Asi & Demir – Elbet bir gün bulusacagiz

Sana yolculuk yapmak istiyorum.Kes yüregine bir bilet;” CAN” kenari olsun.


200 Yanıt to “Asi & Demir – Elbet bir gün bulusacagiz”

  1. ada Says:

    meral yok fato versek

  2. cemre Says:

    meraldee varr artik onuda versekk 😀

  3. bismillahirrahmanirrahim

  4. ada Says:

    hatcem gııı gelsene suraaa alala

  5. ada Says:

    vaaaaaayyyyyyyyyy aga h.ggggggggggggg

  6. cemre Says:

    vaytttttt pasammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm gelmisss verenee kurbannn nasilsinn kardesimm yaaa gözlerimmm tl baglantilarinda kaldiii 😀

  7. abla meral ile fato eskidi artık gel sen genç al hemide yeni model 😀

  8. cemre Says:

    muhahahahaha evett biz artik de modee oldukkk ablamm bizi askiyaa asabilirsinn 😀

  9. iyiyim savolun varolsun.sizler nasılsınız?gutmusunuz?ne var ne yok

  10. ne askısı be sizi kolilere doldurup arşive kaldırmak lazım 🙂

  11. ada Says:

    yasıyoruz işte anlat bayim neler yaptın yoruldun mu

  12. cemre Says:

    bizlerdee gutuzzz helekii senii görüncee gutun dopelii oldukkk 😀 sen nasilsinn pasamuu iyimsinn netteki sorun ne oldu ins sorun cözüldüü 🙂

  13. cemre Says:

    yokk canimm daha nelerrr istersenn üzerimizeee gaz döksünn atese versinn toptan imha olalimm teyyyyyyyyy 😀

  14. cemre Says:

    ablammm nereye gittii 🙂 gelseyaaaaa

  15. ada Says:

    gelmezzz ooo

  16. cemre Says:

    niyee gii gelmezzz gelirr ablamm kesinn birsey ciktii ya birselerr istedilerrr yoksaa bize cüz demeden gitmezzz ablammm 😀

  17. yorulmammı gııı.dün çok geç yattım sabahta 6:30da uyanıyorum.7de işte oluyorum.yolda giderken ehliyet sınavına çalıştım 😀 15 dk bir konuyu bitirdim yani işe varana kadar(yürüyerek).kahvaltı arasındada sorularını çözdüm 44soru.öğle arasındada başka bir konuya çalışıp sorularının yarısını çözdüm öbür yarısınıda çay molasında ve kursa giderken çözdüm.ondan sonra 6da kursa gittim 8de kurstan geldim eve vardığımda 8:40 falandı işte duş al yemek.falandı filandı derken bu saatte anca gelebildim.ve çokk yorgunum.derste uyuklayacaktım nerdeyse 😀

  18. ervet allaha şükran sorunu çözdüler.şu an için bi sıkıntı yok.tü tü tü tü hatta tfüh tfüh tfüh tfüh maşallah tıkır tıkır çalışiy 😀

  19. cemre Says:

    hmmm anladimm allah yardimcinn olsunn pasamm neysekii bu zorlugun 21 agustostaa biter ins sinavlarii vererekk ama sen hakkindan gelirsinn 🙂

  20. karşıyakalı Says:

    geldimmmmmm

  21. cemre Says:

    amann sükrann sükrann nazar vermiyelimmm netee hatta birr nazar duasii okuyamm birde kursunmu döksekk 😀

  22. ada Says:

    vayyyyyy beeee beynine kuvvet kimin abisi allah nazarlardan saklasın

  23. karşıyakalı Says:

    amanın paşam gelmiş.
    gel bir sarılam çok özledim.ayy benim güzel kardeşimmmm

  24. cemre Says:

    vaytttttttttt h.g ablammm öpüyomm gidigindannn 😀 yaa ablaa su kardesinee birsey söyleee , benle fatoyuu kolilere paket yapip arsivee gönderecekkk 😀

  25. karşıyakalı Says:

    maşallah subhanallah.nazar değmesin paşama tu tu tu tu.

  26. ablammm canım ablam nasılsın.afiyettesindir inşallah.

