Asi&Demir – Herkes yaralı

244 Yanıt to “Asi&Demir – Herkes yaralı”

  1. cemre Says:

    tahmin ettigim gibi ablamin dügün telasi varmiss iyi eglenceler ablam, evet dügün olunca kiyafeti sunu bunu bitmiyorr ins en güzel sekilde eglenirsinn öpüyorum seni….

  2. cemre Says:

    aylamm gelmiss ama sanirim onunda isi cikmis olcakki gitmiss misafiri geldi belkidee neyse belki gelir yine, fatommdaa gitmisss ayladan sonra sesi kesilmis, bende daha erken gelemdim gecc vakit geldim hava burda sicakti sükür bugün yorulmusum geldim yattim yeni kalktim daha önce gelemedim

  3. cemre Says:

    birselim evett uzun zaman oldu seninle karsilasmayali demek izine gittin geldin umarim iyi gecmistir bacim kuzeninede mutluluklar diliyorum, ben daha gitmedim bacim nasipse sali gidiyorum, sevim bacim izinde oda ins yakinda döner, gitmeden seninle ins sohpet etme imkani bulurum seni ve kizlari cok öpüyorum seni gördügüme sevindim bacim

  4. meralimmmmmmmmmmmmmmmmmmm bacıkommmmmmmmmmm
    ben geldimmmmm… olurmuuu… 😀

  5. cemre Says:

    olur bacimmmmm olur olmammiiiii öpüyorumm bacim nasilsinn ne yapiyorsun sükür kavusturana 🙂

  6. nassınn bacıkomm…gell bi öpemmmm..sarılayımmm..ayy çokk özledimm…

  7. evett meralimm şükürr kavuşturanaa… 😀
    ayy napayımm meralim..iyidirr …koşturupp duruyomm.. 😀 hepp aynıı…pc de bi tuhaflıkk varrr..her ann gidip gelemeyebilirimm..ona göree..iyice format zamanı geldii.. 😀 idare idaree bi yere kadarrr.. 😀

  8. cemre Says:

    cok sükür iyiymm bacim seni gördüm daha iyi oldumm gel bendee öpeyimmmmm bende özledimm bacimm bir an dedim acaba gidene kadar kimselerle karsilasamicam diye endise duymaya basladim, sen nasilsinn bacimmm sizin adinizaa cok sevindimmmm adalet yerini buldu demek 🙂

  9. sevosumm gelmişş bugünn..güya arıcaktım bacımı bugünn gene arayamadımm..inan yetişemiyomm gıı.. 😀 vallahaaaaaaa 😀

    birselim de gelmişş..bacımm senii gördümee çok sevindimm…h.g yuvana…

    gözdemm de kıraçç konserinee gidiyomuşş..ohhh ne güzelll…iyi eğlencelerr…

    hatcem ablamm düğündee..ona da iyi eğlencelerr…

    aylammm gelmişş hemen çıkmışşş…

    fatomm da beklemeişş ama anca gelebildimm… 😀

  10. cemre Says:

    hmm anladimm bacim aman dikkat et kendine fazla kosturum derken tansiyonunu oynatma, sen bir format at en iyisimi yoksa adam olmaz, bizimkiside bozulduu sükür format filan attilar zor bela adam ettiler 🙂

  11. evett meralimmmmmmmm çokk sevindikkk bacımm…allahh razıı olsunn..evet adalet yerini bulduu…
    ayy canım yaa ben de geçç geldimm haber vermek içinn kimseye denkk geleemeidmm..
    ee hazırlıkların bittimii meralimm..az kaldıı gitmenee canımm…

  12. cemre Says:

    evett gözdemm kiracin konserine gidecekmis iyi eglencelrr diliyorum…

  13. evett meralimm formatt zamanıı geldii…canı isterse açılıyo sayfalarr canı istemezsee tık yokk.. 😀

