Asi & Demir – Gidiyorum

295 Yanıt to “Asi & Demir – Gidiyorum”

  1. oruç değilmi? hmm nası yani bittiimi orucu?

  2. ada Says:

    1 ev kadar uzak demek gelen komşu demek. Ve abi şu magara denen şeyi senden duydum bilmiyodum

  3. cemre Says:

    dabii dabii konusalim meshur olan kisimlarii 😀 fatomm millete ikram ediyor galiba gelir simdi acep ne yapti misafirlere 😀

  4. cemre Says:

    evet pasamm kandil günü diyee tutmusttu ablamm, allah kabul etsin.

  5. tmm toto sen misafirlere bak.kolay gelsin

  6. ada Says:

    hı ablam kandil günü tutdu

  7. hmm tmm şimdi anladım.allah kabul etsin.

  8. cemre Says:

    fatomun e10 parmaginda 10 magrifet hem misafilrerinin ikramini veriri hemde bizimle sohpetini yapar dimi fatommm 🙂

  9. ada Says:

    şimdi uzun üstünde susam olan hamur işi bi yiyecek yanına undan yapılan adında da un geçen tatlı bi yicek çay ve böyle dikdörtgen olan yine hamur işi bi yicek var

  10. ada Says:

    hehe yok abla o konuda kimse senin eline su dökemez 🙂 gelenler erkek olmasa yazamazdım bu da benim şansım 🙂

  11. ada Says:

    konyada bi öğrenci için en meşhur kısım zaferdir 🙂 çık zafere %90’ı öğrencidir 😛

  12. eee nolmuş o yiyeceklere?

  13. cemre Says:

    fatomm o dediginn hamur isi ne gii anlamdimm

  14. ada Says:

    meloş sormuş ya misafirlere ne yaptı diye

  15. cemre Says:

    fatomm az dahaa ac konuyuu kuzummm 😀

  16. ada Says:

    aman gevrek, un kurabiye ve biskivü var işte 😀

  17. tatlı un helvası, sonuncusuda mevlana böreyi, ama susamlı olanı bilemedim o ne?

  18. cemre Says:

    ayy fatomm giiiiiii inanmam sen simdi bunlarin adini bilmiyorsunn pehhh sennn onuu benimm külahimaa anlatt söyle giii adlarini 😀

  19. cemre Says:

    o dikdörtgen sakin puf böregiii olmasinn 😀

  20. bayağı bi sallamışım bende 😀

  21. ada Says:

    ya sen sormadın mı misafirlere ne yaptıki diye 😀 abimde yicek ismi kullanmayalım dedi olay budur 😀 daha açıyım mı 😀

  22. cemre Says:

    hmm genc demis bile mevlana böregii diyeee mümkündürrr fatomm sankim bie bilmece soruyonn 😀

  23. ada Says:

    ya ne böreği ne helvası 😀 az alçaktan annem evde yok ben tek başıma nası yapıyım hem börek hem helva 😀

  24. neyse saat 7i geçti be gidip yiycek bişeyler yapıyım.çok geç oldu.patates püresi,menemen veya makarna yaparım.yani hazırdaki malzemelere göre bakcaz bişeyler.

  25. cemre Says:

    heheh tmm fatomm anladimm yoksa bunlar hazir ürünümüü 😀

  26. ada Says:

    ne bilmecesi gı behh illa bi bilmece istiyosan soruyum hmmm

  27. hadi kib.kalın sağlıcakla .byee

  28. ada Says:

    hehe seviyorum ulan seni 😀 harbi adamsın hadi yap yemeni 😀 evet melosum bunlar hazır şeyler

  29. cemre Says:

    sor kuzumm sorr hehehehehehehe

  30. ada Says:

    hadi bakalop yolun açık olsun kolay gelsin bye

  31. cemre Says:

    tmm pasamuu sanda iyi günlerr görüsürk kolay gelsinn

  32. ada Says:

    bunu genç abimden öğrendim (saygılar) şimdi bi kadınla bi adam otobüs bekliyolar otobüs geliyo biniyolar ve bi köprüden öncede iniyolar sonra otobüs köprüden geçerken yıldırım düşüyo ve herkes ölüyo bunu gôren karı kocada çok üzülüyo keşke inmeseydik diyo neden?

  33. ada Says:

    anadın mı soruyu bakim?

