Asi & Demir – Odam kireçtir benim

223 Yanıt to “Asi & Demir – Odam kireçtir benim”

  1. karşıyakalı Says:

    ben biraz sörf yapayım.nette.

  2. karşıyakalı Says:

    En sevdiğin şarkı yalansa hayatının filmi hayatsa
    Bi de hayatın tümüyle yalansa karşılaşmamız an meselesi
    Hayatının kitabı mutluluksa sardunyaları mırıldanıyorsan
    Deniz görmeden yaşayamıyorsan sen eşittir ben demektir

  3. karşıyakalı Says:

    Sen Gül

    Sen gül..!
    Ey güzeller güzeli gül!

    Sen gül..!
    Gül ki, alem huşu ile seyretsin güzelliğini!
    Gül ki, baharlar kıskansın tazeliğini!
    Gül ki, kır çiçekleri övsün sadeliğini!

    Sen gül..!
    Gül ki, Çöller bir daha kavrulsun sıcaklığından!
    Gül ki, dumduru sular ders alsın berraklığından!
    Gül ki , Kem gözler açılmasın sevginin çokluğundan!

    Sen gül..!
    Gül ki, hasetten buz dağları çatlasın ortasından!
    Gül ki, ardından bülbüller şakısın aşkından!
    Gül ki, gül yüzünde güller açsın durmadan!

    Sen gül..!
    Sen gül işte, ceylan gözlüm!
    Sen hep gül işte..!

    Ağlamak bana kalsın…

  4. ada Says:

    selaammm. gıcır haberle bi tabur misafirle geldim. kimse yok sanırım. bugün derthaneden aradılar cuma 9 da dersler başlayor bu aynı zamanda ingilizce kursumda başlıyo demek ama tarih belli deil bunun dışında haber bildiğiniz üzere yarın düğün var ve aynı zamanda ustam yolcu 😦 çok özlücem çoookk 😦

  5. ada Says:

    ustam gelirsen eğer veda için kaçta çıkıcaksın kaçta binip iniceksin yazarsan sevinirim ha telini yanından ayırma ve mümkünse sessize alma

  6. ada Says:

    hatcem seninle sohbet etmeyi özledim

  7. sevim Says:

    slm canlarim.nasilsiniz.dünden beri yokum.sebebini biliyorsunuz :Pama aklim hep sizlerdeydi.yorumlara bakmadim.bu gece siir yarismasini sonlandiriyorum.ama bakmtimki 2 siir (sevdicegime ve umut )ayni oydalar.o yüzden sitede kim varsa bu 2 siirden birine oy vermesini istiyorum.bugün sonlandirmam lazim cünkü.yarin ugrasacak zamanim olmamaz diye.tessekkürler

  8. sevim Says:

    dadlu ciragim ustanbak gekldi :)gecikmeli :)bende seni cok özleyecem dadlum.telimi zaten sessize almiyorumbalim.ama cantada olunca duymuyorum ;)ama söylediklerine dikkat ederim söz 🙂

  9. sevim Says:

    demek cumaya dersler basliyor.hadi görem seni cirak ingilizceyide dersleride bir yudumda ic :)icecek kapasitedede oldugunu bizlere gösterdin.ALLAH ZIHIN ACIKLIGI VERSIN DADLUM.

  10. sevim Says:

    ya kimin canlari bunlar ya :)evet tahmin ettiginiz sebebp ten dolayi gelemedim.ama islerimi hemen hemen bitirdim.bavullarin 2 tanesini doldurdum.yarinda geri kalanlari koyacam.onun disindakosturdum hep :)aksam gelemyi cok istedim ama olmadi.cok yorgundum.bugünde ayni tempo vardi.simdide geldim kimse yok :)buda benim sansim :)ya gelinde su siirlerden birine oy verin :)hadi görem sizi 🙂

  11. sevim Says:

    meralim getirdigin yazi icin cok tsklr.evet uzmanlar dogru demis.iyide ben isim bittigi zaman enerjik oluyom :Psabah eger ise gideceksem hicte motive olmaiyorum isleri düsünmekten :Pama dogru günümüzün güzel gecmesi insanin kendi elinde.