  14. cemre Says:

    hazirliklarda anca aldim birseyler ama henüzz bavul filan hazirlamdimm yusuf bugün soruyor annen bizim bavulumz nerde 🙂 bakalim yarin misafirim varr onlardan sonra meydana cikartip hazirlarim icine koyacaklari ayarladinmi yerlestirmesi sorun degil

  15. ee bacımm sende daha iyisinidirr herhaldee…akupunktur masaj falann.. 😀 yarasınn bacımaaa

  16. cemre Says:

    annenler nasill bacim onlarda simdi cok sevinmisitrr, baban bu yaz geldimi izine

  17. ahh kıyamam benn yusufumaa..tebi annesiii nerdee benimm bızdımın bavuluu.. 😀 hazırla daa görsünn annesii.. 😀 ayy canım benimmm…
    olsunn bacımm hazırlarsınn..ne güzell ailene kavuşucann..şmd denn iyi yolculuklraa canımm…gitt gezz iyicee eğlenn…ramazan geliyoo ama olsunn…ailenlee birlikte olcann…

  18. cemre Says:

    evett bacim cok sükürr iyiyim 🙂 evett dün angela birseyler yaptii beni rahatlatmak icin ordan klaktigimda ucuyom sandim 🙂 bugün boynumun etraflarini elleiyorum agrimis bardak filan yaparkenn ama yumusamis ins iyi gelmistir 🙂

  19. annemlerde iyilerr meralimm..dünn yeğeni kreşe yazdırdık..ayy yaa hala inanamıyomm sankii dün doğduu da kucama verdilerr.. 😀 onunn telaşesii vardıı…ön kayıtt olmuştuu…zatenn dün de resmi kayıtt yapıldıı…biliyonn durumlarıı ..
    babm da ramazanda gelcekk meralimm..bayramdan sonra annemi de alıpp gitcekler almanyaya…yazın gelmedii bacımm…

  20. ada Says:

    deestuuurr… az uyumuşum kimler gelmiş birsel ablayı ve emel 2 ablayı gördüm

  21. cemre Says:

    evett yarin aksam galiba artik hazirlarim gözü görsün 🙂 evett ins ailemle 18 yildan sonra hem ramazan hemde bayram gecircem diye cok seviniyorum uzun yillar olmusss gecirmiyelii ilk seneler hep bayramlarim agliyarak gecerdi iste herseye alisiyorsun sonra zamanla alisiyorsun ama simdi beni heyecan basti 🙂

  22. meralimm bardakk çektinmii zatenn illa ertewsi günü birazz ağrı yapar..ama iyi gelmiştirrr…iyi olmana sevindimm canımm…

  23. ada Says:

    uykum var yarında dersane var yatsam iyi olur iyi geceler bye

  24. cemre Says:

    öylemii demek basladi kreseee hadi hayirlisi olsunn bacimm ee ne yapcan dogan büyüyür ben ilk buraya geldigimde hic olmuyan cocuklar simdi evleniyorr cok zoruma gidiyorr yavvv ben bu kadar yaslandimmi diyorum 🙂

  25. cemre Says:

    fatomm h.g öpüyorum nasilsinn günaydinn sende benim gibi yattin demek aksamdan 🙂

  26. meralimm bilirimm bacımm…o duyguyuu…eşim hacıya gidincee bende annemlerde kalmıştımm kurban bayramında ve kahvaltıyıı birlikte yapmakk bilee tuhaff gelmiştii.. 😀 bizz çünküü hepp kaynanmlarda oluyozz..ancaa akşamm gidebiliyomm annemleree..
    aslında ben de heyecanlıyımm..çünküü babamm kaç senedirr ramazanda gelmiyoduu…bende ona seviniyomm bacımm çocuklar gibi…

    fatommmmmmmmmmmmmmmmmmmm kuzummm nassınn h.g ablasıı…gell bi öpemmmm bebemmmmmmmmm….sarılayımm şöylee sana daaa…özledimm seni deee..

