Asi & Demir – Gözlerime Çizdim Seni

insanlarr basaklara benzerler, icleri bosken baslari havadadir,icleri doldukca egilirler…

238 Yanıt to “Asi & Demir – Gözlerime Çizdim Seni”

  1. ilknur Says:

    aAaa yawRum sanada söLedmm ya 😀 hawuza gitcemi .P

  2. ada Says:

    de getttt ben sorduğumda henüz sölememiştin 😀

  3. ilknur Says:

    :D:D oLsn bahane bizim abLamLa aramızda biseyler daha war sn biLmedgn tağammı 😀

  4. ada Says:

    benim bilmediim şey yoktur tıııımammmmmm mııı 😛 banane be banane 😛 ablanı sevsinlerrrrrr 😛

  5. ada Says:

    bugün az geldim yarın telafi ederim artıkın ii geceler byeeeeeee

  6. ilknur Says:

    😀 sevsinLer

    😀 byy aSkommmm

  7. Gulu Says:

    gunaydıııın

  8. karşıyakalı Says:

    günaydın canlarım.hayırlı sabahlar.

  9. Gulu Says:

    malesef kimseyle karsılasamıycam 😦 hepinizi cok ozledim net olmadıgı icin gelemiyodum simdi de netkafeden giriyorum umarım en kısa zamamda aranızda olurum

  10. karşıyakalı Says:

    yeni bir haftaya daha başladık.
    herkese sağlıklı .huzurlu ve neşeli bir hafta diliyorum.
    meralim yazılarını okumadım.sonra okuyacam.ellerine sağlık.
    sağol bacikom.hadta sonu müşteriler azdı.
    bende sörf yapmaya çıktım.gidiş o gidiş. 😀
    dün pazarada gittik.alış veriş ettik.aldıklarımı yerleştirdim.
    gelemedim.dün sinanda evdeydi.sinanda tabiki çoğunlukla pc nin başındaydı.
    nedense bilmiyorum belim ağırıyor.hiç iş miş yapmak gelmiyor içimden.
    geçer aman…ver boşşşşşşşş

  11. Gülü18 Says:

    yöneticilerden gelen olursa benim diger nikimi onaylasin lütfen artık onunla giricem

  12. Gülü18 Says:

    ablaaaaaaaaaa günaydın

  13. Gülü18 Says:

    abla gecmis olsun

  14. karşıyakalı Says:

    gülnarım hoşgeldin.günaydım.
    uzun zaman oldu karşılaşmamıştık.nasılsın
    birtanem iyimisin.

  15. Gülü18 Says:

    kacirdimmi seni 😦

  16. karşıyakalı Says:

    canımmmmm gel bir sarılp öpeyim.
    özledim gülnarım seni.sağol canım.geçer inşallah.

  17. karşıyakalı Says:

    gülnarrrrrrrrrrrrrrrr
    burdayım.kız dağ gibi burda duruyom.abasının güzeli.

  18. Gülü18 Says:

    ohhhhh iyiyim abla sen nasılsın

  19. karşıyakalı Says:

    gülnarrrrrrr
    gülnarrrrrrr
    gülnarrrrrrr azerbeycanın gülüüüüüüüüüüüü

  20. Gülü18 Says:

    hehehe gördüm abllaaaaaaaa

  21. karşıyakalı Says:

    bende iyiyim canım.günlerini nasıl geçiriyorsun.

  22. karşıyakalı Says:

    gülnar seninle benim aramda kaç bin kilometre var acaba.

  23. Gülü18 Says:

    🙂

  24. Gülü18 Says:

    günlerim fena degil cok sıcak burası

  25. Gülü18 Says:

    abla bilmem ki ne kadar olur

  26. karşıyakalı Says:

    gülnarım burasıda çok sıcak.sürekli klima çalışıyor.
    ama dışarısı yanıyor adeta.

  27. karşıyakalı Says:

    he he hhe he he bende ne biçim bir soru sordum.
    canım nerden bilecen .belki bir tahmin yaparsın diye düşündüm. 😀

  28. karşıyakalı Says:

    gülnarım kahvaltımızı yapalım.
    gelenlerde otursun yapsınlar.

  29. karşıyakalı Says:

    gülnar birtanem gittinmi.

  30. Gülü18 Says:

    abla pardon cikmam gerek ya opdum seni byeeeee

  31. karşıyakalı Says:

    peki bende kahvaltıya gideyim.eşimle beraber kahvaltı yapayım.
    canım sonra yine görüşürüz.öpüyorum seni bye bye.

  32. Gülü18 Says:

    tsk kahvaltı icin

  33. karşıyakalı Says:

    he he aynı anda çıkalım diye yazmışız..hadi güle güle canım.

  34. Gülü18 Says:

    tamam byee

  35. ada Says:

    off kii ne offf acıdan ölmek üzereyim ki ölemiyorum ahsjağmjdawjmgbmjmgjagmjmgjmadagmb :/

  36. ada Says:

    ohaa lan yorumum nere gitdi denetim filanda demiyo

  37. ada Says:

    banane arkadaş önceki yorumumu da isterim. agghhhhh organlarımı bağışlamak istiyorum

Bir Yanıt Bırakın

