Asi & Demir – Enstrümantal

228 Yanıt to “Asi & Demir – Enstrümantal”

  1. ada Says:

    A: bu sessizlik bu huzur hiç bitmesin hep burda kalalım olur mu?

  2. ada Says:

    D: bugünü milat kabul edelim önceden hiç bisey olmamış gibi

  3. ada Says:

    A: demir iyi misin?

  4. ada Says:

    D: gel benimle

  5. ada Says:

    A: hic haketmediği halde özlemiştim

  6. ada Says:

    D: tüm kalbiyle tüm ruhuyla senin görmüyor musun?

  7. ada Says:

    A: tüm kalbimle tüm ruhumla evet

  8. ada Says:

    D: içimden bu kız benim olucak dedim. Güneşim o benim

  9. ada Says:

    A: geleceğini hissettim

  10. ada Says:

    D: saçların saçlarıma karışmalı sonra seni kalbimin üstünde uyutmalıyım

  11. ada Says:

    A: dur… herkes bize bakıyor

  12. ada Says:

    D: çok korkuttum mu seni

  13. ada Says:

    A: bi çocuğumuz olsun ister miydin?

  14. ada Says:

    D: o kızın gözleri uçurum gibi dikine bakmalı…

  15. ada Says:

    A: zorbanın tekisin

  16. ada Says:

    D: affet artık

  17. ada Says:

    A: çalışırken beni hep böyle izleyecek misiniz?

  18. ada Says:

    D: gözlerin ateş gibi

  19. ada Says:

    D: seni seviyorum seni herkesten herşeyden çok seviyorum

  20. ada Says:

    D: ama gözlerin…

  21. ada Says:

    A: geç kalma olur mu?

  22. ada Says:

    D: seni kaybetmek istemiyorum…

  23. ada Says:

    bugün rüyamda ustamı gördüm hayırdır inş hayırdır inş çırak geldim işte diyodu

  24. ada Says:

    hehe boşuna değilmiş ustamla konuştum şimdi önce mesaj attı eski tr hattı kırılmış dün çıkabilmiş dışarı yeni hat almış bende dedim dün aldın ve beni yeni arıyosun 🙂 ev kalabalıkmış arayamamış hatce ablada seni sallayacak dedim güldü 2 gündür annesinde kalıyomuş şimdi de kadınlar temizlik yapıyomuş hepinize selamı var çok. şu 3g vınlar varya 3 aylık paket filan oluyor onu sorucakmış enişte bugün laptop yanındaymış olursa belki 11’de filan gelecek bu kadar.

  25. cemre Says:

    slmmmmmmmm fatomm giii ne güzell repliklerr yazmissin cok teskürlerr kuzumm özlemisiz vallaa asi demir sözleriii 🙂

  26. cemre Says:

    demekk hattii kirilmiss ondan sess yokk bacimdan ariyomm ulasilmiyor, deek leptop buldu ordaa ne güzell gelsinn bakalimmm 🙂 alalim ifadesini 🙂

  27. cemre Says:

    bende bugünn yine temizlik filan ugrastimm öglen arasi gelemedimm bir fatom ugramiss , emelimm daha gelmedimi aceppp nigdedenn, emoss ne yaptii sesi sadesi cikmadi

Bir Yanıt Bırakın