  27. cemre Says:

    evet bacim hem morarmis hemde agri varr olsun iyi gelsinde sorun degil

  28. cemre Says:

    tmm fatomm öptüm iyi gecelerr kib byee

  29. fatommm canımm yatıyon muu..neysee dersane varmışş..yatt dinlenn kzuumm..seni çok öpüyorummm iyi gelerr canımm…görüşürrükkkkk 😀 😀

  30. cemre Says:

    öylemii hadi gözün aydinn bacimm sevindim senin adinaa ins sizde güzel bir ramazan gecirisinizz 🙂

  31. evett meralimm akşamm eşimlee konuşuyozz..eşimin yeğenii arkadaşlaryla tatile gitmiştii..akşamm gelmişş terminalde karşılamışlarr…eşim diyee koca adam oldu daa tatilee gidiyo diyee..dedimm daha sanki dünn doğduu gibi…eşimin yeğenii doğunca biz nişanlıydıkk..bi dee eşim o zaman askerrr..bebekk sevdasına aradaa eltimlerde kalırdımm..şmd kendi başına tatile gidiyoo…eeeee biraazz yaşlandıkk galiba bacımm.. 😀 😀

  32. cemre Says:

    evett emosum galiba öyle olmus yaslanmisiz 🙂

  33. sağoll meralimmm…evett inşş bi aksilikk olmazsaaa babmm gelicekk ramazanınn sonuna doğruu…..bayramdan sonra gidiceklerr kısmetsee..

  34. olsunn be meralimm her yaşınn güzelliğii varr…iyi olalaımm..sağlılklıı mutlu olalaım da gerisii boşşşş…

  35. tellllllllll

  36. cemre Says:

    evett annem öyle derdi her yasin bir güzelligi varr 🙂 evet sagligimiz yerinde olsun gerisi bos , ee adasindan varmi haberin acaba döndümü yoksa hala trabzondami

  37. cemre Says:

    ok bacimmm

  38. meralimm canımm kusuruma bakma benim çıkmam lazımm..eşim tell ettii..arabayla bi turr atalım diyee… 😀 seni çokk öpüyorumm bacımmm…görüşmekk üzeree…by byyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrr

  39. cemre Says:

    tmm emosumm size iyi tur atmalarr öpüyorum senii aeo kib byeee

  40. cemre Says:

    neyse bende ciktimm herkese iyi geceler

  41. ilknur Says:

    Canlarm bugun süper bir gundu deniz kenarına gittik cok eğlendm resm felan cekildik süperdi piknik yaptık yenikapıda 😀 ama süper gecti bütün stresimi attm o derece hade öpüldünüz ii gceler size 😀 gelenlere günaydnlar 😀

  42. ela_nur Says:

    iyi gecelerrrr biliyorum kimsecikler yok 12 ye doğru konserden geldik tek kelimeyle harikaydı ağzım açık izledim diyebilirim bukadarını ben bile beklemiyordum çok eğlendim az önce yiğit uyandı mamasını içirdim tekrar uyudu uyumadan evin kapılarını bir kontrol edeyim dedim 😀 birselim gelmiş bacım iyi olmanıza çok sevindim aylam emoşum fatoşum ve demirbaşımız meralimiz burdalarmış herkes şimdi güzellik uykusunda bende uyuyayımda dahada güzelleşeyim şımardımmı ne huhhahahaha gece gece kudurma gözde git yat.. Ay şimdide kendi kendime konuşuyorum neyse güzel evim sana doyum olmaz bana müsade…… Haaa doyum demişken birden acıktım töbe töbe 😀 sabah kapıları kim açarsa sahanda az pişmiş sucuklu yumurta istiyorum zahmet olacak biraz 😀 hadi ben ufaktan uçtu iyi gecelerrrrrrrrrrrrrr

Bir Cevap Yazın