  12. sevim Says:

    hadi gelinnnnnn hem sohbeti özledim hemde siirlerimizden birine oyumuzu verelim :)yoksa yarina sarkacak :(offfffffffffffffffffffffffffffff ben yanlizim ben yanlizim yanlizimmmmmmmmmmmmm 😦

  13. sevim Says:

    vay genc kardesimsenin adina cok sevindim ablasi.demek kendi isinde calisacaksin imalatci olarak.hadi hayirli ugurlu olsun ablasi.evinede yakin olmsinada ccok sevindim.eee olur heyecan ama zamanla bakmissin usta olmussun isinde 🙂
    birde ehliyete yazilmissin.sen halledersin herikisinide ablasi :)san cani gönülden bol sans diliyorum canim.

  14. sevim Says:

    ilknurumda gelmis.deden icin cok gecmis olsun ablasi.acil sifalar diliyorum.birde insallah cok güzel bir okula gidersin :)dualarim seninle :)senide cok öptüm ablasi.

  15. sevim Says:

    neyse bu saatte gelen giden olmaz.o zaman ben siir yarisamasini yarin aciklayayim.hepinizi cok öptüm.güzel pazarlar diliyorum.bye

  16. cemre Says:

    herkese hayirli sabahlarr diliyorumm ve hepinizi öpüyorumm 🙂 nassilsinizz iyisinizdirr umarimm sevimm bacimmm aksam yalniz kalmissin bacim dimek hazirliklar tmm 🙂 sana simdiden hayirli yolcuklar bacikomm bugün bir ara ararim senii 🙂

  17. cemre Says:

    ben aksam dügünden oldugum icin gelemedimm ben demeyi unuttumm 🙂 kinaya gittigimde halay cekildi kendimi tuttum kalkip oynamadim horon havasi cikinca kalktimm oynadim 🙂 güzel gidiyordu tam kendimi uydurmustumm o sira baska bir arkadas geldi girdi elime ritim bozuklugu yasadim ama yine kendimi toparladimm 😛 yanii önemli olan zoru basarmak dimii bende sanirim basardim 😛 önceden oynamayi severdim neyse simdi icimmi gecmis neyse istemiyorum oturup izlemeyi daha cok seviyorum, ama kinada bu sfer döktürdüm hehehehehehe

  18. cemre Says:

    Hatice ablamm getirdigim yaziyi beyenmene sevindimm bende okuyuncaa beyendim ama keskee yapabilsek 🙂 sen nasilsinn ablamm gutsunn ins 🙂 emosumda dün ugramiss sanda güzel hafta sonlari diliyorumm emosumm 🙂 fatommm dimekkk artikk ingilizce kursuna basliyonn sana bol sans diliyorumm kuzummm istedigin olduuu hic bos zamanin olmasin istiyordun bakiyorumm hedefine ulasiyorsunn 🙂 gerci sanirim bu seni az görecegimiz anlamina geliyor sanirim 😦 ama sen bir yol bulur bize ce yaparsin umarimm tebrikler kuzucukkkk 😀

  19. cemre Says:

    aylam dünde görüntü vermemis onu dün ariyacaktim ariyamadimm ins bugünn ararim 🙂 cok cene caldim kahvalti hazirlamadimm 🙂

  20. cemre Says:

    hafif kahvalti hazirladim havalr sicakk fazla yenilmiyor diye hafif olsun didimm 😀 afiye olsunnnn 😀

  21. ela_nur Says:

    Slm camlarim ben geldim biraz canim sıkkın yiğit hasta 3 gündür atesi var doktora gittik ilaç verdi 4 ayri şurup antibiyotik birisi hem üst solunum enfeksiyonu var hemde diş çıkarıyor yavrum saat başı atesini ölçüyorum dun gece 38 dereceye çıktı ılık dus aldırıyoruz şimdide 37.7 sabaha kadar her saat başı kontrol edeceğm bu arada sivastayim size haber vermek istedim canlarim sonra kuzenin telden yazıyorum bu akşamlık sabahLaycağim icin bu aksamlik aldım telini sabah teslim durum bundan ibaret canlarım

  22. ela_nur Says:

    Bu arada editörlerden gelen olursa bir ricam var yeni sayfa açabilirmisiniz telden gelmek için akla karayı seçiyorum şuan ama yinede yilmiyorum buraya gelmek için cirmaliyorum

Bir Cevap Yazın

