İyiki Doğdun Beyaz Güvercin

 

347 Yanıt to “İyiki Doğdun Beyaz Güvercin”

  1. fatommmmmmmmmmmm gözün aydınn ablasııı ustannn gelmişşşş… artıkkk pass vermezsinn kimseyeee.. 😀 😀

  2. ada Says:

    h.geldin meyve suyum naber

  3. aloooooooooooooooooo görmediin mii beniii gııııı

  4. şükürr görüdüüü.. 😀
    h.b konyaa şekerimmmmm..iyidirr sendenn naberrrr….

  5. ada Says:

    ne pası ne küfü 😀

  6. ada Says:

    ben görüyorum da tel görmüyor yorum artıyo ya ondan

  7. ee naberrr…ablasıı..nasıll gidiyoo…evdekilerr nasıllarrr..öncee akvaryumdan mı başlasam acaba…balıklarr mortingen olmadıı dimii.. 😀 sennn fişinii çekicen diyee… 😀

  8. telden mii giriyonn kuzuumm…sorryyyy…
    ustann gelmişş keşkee açsaydıı bi sayfaa..neyse akşama açarr…meralimm de yokk kii bacıkomm..gencerimm dee yoğunnn…teldenn gelenlerr içinn zorrr..

  9. yorumlarr da baya olmuışşş..neysee senn zorlanıyosann pc denn görüşürüzz fatommmmmmmmm….bende ikindiyii kılcamm zatenn…bi bakemm dedimmmm..sonraa da mutfağa girizgahhhhhhhh yapmam lazımm…. 😀

  10. ada Says:

    balıkcıklara doğal oksijen veriyorum ses çıkaramazlar 😀 vermesemde çıkaramazlar aslında 😀 kapağını açtım napayım niyeti mi bozayım salepim 😀 😛 evdekiler de iyi sende ne var ne yok çukulatam 😛

  11. fatomm senii çok öpüyorumm cnaımm…akşamma gelmeye çalışırımmm..yemekdenn sonraa mıyışıyomm… 😀 çünküü..by byyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrr

  12. fatommmmmmmmmmmmm benn senii çıktınn zannetttinn şekerparemmmmmmmmmmmm….bende iyiiymm iştee..sıcakk bi yandnn..ben b, yandann…

  13. ada Says:

    hehe tamam akşam ustam olursa açar artık sana kolay gelsin bende çiçek suluyum 😀 hadi mucuk seni

  14. ada Says:

    tamam abla gel beraber çıkalım akşam gelirsin inş by

  15. kurannım vardıı..ikindii okunmadann bi baekmm dedimm…dün de bakamadımm..mutfağa girdin mii çıkamadımm..bi dee ocağın başında tansiyonumm düştüü..benimm mutfakk yanıyoo bidee fırın ocakk çalışıncaa… offfffffffffff felakettt

  16. tamam canımınn içi…bhadii çıkalımm…
    evett ustann açarr akşama fırındann taze tazee bi sayfaa.. 😀

    hadiii benn gittimmm…by byyy kuzummmmmmm

  17. günes Says:

    fatommm canimmmmm benim kiyamammmmm sanaaaa giiii baliklarada yazik deyilmii su iceyim derken onlarda gidevirirrrr migdeneeeee 😀 ama seni anliyorumm kuzummm bendede o sorun var

    canim haccem ablamm benimm sofra cok harika gözüküyor sagol
    hele duan cok güzel dualar allah razi olsun amin bizi sakin sensiz ve duansiz birakma olurmu okuyunca cok rahatliyorummm sagol canim ablamm

    mügümmm hem sabah hemde öglen gelmis kuzummm benim bunlar usta cirak cok tatlilarrrrrr seker seker mübareklerrr 😀

    ufff ablaaa ye ye bitmez bunlarrrrrrrr 😀 ne güzel seyler bunlarrrrr
    hade bakim kardesce paylasinn arada abanizada verin 😀

