Bende unuturum – Adminimiz Gençe, Fatmadan Sevgilerle…

Genç

Hazirlayan : Fatma

 

364 Yanıt to “Bende unuturum – Adminimiz Gençe, Fatmadan Sevgilerle…”

  1. Hazin bir siyaha boyandı bulutlar
    İkimize ağlar bu nazlı yağmurlar
    Umudum azaldı, geçiyor zamanlar
    Ayrılık efendi, kulu biz aşıklar

    Ellerin avcumda soldu
    Yaralı bir ürkek kuştu
    Biten bir aşktan çırpınıp uçtu

    “Yolun açık olsun” demek isterdim
    Boğazım düğümlü, sözlerim kayıp
    Bir daha ömrümce kimseyi sevmem
    Çünkü bu bedende yüreğim kayıp

    Beyaz cennetlerden inecek melekler
    Seni korur onlar; dualar, dilekler
    Bense bu sevdanın uzak gurbetinde
    Savrulurum her gün senin hasretinle

    Yarım kalan bir hikayeyiz artık seninle
    Ayrı yollara yürüyoruz
    Hayat bu…
    Serseri bir rüzgar gibi estin sen şimdi uzaklara
    Ben göğsümde solgun bir gülle yaşarım yıllarca
    Yaşamaksa bu!
    Ayrı akşamlara yatıp
    Ayrı sabahlara uyanırız bundan sonra
    Hataları aşk sanıp
    Başka tenlerde avunuruz boşuna
    Ve gizli gizli yaralanırız
    Şunu bil ki daima
    Ben, en güzel yeri hatırana saklarım
    Talan olmuş gönül bahçemde
    Saçlarımda tel tel hüzünlerle
    Gözlerimde azalan güneşlerle
    Ben hep seni beklerim bu şehirde
    Bir gün dönersin diye
    Kendine iyi bak ey sevgili!
    Kendine iyi bak en sevgili!

  2. Meral Abla siiirin icin cok tesekur ederim cok gzl yazmissin bende seni seviyorum butun kalbimle !!!!

  3. —) €ger intikam alabilseydim seni affederdim !!!

    >>>>BiR ÖmüR boYu sEnİnlEyim dEsEn De iStEmeM aRtiK.
    ÇüNkÜ sEn rüzGarin co$TurdUgU birtoz bulutusun, bugün bana esersin …yarin ele !!

    *_Tam_kar$iya_geçerken_ßıraktigin_O_el_ßen!m_|||

    —> Hiç onca kalabaligin içinde yanliz kaldinmi ???????

    —((((—-(((—Gelirken—)))—-))))—“Ho$geldin” dediysem AsiLce, giderken “Ho$ça kal” demek dü$er nazikçe !
    Bende var o Asalet ama nerde sende o nezaket … 😉

  4. Tabi simdi diyeceksiniz bu kiz bu saatte ne yapiyor sitede 🙂 bende diyecegim size sizaneeeee !!! 😉

    Hadi ben yatiyorum gunaydin mi iyi geceler mi demem gerekir anlamadim simdi malum saat biraz kritik :D!!!!! bye kibbbbb gzl sitem arkadasalr sana emanet onlari cok yorma viruzlerinle 🙂

  5. ada Says:

    günaydın yorumları okudum hepsine cevap verme olanağım yok otobüse yetişemem şimdilik sadece abimin dediği silme olayına bi yorum getireyim şimdi aga her zaman silinmemesi taraftarıyım ki gördüm sildiklerinde var ama eğer sitenin sağlığı için gerekliyse varsın silinsin ha özel sayfalar dursun şu d.günü klipleri filan ama sen hepsinin silinmesi gerek diyosan onada eyvallah sil gitsin

  6. ela_nur Says:

    günaydın dün coşmuş millet herkes iyi şükür kaçırdığıma çok üzüldüm hep mahrum kalıyorum zaten bu güzel ortamdan 😦 beni soracak olursanız 3 gündür annem yoktu ev işı yemek ve yiğit bana aitti uyuduğu zamanlarda iş yaptım0 😀 ve serdar geliyorr 1 saate kadar burda inşallah 2 aydır benide oğlunuda görmedi ,ve ve ve kimsenin başına gelmeyecek benim başıma geldi mutfağın penceresinden arı istilasına uğradım en az 10 arı birden saldırdı kendimi korudum ama 2 elimin baş parmağını soktular baş parmaklarımı özellikle seçtiler sanırım hiçbirşey tutamıyorum 2 elimde yarıya kadar şiş ve cok acıyor serdar gelsin acile gideceğim ,şuan nasıl yazdığımı görseniz gülersiniz annem teli yere koydu küçük parmağımla yazıyorum telefon dokunmatik ekran bıraz rahat ,bu yazıyı 18 dakikada yazdım güleyimmi şaştım kaldım ,işte durum bundan ibaret trajikomik 🙂

  7. ela_nur Says:

    yorumlara daha detaylı bakınca çok kıskandımm yaaa nerdeyse herkes varmış ,ama sitenin sulukulesi yokmuş yorumlara bakıcam nede olsa hiçbirşey yapamıyorum ,paşamıda kucağıma alamıyorum ellerim davul gibi,çok canım acıyor 😦

  8. karşıyakalı Says:

    günaydın canlarım.hayırlı sabahlar.
    güzel bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum.

  9. ilknur Says:

    Ben geLdim ouwwwwwwwwwww aSkımm haticemmm abLammmm hoşgeLdn günaydn valla ben 😀 sabahın 4 bucuguna kadar uyudum smdi kalktm biraz temzlik yapım demi ama 😀

  10. karşıyakalı Says:

    GÖZDECİM CANIM AY ÇOK ÜZÜLDÜM.
    GEÇMİŞ OLSUN.ARILAR NİYE GELDİLERKİ.DEMEK ONLARI
    ÇEKECEK BİR YİYECEK VARDI .KOKULARINI ALDILAR.
    YOKSA SENİN GİBİ TATLI BİR ÇİÇEK GÖRDÜLER GİDİP BİRAZDA ONDAN
    BAL ALALIMMI DEDİLER. OYYY KIYAMAM BACIMA.
    İNŞALLAH ALLERJİN YOKTUR.
    BU SENE GRİP OLMAZSIN CANIM. ESPİRİ BİR YANA CANIM
    EŞİN GELİYORMUŞ .GÖZÜN AYDIN OLSUN.
    OĞLUNU VE KARSINI ÖZLEMİŞTİR.
    ÖPÜYORUM CANIM.TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN.

  11. ilknur Says:

    oyyyyyyySsssss abLam kıyamam ben sana noLdu eLLerineeee 😦 ayhhhhh abLa doktora gitsene

  12. karşıyakalı Says:

    hoşgeldin ilknurum .nasılsın balam.

  13. karşıyakalı Says:

    emoşşşşşşş kız güldürdün beni sabah sabah.
    nerden buldun bu klipler.
    ayyyy yazık demirime neler yapmışlar.
    valla hem güldüm hemde hüzünlendimm.

Bir Cevap Yazın

