Asi & Demir – Hastalikta Saglikta

286 Yanıt to “Asi & Demir – Hastalikta Saglikta”

  1. cemre Says:

    nasil pompaliyonn dabii boll korku filimlerinden sonra pompalarsinn 🙂

  2. sevim Says:

    yok meralim hehehehe :Pkorku filmi yok bacim :)demek uykun geldi dadlum 🙂

  3. cemre Says:

    tmm anladimmm peki sormasi ayip hadi uyku idare eder cok kötü degil 5 sat yeter bir insana kayfaltini niye gec yaptin ve aksam yemegini niye yemedin gelecekteki merali görüyorum sende benim gibi 4 kösa olmasan iyidiri 😀

  4. sevim Says:

    kiyamam sana dadlu ciragim.sen git yat o zaman..zaten basiniz kalabalik.seni bu gece azad ediyom 😛
    aylam nirde bakim :)ya hayret kedi nasil geri gelmez.gitsede kesin dönmesi lazimdi 😦

  5. ada Says:

    ne performans kaldı ne bişey aküm bitdi enerjik deilim artık bi süre kayıp olursam merak etmeyin burası homojen karışım üstad

  6. sevim Says:

    hehehehe demek gelecekteki meral :)hesastan dadlum.sen niye kahvalti yapmadin.unutmaki dr derler kahvalti en önemli menüymüs.mesela yapmadin kahvalti demi,öglen ne yediysen vücudunda yag yapti.sicak falan anlamam ögünlerini atlama.yerim yoksa seni ben 😛
    meralim bacim seninki nasil gidiyor bacim.anlat hele.kac kilo düstün 🙂

  7. cemre Says:

    giii sendekii perfonsman enerjii aküü bir orduya yeter ne diyonnn 😀

  8. ada Says:

    ahahaha isterse 8 köşe yamuk olayım tırt ben nası desem duygusal değişim yaşayınca ilk yemeği bırakırım 3 gün bişey yemedn durduğumu bilirim

  9. sevim Says:

    ah ulenn ah ciragimi yoruyorlar,bilmezlermiki anca ben yorarim :Pbak hizmet edemiyor yorgun :cry:git yat hadi git yat 😦

  10. cemre Says:

    benmii sevimm bu haftda 2 kilo gitmiss yani toplam 5 kilo gitmiss oluyorrr 😀

  11. sevim Says:

    vay 3 gün yemedigin gün bile var :)hmmmm enteresan 🙂

  12. cemre Says:

    sevimmm bana soruyonn ama sen ne kadar verdin demiyonn 😀

  13. ada Says:

    orduyla sivasla olmuyor yetmiyor anacım al bak fatmaa ne var ulan ne yok bu evde bilardo topu gibi bi oraya bi buraya kendin yapamıyon sanki behh

  14. cemre Says:

    nasill giii 3 gün yemedigin gün bile varrr 😀

  15. sevim Says:

    helal bacima.caani gönülden tebrikler.bendedetoplam 3kilo 800 gram gitmis bacim :)öndesin yakalamam lazimseni :)peki nasil birseyler farkettinmi bacim.tansiyon falan nasil.farkediliyormu

  16. ada Says:

    hadi ufaktan hazırlanayım o zaman çıkıyım mı

  17. cemre Says:

    sende ok oll gii gelene gidene firlaa 😀 girr caninaaa 😀

  18. sevim Says:

    eee öyle oluyor cirak.senin durumuinda bende varddim birzamanlar.ama en azindan ailene ediyon hizmet dadlum.ah ben ne hizmetler ettim :Psimdide kocahizmet ediyor bana muhahahahahah :Pacisini kocamdan cikariyom hahahahaah 😛

  19. sevim Says:

    istemeden söylüyom cik dadlum.saat orda 12 gecmis.senin tam uyku alacaak caglarin.

  20. ada Says:

    ikinizide tebrik ederim. Vala baya yemedim 3 gün sonra tansiyonla beraber düsünce yeme zorunda kaldık

  21. sevim Says:

    ya benimde 1 gün yemedigim günkler olmustur.ama karnim agirdiginda heheheheh 😛

  22. ada Says:

    iyi geceler bye

  23. cemre Says:

    evett sevimmm sükürr yani fark ettimm yani kendimi güclü hissediyorum sicaklardan belki halsizlik olsada icten güclüyüm tansiyonda sükür iyi, yanii herseyin kalitelisini vermis kadinn ona göe bende artik kaliteli bir kadnimim 🙂

  24. sevim Says:

    bak birde diyor tansiyonla birloikte düstüm.ay ALLAHIM bu dadlu cirrak beni deli edecek 👿

  25. sevim Says:

    dadlum seni cok öptüm.aeo.tatli rüyalar hancersiz bicaksizn:Pbye

  26. cemre Says:

    gidiyonmuu fatomm öptümm kuzucuk uykunu 6 saate cikarr ve kahvaltini yappp öptümm senii aeo kib byeeee 🙂

  27. sevim Says:

    demi meraalim insan koli verince daha bir moraalli oluyor.daahaa pozitift oluyor.bacim senin adina cok sevindim.hem sen zaten kaliteliydin bacim :)aynen menüye devam.bak ne kadar iyi gelmis sana.ayla aradimi angelayi.hem sen bacimn baktin saaatinde yiyemedin aksam 9 göre ayarlaa.birsey olmuyor.ama taabi mümkün oldugunca zamaaninda ye.o ayri.

  28. sevim Says:

    bak bende yazdim kac kilo verdigimi :)ahanda yukarda :)senin altindayim ama bunada sükür 🙂

  29. cemre Says:

    sende iyi vermissinn bacimm sanide tebrik ediyorumm 🙂 aylam aradi ama ulasamadii angelaya 🙂 bugün öyle oldu aksaklik daha olmazz ben evdeyken kendim ayarliyordumm ama site disarda yemek yiyem dedm evdeki hesap carsiya uymadi 🙂

  30. sevim Says:

    heheh evet bacim öyle olyuor.diyet yaparken en iyisi evden cikmamak :)ciklidimi hersey tepetaklak oluyor :)bugünkü menün nasilddi bacim 🙂

  31. cemre Says:

    bugünki menümdee sabah aynii öglen bamya yaptim kendi gr ve tarifimce 🙂 aksam balik ve sebze yedimm 🙂

  32. sevim Says:

    menünde ccok güzelmis.hem yiyon hemde kilo veriyon cok güzel :)peki aralrda birse yiyiyonmu.birde yemkelrini ekmeklemi yiyiyorsun

  33. sevim Says:

    neyse bacim sen düstün galiba yine :Pbenimde uykum geldi.seni cok öpüyorum.tatli rüyalar güzel diyetler :Pyarin görüsmek üzere :)bye

  34. cemre Says:

    sevimm bacim kusura bakmaa facede yiyenime denk geldm konusmaya daldimm senii cok öptüm bacimm iyi gecelerr aeo kib byeeee

  35. cemre Says:

    sevimm yok bacim ögün arasi sudan baska birsey vurmuyorum agzima evet yanii kepekli ekmek var 6 dilim hakkim

Bir Cevap Yazın

