DESTAN SIIR YARISMASININ 1.FATMA

UMUT
D üsler biraktin avuclarima bahar tazeliginde
E n koyu karanliga bir isik düstü geldiginde
S iraya girdi harfler senli cümlelerimde
T am kaybolmusken cekip cikardin ellerinle
A cilara inat dogdun yüregime
N afile biliyorum gidemem artik hic biryere…

                                    YAZAN=FATMA

161 Yanıt to “DESTAN SIIR YARISMASININ 1.FATMA”

  1. ada Says:

    hmm mügü abla önce h.g süpriz yapmak istedine göre haberler olumlu yönde sanki hadi hayırlısı öptüm senide

  2. ada Says:

    ya sorma meloş biraz öle oldu sende sızdın sanırım sanada mucuk

  3. ela_nur Says:

    Ben geldim benim yorumlarım diger sayfada kaldı kopyalayiverin bir zahmet

  4. ada Says:

    nese bende usul usul gider.Ah ustam ah sen bi dön 👿 nese bye

  5. ela_nur Says:

    Cicilerim yigite soğuk su ile kompres yapacagım bana müsade telin şarji bitiyor şarj cihazıda yanımda yok yanlişlıkla diger sayfaya yazmışım detayları orada anlattim bu sayfaya taşırsinız simdi ben uçtum sabahcilara günaydın evi kilitliyorum evde yaşayanlar gelirseniz anahtarın yerıni biliyorsun :-* herkese iyi geceler

  6. şeker Says:

    Şifa kaynağı kiraz
    Yurtdışından gelen taleplerle üretimi giderek artan kiraz, çok sayıda hastalığa “şifa kaynağı” olduğu için bol bol tüketilmeli.

    Yurt dışından gelen taleplerle üretimi giderek artan kirazın, çok sayıda hastalığa “şifa kaynağı” olduğu belirtilerek, mevsimi olması nedeniyle bol bol tüketilmesi istendi. Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi Bahçe Bitkileri Bölümü Doç. Dr. Yeşim Okay, hasadı devam eden kirazın, bu yıl bol ve ucuz olduğunu söyledi.

    Kirazdaki üretimin yurt dışından gelen talepler nedeniyle her yıl biraz daha arttığını ifade eden Okay, bu yıl toplam üretimde yüzde 30 bir artış beklediklerini kaydetti. Kirazın çok sayıda hastalığa iyi geldiğinin bilimsel olarak ispatlandığını anlatan Okay, mevsimi olması nedeniyle bol bol tüketilmesini önerdi. Kirazda antosiyaninin ağrı kesici özelliği olduğunu ifade eden Okay, “Bu özelliğinin yanı sıra antosiyaninler vücuttaki toksik maddeleri temizleyen antioksidan özelliğe de sahiptir” dedi. Kirazın kolesterolü düşürdüğünü, bünyesindeki fosforun sinirleri güçlendirerek sakinlik sağladığını belirten Okay, şöyle konuştu:

    “Kirazın idrar sökücü özelliği vardır. Böbrek ve safra kesesi taşlarının düşürülmesine yardımcı olur. Vücuttaki fazla suyun atılımına da yardımcı olur. Bunun yanı sıra vücuttaki nikotinin vücuttan atılmasına yardımcı olur, ağır ilaçlar gibi nedenlerle yorulan karaciğerin iyileşmesini sağlar. İçerdiği A vitamini sayesinde de gözlere iyi gelir. Ayrıca, vücut direncini de artırır.”

    Kiraz ağacı kabuğunun kaynatılarak içilmesinin ateş düşürücü etki yapacağını bildiren Okay, kiraz çiçeklerinin göğsü yumuşatıp, balgam söktüreceğini söyledi. Okay, kiraz saplarının kaynatılıp içilmesi ile de kilo verdirici özelliği olabileceğini söyledi

  7. şeker Says:

    Türkiye’nin ilk benekli sırtlan yavrusu İzmir’de
    İzmir Büyükşehir Belediyesi Doğal Yaşam Parkı ailesi, yeni doğan yavrular ile her geçen gün biraz daha genişliyor. Park sakinlerinden Türkiye’nin ilk ve tek benekli sırtlanları da sonunda yavru heyecanını yaşadı.

    Üç dişi ve iki erkekten oluşan benekli sırtlan sürüsünde yer alan 4 yaşındaki Bella isimli dişi sırtlan, ilk yavruyu doğurarak sürünün de lideri oldu. Uzmanlar, soyu tükenmekte olan ve dünyadaki hayvanat bahçelerinde üreyemedikleri bilinen benekli sırtlanların İzmir’deki doğal yaşam parkında üreyebilmelerinin, hayvan türlerinin adaptasyonu açısından büyük önem taşıdığını bildirdi.

    Sürüdeki diğer sırtlanların, anne olan lider dişiye doğum sonrasında yardımcı olduğunu kaydeden İzmir Doğal Yaşam Parkı uzmanları, Bella’nın ise yavrusunu içgüdüsel olarak tehlikelerden korumak için yaşam alanlarında bulunan büyük kayaların arasında sakladığını söyledi. Annesi tarafından sadece emzirme saatlerinde dışarıya çıkartılan yavru sırtlan, daha şimdiden ziyaretçilerin yoğun ilgisini çekmeye başladı
    ustam bakk sizin oralardan bi haber 🙂

  8. şeker Says:

    ela_nur Diyor ki:

    19/07/2010 23:06
    Slm camlarim ben geldim biraz canim sıkkın yiğit hasta 3 gündür atesi var doktora gittik ilaç verdi 4 ayri şurup antibiyotik birisi hem üst solunum enfeksiyonu var hemde diş çıkarıyor yavrum saat başı atesini ölçüyorum dun gece 38 dereceye çıktı ılık dus aldırıyoruz şimdide 37.7 sabaha kadar her saat başı kontrol edeceğm bu arada sivastayim size haber vermek istedim canlarim sonra kuzenin telden yazıyorum bu akşamlık sabahLaycağim icin bu aksamlik aldım telini sabah teslim durum bundan ibaret canlarım

    ela_nur Diyor ki:

    19/07/2010 23:31
    Bu arada editörlerden gelen olursa bir ricam var yeni sayfa açabilirmisiniz telden gelmek için akla karayı seçiyorum şuan ama yinede yilmiyorum buraya gelmek için cirmaliyorum

    gözde ablamın yazısını taşıdım gözde ablaa çok geçmişş olsun paşamızzz inş.. düzelirrrrrrr hiçbir şeyi kalmazz kıyamam ben ona ya kim bikir nası acı çekiyodurr

Bir Cevap Yazın