  27. cemre Says:

    amann tmm yavss tuhlayinn yüzümee dogru gelmeyee basladiii 🙂

  28. karşıyakalı Says:

    aman gençerim onlarıda paket yapıp arşive kaldırırsan
    ben burda temelli yalnız kalırım.
    var yok üçümüz kaldık şurda.değme benim guzularıma.
    gerçi fatoşun çenesine laf yetiştiremiyorum ya. 😀
    o telefondan nasıl beceriyor o kadar sözü üffffff

  29. çiçekler içinde çok sağol abla.ee kimisi çiçek verir kimisi tatlı ister.aradaki farkı görüyosunuz dımı işte bu abla farkı 😀

  30. karşıyakalı Says:

    meral çekil kenara sende 😀
    iyiyim paşam sen nasılsın.

  31. ada Says:

    hem bura hem msn hem feys hatcem 2 dk bak feysine neler olmuş 😀 ayrıcana yorumumu niye sildin süpürdün hıı 😀

  32. karşıyakalı Says:

    oy oy oy ablası yaradana kurban olsunnnnn.
    işlerin yorucumu canım.

  33. cemre Says:

    hehehehe dimii ablamm konusssssssssss 🙂 yaa gencerr beyggggg duydunmuu abamaiii 🙂 ablamm merak etme bence biz dua edelimm pc girsin hepp cünkü ters tepki yapiyorr fato su an pc girmiss ama hic mazlumm sesi cikmiyorr ama tl olsaa laf yetistiremeyiz 😀

  34. kalmazsın abla allahın izniyle artık bende varım.dörtlü daltonlar olduk 😀 veya boşver olmayalım 😀 daltonlar olursak ben avarel olurum 😀 😀 fatoda coo 😀 ben bacaksızın tekinden dayak yiyemem o yüzden boşver 😀

  35. cemre Says:

    ivettt tatlii istedimmm ama sorr birr niyee istedimmm 😀 hem ben zatii yiyemem tatliii tatlilaraa küstümm 🙂 benn abama ve fatoo icin istedimm muhahahaha gercii fatomda battal boylaraa katildiyaa heheheheheheheh

  36. ada Says:

    velet milletine acımacaksın pckolog hanım yetişemiyoz nabalım

  37. karşıyakalı Says:

    kızzzz fatoş yemin ediyorum sen elime geçireyim gerçekten yiyecem.
    kız ben oraya cuma duası yazdım.sende dua ile veya ablam seninde cuman mubarek olsun diye yazsana.hem sende benim gönderdiğim sevgimdesin çiçeğimi niye sildin söyle bakem.

  38. ada Says:

    yaa de gettt boy kısa ama girl uzun nihahahahah hey alam ya bööö bana iğrencim

    ayrıca meral hanım ikide bi battaldı gaziydi diyip tepemin tasına su doldurma

  39. battal boymu hmm.toto gııı bu ne diyo bu battal diyo 😀

  40. ada Says:

    n eçiçeği gııı ahaaa site çarpsın ne gördüm nee de sildimmm

  41. ada Says:

    he bi de san sölüm sonra dilinden kurtulamayalım dimi

  42. karşıyakalı Says:

    kalmam dimi gençerim,bak bunlarda giderse sen gelene kadar ben üç harflilerle baş edemem…korkuyom onlardan.
    bak tatlıları bizim için istemiş.fatoştan bana sıra gelmezki.
    çiçekler için …ne demek reca ederim.sen daha güzellerine layıksın.

  43. cemre Says:

    evett abisiiii dogruu okudunn toto ablasinin verdigi kilolar araya gitmesinn diyee üzerinee almisss hahahahahahaahahahh

  44. ada Says:

    ben üstüme almadım yaa off yaaa geçin dalganızı geçinn

  45. karşıyakalı Says:

    gıııı bu battal boy ne anlamadım. 😀

  46. eee ben sana o kadar dedim armudun iyisini ye diye.beni dinlemedin gittin ayva yedin.al sana ayva 😀

  47. ada Says:

    kilo aldım 5 tane kadar o oluyo battal boy englishi xl hanii 😀

  48. karşıyakalı Says:

    meralimmm bu bacıların hiç birisi yok niyekine.

  49. ada Says:

    ya de gett löpcüüü boy yok zaten ezik ezik ne yesek kilo oluyo

Bir Cevap Yazın

