Asi & Demir – Biliyormusun ?

 

Gül filizlendiginden beri günese asiktir.Günes her gün batiminda gülü unutsada, gül yildizlara kanip günesi asla unutmazdi, cünkü onu hayata bagliyandi

225 Yanıt to “Asi & Demir – Biliyormusun ?”

  1. karşıyakalı Says:

    size hafif bir kahvaltı tabağı hazırladım.
    meralim özellikle senin için.diyet yapıyorsunya rahatlıkla yiyebilirsin.
    hepinize afiyet olsun.sanaldan nasıl olacaksa…. 😀

  2. ada Says:

    hatceeeemmmmmmmmmmmmmmmmm

  3. ada Says:

    abla ben o tabağı gerçekten yesemde yemesemde değişen bişey yok zaten 😀 hazırlamış kadar oldun

  4. ada Says:

    yoo yoo meloş akşam çokta yalnız kalmadı kanımca ayrıcana benim işim daha zor mesela senin elinin altında pc var aynı anda bi sürü sayfa açabilirsin oyalanırsın ama ben sen gelinceye kadar beklemek durumundayım

  5. ada Says:

    şarjım bitiyo ama 😦 gelde yorumun görem iki çift öpem

  6. karşıyakalı Says:

    fatoşşşşş günaydın.
    nasılsın deli fişek.

  7. karşıyakalı Says:

    ya ben netten düştüm.burdayım sayfaya gelene kadar tabiki
    şarjın biter.napan kuzu.

  8. karşıyakalı Says:

    geldimmm hadi uzat yanağını.
    he he he he birde makarnandan öpem.
    meralimin kulakları çınlasın.

  9. karşıyakalı Says:

    fatoş şarjınmı bitti yoksa .

  10. ada Says:

    ay sonunda h.g sultanım muaahhh. iyiyim sen nasılsın keyifler nasıl

  11. karşıyakalı Says:

    iyiyim canım. senin keyifler nasıl.
    evde misafir durumları ne alemde.gelen giden tamammı.
    yoksa yine ağırlıyacak misafir varmı.

  12. ada Says:

    daha deil ama bıtmek üzere. Habire batarya zayıf diyo.

  13. karşıyakalı Says:

    olsun biliyom sen telefondan küçücük ekrandan anca yazıyon.
    acele etme ben burdayım seni bekliyom…. 😀

  14. ada Says:

    yok abla kimse kalmadı rahatım akşamda pcden gelirim artık sen nasılsın

  15. ada Says:

    behle bayim. Beklerken uyuya kalma da

  16. karşıyakalı Says:

    misafir beraberinde rızkını kısmetini de getirirmiş.
    misafir iyidir gelsinler.ben severim misafiri.
    helede sevdiğim biriyse kafa debgiyse değme keyfime.

  17. karşıyakalı Says:

    muha ha haaaaaa uyuyabilirim.
    zaten sıcaktan uyunmuyor geceleri.kapı baca açık yatıyoz.

  18. ada Says:

    abla nohut yer misin nohut tarlasından özenle koparıldı

  19. karşıyakalı Says:

    iyiyim bende işte ne olsun.
    sen kahvaltı ettinmi.ben daha etmedim.
    kahvaltı hazır .çayıda demledim.eşim gazete ekmek alayım geleyim dedi.
    bende buraya geldim.

  20. ada Says:

    bende severim misafiri ancak misafir olarak kaldığı sürece 😀 izmir çok sıcaktır tabi bizde burda aynı şekilde kapı pencere ve üstümüz açık şekilde yatıyoz

  21. karşıyakalı Says:

    nohutmu ,ne nohutu kız.
    yemeğini severim yaparım yeriz kuzu etiyle güzel olur.
    başka tarladan koparılışını görmedim.nasılki.

  22. ada Says:

    yok abla yapmadım kahvaltı hazırlıyodum ama cıksam iyi olur hem seni öpmeden gitmemiş olurum kib abla çok öpüyorum seni bye

  23. karşıyakalı Says:

    fatoş eşim geldi.gel kahvaltı edelim .sıcak simitte almış.
    tulum peyniriyle nefis olur.ben kahvaltıya gidiyorum.
    sonra görüşürüz birtanem.şimdilik hoşçakal.öptümmmmmmmm.

  24. ada Says:

    aa vala mı ya yeşil dalları var hani koparıyosun dalından 1 adet kabuğunu çıkarıp içindekini yiyosun google da görsellerde yeşil nohut diye ara bi istersen

Bir Cevap Yazın

