Asi & Demir – Hosgeldin

216 Yanıt to “Asi & Demir – Hosgeldin”

  1. ada Says:

    tamam ustam bende çıkıyım hatce ablam inş akşam gelir özledim sohbetini neyse hadi bana eyvallah

  2. cemre Says:

    slmmm, sevim ve ciragii sohpet etmislerrr ama yetisemedim sanirim, sevimm bacimm demek ozanin gril partisi yani ( izgara partisi 🙂 ) varr iyi bacim afiyet olsunn ama sen fazla yeme bacimm yada hic yeme yada bir tane ye 🙂 evet beni aklina getirrr 🙂 izinin yaklasmis seninde bacimm , demek yeni siir yarismasinin standin veriyon 🙂 hadi hayirlisi olsun 😀 fatom bu arada bizler izindeyken site editörsüz kalicak demissin kuzucuk merak etmee birseyler düsündükk yani size yine sayfalar hazir olcak 😛 sevim ablanda zaten gelirim demis hem bende ins gelirimm gencer abinde düsündü birseylerr yani demokratide cera tükenir gencer abinde tükenmez 😛 usta cirak öptüm sizleriiii 😀

  3. şeker Says:

    selamm benn geldimm yayladaydımm bi kaç gündürr özledimm sizii 🙂 ama sayfa okumadımm 🙂 ustammmmmmm benn geldimmmmmmmmmmm

  4. şeker Says:

    Dizi kadınları Oscar’landı
    ‘Her Şey Berna Laçin” de dün “Yerli dizi kadınlarına verilen Oscarlar” açıklandı. Program ekibi yıl boyunca ekranı şenlendiren yerli dizilerdeki kadın karakterlerin giyimkuşam ve hareketlerini kritik ederek, sanal “Oscar Töreni” düzenlemiş. İşte ekranın “En”leri: En havalı kemer: Nebahat Çehre (Aşk-ı Memnu / Firdevs) En Havalı Mini Etek: Nurgül Yeşilçay (Aşk ve Ceza / Yasemin) En iddialı sırt dekoltesi: Cansu Dere (Ezel/Eyşan) En Yüksek Topuk: Vildan Atasever (Samanyolu / Zülal) En Dağınık Saç: Zuhal Topal (Geniş Aile / Şukufe) En Fettan Bakış: Eda Özerkan (Adanalı / Nazlı) En Doğal Saçlar: Tuba Büyüküstün (Gönülçelen / Hasret) En Saf Bakışlar: Sedef Avcı (Ezel / Bahar) En Masum Bakışlar: Tuba Büyüküstün En Dekolte Giyinen: Beren Saat (Aşk-ı Memnu / Bihter) En Civcivli Giyinen: Beren Saat En Alaturka Giyinen: Nehir Erdoğan (Aşk Bir Hayal / Asmin) En Alaturka Makyaj: Nehir Erdoğan. En Frapan Giyinen: Bade İşçil (Ezel/Şebnem) En Derin Bakışlar: Nurgül Yeşilçay. En Pahalı Takı Kullanan: Nebahat Çehre. En Havalı Deri Mont Giyen: Nurgül Yeşilçay. En Klasik Giyinen: Zeynep Beşerler (Aşk Bir Ceza / Nadya) En Streç Giyinen: Vildan Atasever. En Çocuksu Giyinen: Serenay Sarıkaya (Adanalı / Sofia)
    enlerde tubamızda var 🙂

  5. karşıyakalı Says:

    selam canlarım.iyi akşamlar.

  6. karşıyakalı Says:

    amanın benim şeker çırağım gelmiş.hoşgekmiş.
    ohhh mis gibi yayla havası getirmiş.

  7. karşıyakalı Says:

    meralim kusura bakmadın değilmi birtanem.
    benim büyük oğlan telefon etti.anne aşağıda arabada bekliyorum.
    sen organik pazara gitmek istiyordun.hadi gel götüreyim. dedi.
    bu arada bizim burda iki hafta önce cuma günleri organik pazar kurulmaya başladı.her hafta cuma günleri.bende merak ediyorum dedim
    beni götürün dedim.oğlanda hadi anne gidelim diyince hemen kalktım giyindim aşağı indim.

  8. karşıyakalı Says:

    pazara gittik.meyve çok azdı ama sebze çok vardı.
    bende sebze aldım ihtiyacımda vardı.yeşilliğim bitmişti.
    bu arada hazır dışarı çıkmışken sabah unutmuştum telefonuma kontür yükledim.eve geldim baktım gözde aramış.bende onu aradım ama
    çekmedi herhalde .meralim çekmiyor demiştin.
    sonra mesaj attım gözdemede müsait olursan çaldır beni arayayım konuşalım.daha cevap çıkmadı.meralimede mesaj çektim.
    güzel yanaklarından öptüm.
    meralim babaannesinin telefonunu alayım msn den .bacımın sesini duyayım çok özledim.bakalım yiğidom neler yapıyormuş.

  9. karşıyakalı Says:

    fatoşum canım perdelerini, idam ettiysen temizlik bitti demektir.
    çünkü en son perdeler yerine yerleşiyorya sevimin sevimli çırağı öptüm.

  10. karşıyakalı Says:

    emoşum izmirden geçerken el sallamış .bende ona salladım.
    içine sinsin bacımın güzel tatiller.

  11. karşıyakalı Says:

    sevoşum bu gece partide olacak.iyi eğlenceler bacıma.
    ozanımıda senide öptüm canım.

  12. karşıyakalı Says:

    şiir yarışmasına şiir ilham gelirse yazarım bacikom.
    kafamı patlatıyorum hiç bir şey çıkmıyor.
    hele bu safer aylam neşeli şeyler yazın dedi.pambıhımın içini
    karartmayalım.pambıhım dedimde daha kadisi meydana çıkmadımı.
    eyvah eyvah.şimdi bizlerde yakın zamanda teyze olacaz demektir. 😀

  13. karşıyakalı Says:

    eee gelen giden yok.bende mutfağa bir bakayım.
    asli görevim beni bekliyor.marş marş mutfakkkkk 😀

  14. cemre Says:

    ahhh ablamm ya ne kusuru olurmuu yazdimya zaten bende cikacaktim diye 🙂 yani icin rahat olsun ablam, demek organic sebze pazarina gittin cok iyi yaptin ablaa ne güzel böyle bir imkanin varsa degerlendirr naturr daha iyi ablam afiyet olsun 🙂 bu arada bende gözdem ile konustumm babaannesini aradimm senin msn’ne nosunu biraktimm, oda evin icinde sebekeler cekmiyor diye yigidi disari cikarmis dolastirmaya ablami aradim dedi, ayy ne dedii vodofonmu dedi aveami dedi bak karistirdim yani orda iyimi cekmiyor filan yada abla sen en iyisimi onunla konustugunda söyler 🙂 herkese cok selami varr yigit beyy 2. disini cikariyormus 🙂 haa ablaa yaaa bugün aylama mesaj cekmistim kedi icin yok dedi henüz bulamadik diye 😦 dedi kac gündür teras kapisini acip yatiyorum her tikirtida uyaniyorum iyice bunaldim diyorrr evin yolunu bulurda gelir ins dedi, evet sanki teyze olacakmisz gibi gözüküyor 🙂 bu arada ablam mesajin icinn cok tesekürlerrr nezaketli ablamm benimm bende seniii cok öpüyorummmm 😀

  15. cemre Says:

    evett sevimm yani bende ablamm gibiii artik kendimi zorluyamiyorumm yani heleki neselide hic yazmam belkide yani bacimm söz vermiyeyim 😛

Bir Cevap Yazın

