Asi & Demir – Ya Ölümsün Ya Dügün

Daima gerceklerin savunucusu ol….Takdir eden olmassa bile,vicdanina hesap vermekten kurtulursun….

270 Yanıt to “Asi & Demir – Ya Ölümsün Ya Dügün”

  1. günes Says:

    ben simdi rahat edememmmm 😀 devam edelim heyecanlandimmm

  2. ada Says:

    tebrik ederim ayrıca kelime sorarak galeyana getirmeye çalıştın fakat çakmıştım 😀 resim ben yorum ben dio bi de. Ula mustafa topaloğluda uzaylıyım dio ama görüyoruz ne bela 😀 yani hala ikna olmadım şeker ikna et beni

  3. günes Says:

    galiba sorunun cevabina yaklasiyorummmm 😀

  4. ada Says:

    hayır senin evde meral ablayla beraberken ikinize bişey gösterdim. Sonra sen yavrunu okuldan almaya meloda evine gtdi ve sen tekrar msne girince ben aramızda kalsın ddm sebeb olarak ne söyledim. Oyh baydı artıkk anlaver

  5. ada Says:

    yaklaşma anacım meralsende aylaysanda farketmez ben öpmeye başlıyım muah muah

  6. ada Says:

    ya şüphe çok kötü ama sende beni anla 😀 ayrıca yazış tarzın aynı meral abla 😀

  7. günes Says:

    sen simdi beni meralmi saniyorsun 😀
    yani meralmi benim yerime giriyor yoksa ben meraldeyim ve merldenmi giriyorum saniyorsun
    hehehehehehe sicak sütten dilini yakan o oyunu birdaha yapmazzzz

    yav ben evimdeyim kizlar halen uyuyor tatildeyizzzz 😀 😀 bende yeni kalkmistim kalktim gibi baktim internet acilmismiii cünkü bugün yarin acilcaktiiiii 😀
    inaniyormusun? 😀

  8. ada Says:

    ve yorumların çok geç geliyo bu da meral ablayla ya da ayla ablayla neyse işte telde oldunuzu dùşündürtüyo 😀

  9. ada Says:

    ıhhhh

  10. günes Says:

    birdakka yasem cadim kakti hemen gelcemmm 😀

  11. ada Says:

    iyi bariiii

  12. günes Says:

    cirkin kuzum kara kuzum benimmmmm hatirliyorum o günüüüü ama kelime kelimesine deyil tabiiiiiiii beni delirtme ne gösterdini derim simdi ve olan olurrrrrrrrr 😀 ablacini oldu gibi kabul et 😀 bütün kalbinle bütün ruhunla 😀

  13. günes Says:

    ama simdi cikmaliyimm yasem kahvalti istiyorrrrr 😀 kuzumu doyurup sulayayim gene gelirimmmm ok
    cok cok öptümmm kuzummmm görüsürüzzzz

  14. ada Says:

    tehdit ha tehdit 😀 ulan ben o bütün kalbimle bütün ruhumla nakavt etsem seni nası olur 😀 hadi git gari bye

  15. karşıyakalı Says:

    merhaba canlarım.
    sarı papatyam hoşgeldin.sayfamız ışıl ışıl olmuş.
    aydınlatmışsın buraları.iyi bundan sonra beraber olcaz sevindim.
    birtanem senide kızçeleride tane tane öpüyorumki kızlar silmesinler 😀
    kızzzzzzzzzz fatoşşşşşşşşşşş
    kız pambıhım gelir gelmez bu sorgu sual niçın .dur bir kız nefes alsın.
    sen nasılsın deli fişeğim.evet sen istedin bende etiketledim herkesi.
    facede.işte bişeyler öğrendim.aman canım benim az birşey bildiğimden ne olacak.sizler daha ustasınız pcde.
    canlarım.bu gün kına gecemiz var .komşımun kızının.
    öğleden sonra kuaföre gidecem.artık gelemem herhalde .hepinizi çok çok öpüyorum.kendinizee çok iyi bakın. bye bye.

  16. ada Says:

    çok sağol abla ellerin dert görmesin bu meretden olmuyomuş yeni öğrendim çok tenks. iyi eğlenceler yüksek yüksek tepeler muah

  17. ada Says:

    off be hala kimse yok meral ablada alıştıra alıştıra gidiyo

  18. ada Says:

    sizde bırakın beni burda Allah’ın kedisi bile bıraktı gitdi ne bekliyodun ki fatma 😦

Bir Cevap Yazın