  34. cemre Says:

    durr giii düsünme payi verirler adama birde anlama 😀

  35. ada Says:

    meral abla sen düşün bunu akşam sorcam tamam. Şimdi çıkmam gerek öpüyorum ablam bye

  36. cemre Says:

    tmm fatomm sen bak isine insallah bulurum dedigin gibi 😀

  37. karşıyakalı Says:

    iyi akşamlar. ben geldim ama hepiniz gitmişsinizzzzz.
    olsun akşam buluşuruz.

  38. karşıyakalı Says:

    fatoşşşşşşşş ben seni verene yaradana kurban olurum.
    en büğüyünüz sabahtan dertlenmiş.
    en küçüyümüz teselli etmiş.oyyy ben senin canını yerim kız.
    arada sırada bana geliyorlar. her taraftan nereye bakacağımı şaşırıyorum.
    fatoşum insanın gönlü hoş olunca deniz kenarı bile tatil sayılır.
    ben içimdeki gezme isteği kırıldı dedim.
    geçenlerdede meralimle konuşurken canım hiç dışarı çıkmak istemiyor demiştim.sağol benim küçük kuzum.güzel sözlerin için.
    kalbi güzel çocuğum inşallah her şey güzel olacak dediğin gibi.
    bende seni çok seviyorum.herşeyin eniyisi en güzeli senin olsun birtanem.

  39. karşıyakalı Says:

    meralimmmm canım birtanem.
    bu sabah biraz dertlendim.emrenin tahlilleri yaklaşıyor.
    canım biraz sıkıldı nasıl olacak nasıl çıkacak derken içimi döküverdim.
    biliyorum her şey bizler için. hani durup dururken birden
    gırtlağını biri sıkıyormuş gibi olurya.işte ben bugün öğle oldum.
    daha doğrusu emre ve sinan sabah kahvaltılarını yaptılar .
    güle oynaya şakalaşarak evden çıkıp gittiler.bende arkalarından
    durup baktım okudum.balkondan el salladım.sonra işte size günaydın
    derken biri boğazımı sıktı .ağzımdan döküldüler.
    hiç birinizin üzülmesini istemedim.hakkınızı helal edin olurmu.
    güzel sözlerin için çok teşekkür ederim .değilmi birtanem ,insan oğlunun başına gelmedik kalmıyor.
    ALLAH çekemeyeceğimiz dert verip derman aratmasın.
    seni çok seviyorum bacım vede öpüyorum tatlım.
    cümlemizin çocukları burdaki canlarım hepsi RABBİME emanet olsunlar,içindede bizim çocuklarımız.

  40. karşıyakalı Says:

    benim şeker çırağım gözümden kaçmadı.
    kahvaltı ve getirdiğin haberler için çok teşekkür ederim.
    oy ben seni yerim tatlım.sınav sonuçları ne zaman açıklanıyor.
    müjdeli haberlerini bekliyoruz birtanem.

  41. karşıyakalı Says:

    gençerim paşam ellerine sağlık.
    ne güzel yemekler hazırlıyorsun.ben sadece kandil günü oruç tuttum.
    sen rahat ol birtanem.ama meralim diyette .tabi şimdi
    onu düşünmemiz lazım. bizde konyaya gitmiştik.mevlananın yan tarafında bir lokantada tandır yemiştik.çok güzeldi.
    inşallah birdaha gidersem önce fatoşumu görmek isterim.
    bizim konyada duygumuz vardı.sizler msnde rastlıyornusunuz.
    nasıl mezun oldumu .oda çok şekerlerden biriydi.
    duyguuuuu bize arada bir ceee yap guzummmmm.

  42. karşıyakalı Says:

    evettt şimdi gideyim sonra görüşürüz canlarım oldumu. 😀

  43. cemre Says:

    ablammmmmmmmmm öpüyorummm nasilsinn ah ablamm ne demek tabikide helal olsunnn , biz burda herseyimizi paylasiyoruz nesemizide hüznümüzüdee sen rahat olll icindekilerini dökmenle iyi yaptinn zaten icine atman iyi degil , ins icine hic bir zamann SIKINTI girmezz girse bile bizlerle tabikide paylasacann bir bir aileyiz 🙂 ins emrenin tahlilleri iyi cikar ablamm endise etmee…

  44. cemre Says:

    ayyy yaa kacirdimii ablamm seniiii püffff 😦 cok tesekürlerr ablam beni düsündügün icinn 🙂 odur alistimm sükürr ama arada köz olunca hafiften depresiyorumm 🙂

Bir Yanıt Bırakın