  18. günes Says:

    offff kimse yok diyeee yorumlara baktimm buseferrrrr ki bacimi tatli cadimiii burdalarmissssss

  19. günes Says:

    bir dakka inanmiyorummmm 😦

  20. ilknur Says:

    Ben geldimmm 🙂

  21. ilknur Says:

    Ya ayla abla orucluyuz cnm cekti .d

  22. günes Says:

    ilknur kuzummm h.g öpüyorummm
    nasilsin neler yapiyorsunnnnnnn

  23. günes Says:

    canim benimm yaaaa ama az kaldiiii gayret kuzummm sizin orda nezaman aciliyor iftar

  24. günes Says:

    sitemizin en güccük kuzusuuu affet sen en iyisi atilan linkleri acma olurmuu uzak dur linklerdennnnnn 😀

  25. ilknur Says:

    h.b abla bende öpüyorum iyim abla napıyım cok susadm ya 😀 susuzlukla mucadele ediyorum

    😀 8i geciyor

  26. ilknur Says:

    :D:D tamam abla uzak durcam ama 😛 iftardan sonra isterim ellernden söliyim D:

  27. günes Says:

    kuzu dedikce asya aklima geliyor bir senede kimbilir nasil büyüdü tatli kizzz murat iki dizisinde kiz babasi oldu ve ikisininde adi asya 😀 bastan cok sasmistim iyi gene asya koydular diyeeee gerci firtinada en son sahne oldu asyanin dogmasinla firtina bitmistiii 😀

  28. günes Says:

    hehehe iste guzummmm 😀 google sagolsun ablamin dedi gibi hersey var yeterki siz isteyinnnn

  29. günes Says:

    emosum allahim kabul etsin amin

  30. günes Says:

    ilknurum kuzum ben cikiyorum gene görüsürüzz öptümmmm bye

  31. şeker Says:

    aa ustamm sofrayıı hazırlamışş bilee ben görmemişimmmm 🙂

  32. şeker Says:

    buu arada kimler gelmişş kimler acelem varrrrrrr ama sonra yazcammmmmm hayırlıı iftarlarr sizeeeeeee çok öpüyoreeeeeee 🙂

  33. ilknur Says:

    Bnde öptüm ablamm 😀

  34. ilknur Says:

    Neyse ben cıkıyorum iftara 1 buck saat var yardm ediyim anneme telas icinde gene :d hade öpüldünüz 😀 görşrz kendinize ii bakın meLosum geLince konusmamız Lazm anlatcaksn bana yoLcuLuk nasıldı naptın die cok merak ediyorum 😀

  35. karşıyakalı Says:

    he he he heeeeee müjganımmmmm
    canım benim ne kadar acktığın belli oluyor .ama iyi ettin.
    iki sofrayı yan yana koyarız anca doyarız.
    ee buna su lazım. damacanalarla suyuda alam gelem.

  36. karşıyakalı Says:

    fatoşum sen espiri diye zaten yazmışsın ustana guzum
    misket verir gibi demene gerek yok kuzu.tabiki bizimki espiriydi.
    yoksa ben hem çırak hem sekreter ,püfff bu işin altından kalkamam.
    ama bir kaç gün yinede güzeldi.sekreterim olman he he he .

  37. ada Says:

    su deme gurbanın olam

  38. ilknur Says:

    Ayla abla hade istiorm nerdesn 😀 😀

  39. günes Says:

    buyur kuzummmmmm afiyet olsunnnnn

  40. günes Says:

    cikiyorum görüsürüzzz

  41. ada Says:

    yorum yazamıyorum sayfa açılınca gelirim pusudayım

  42. karşıyakalı Says:

    selam .yorumlarımız 300 ün üstünde.
    ahanda buda 338 inci yorum.adminimiz yada editöriçelerimizden
    birisi gelirse yeni sayfa açabilir.ben kolay giriyorum.
    ama telefondan girenler zorlanıyorlardır.
    sevoşummm hadi gel bekliyom.
    aylam meralim hadi sizde gelin.

Bir Yanıt Bırakın

