Asi&Demir – Ölmeyen aşk

191 Yanıt to “Asi&Demir – Ölmeyen aşk”

  1. karşıyakalı Says:

    MERALİMMMM BİDENEM
    HAVALAR NASIL YAĞMUR VARMI SERİNMİ.
    BİRAZ BU TARAFLARA SERİNLİK GÖNDER.

  2. karşıyakalı Says:

    CANIM NETİN GİTTİMİ.

  3. karşıyakalı Says:

    CANIM BURDAMISIN.

  4. cemre Says:

    ayyyyyyyyyyyyyyyyy benimm bacılarr gecee gecee sohpett etmişlerrr ben gelemedimmm 😦 hem bir ara net yoktu misafir vardııı zatenn burda iftarr olduğunda tr saat 11 oluyorr 🙂 yusufu yatırayım derken uyumuşummm 🙂 ulennn hatunlarrr ben varkenn nirdeydizzz 🙂 gerçi aylamın neti yoktuu emoşum koşturuyoduu ramazanyaa şu ann sabitt duruyorr yerindeee 😛 öpüyomm sizleriiii dabikidee fatommm veee abamıdaaa abamıı gıdığndann öpüyomm nasıl şimcikkk pamuk gibidirrr 🙂 ilknuşumu vee gülnarımıda tabiiii 🙂 bu aradaa bizimm assolistimizz sahnelere dönmedii galibaa 🙂 sevimm bacımada çok şükür az kaldıııı sizleridee öpüyomm bacılarımmm 😀

  5. karşıyakalı Says:

    NEYSE NETİN GİTTİ GALİBA.
    BEN SENİ ÇOK ÇOK ÖPÜYORUM BİDENEM.
    KENDİNE İYİ BAK.GÖRÜŞMEK ÜZERE .HOŞÇAKAL.

  6. cemre Says:

    ablammmmmmmmmm burdayımm öpüyorummm seniiiiiiiiii 🙂 annemm çokk şükürrr iyi ablamm ilaçlarını aldıyaaa 🙂 hava soğukk ablamm yağmur yağıyorr arada güneşş gözüküyorr yanii dünn çarşıyaa hırkamıı giydimm çıktımm 🙂 sen nasılsınn canımmm ablamm nasıl gidiyorr çokk sıcakmışş trr allah yardımcınızz olsunn abimm 1 haftalığına tr geldii nefes bile alınamıyor diyorr çokk sıcakk

  7. cemre Says:

    ablammm ordamısınnn

  8. cemre Says:

    neyesee ben çikmam lazım abimleree gidiyorumm eloşumuu 🙂 ordan birde şuu sayfa açabilirmiyim deniycem görüşmek üzere öptüm hepinizi bzee

  9. ada Says:

    oo potansiyelus merus h.g desene buraya gelmen tam bi çin işkecesi 🙂 bende öpüyorum seni çok. Bu arada o çıkan yazıda bahsedilen site bizim site 😀 başka pcden girince çıkması normal. Ben böyle biliyorum ama sen yinede abime sor istersen

  10. ilknur Says:

    Ben geLdimmmmmmm (: (:

  11. ada Says:

    kim var ordaa 😀 biri (yöneticilerden biri 😀 ) ilknurun gece denetime takılan yorumunu kurtarmış ayy yoksa ustam mııı ??? Ustaaaaaammmmmmm

  12. ilknur Says:

    😀 Ben varımm

  13. ada Says:

    vay ilknur nasılsın neler yapıyosun

  14. cemre Says:

    benimmm fatomm bennn abilerdeyimm sukur burdaa girdimmm arka sayfayaa burda oylee yazi cikmadii burda 10 gulne yuzzz

  15. cemre Says:

    slmm kizceleriimm nasilsizz gutmusunuzzz hehehehe ben bu ara cokk leptop elimden gececek galba hepsininde yaziii alfbesi farkli

  16. cemre Says:

    aloo gii nere gittinizzz

  17. ada Says:

    bana çağrı atan sen misin 😀 yim seni manevi anam potansiyel belam

  18. cemre Says:

    giiii gittinizmiii insan bir arkasinaa bakarr yahuuu

  19. cemre Says:

    ivettt benimmmm giii ne yapann deli yurekk gutmusunn orucla aran nasil eminim su sizmiyorrr 20 gulen yuz

  20. ada Says:

    anlat hadi nasılsın yusuf nasıl misafir gelmeye başladı mı siz bi yerlere gidiyomusunuz annen özlemiş mi seni

  21. cemre Says:

    yusuf iyi su kuzeni ile tv izliyorrr abimlerdeyimm elosumu gormeye geldim birazdan cikipp alis verise gidipp eve gidecemm misafir oluyorr aksamlari oglenlerii yedekte oluyorr 10 gulne yuzz

  22. ada Says:

    numaran çıkmıyo abla be. Kilo vermeye başladım hihi. Ama susuzluğa dayanamıyorum yani su sızmıyo gerçekten 😀 peki sen? Havası sıcak mı oranın susuyo musun? Oruç nedeniyle diyetin değişti mi? Tansiyondan oruç tutabiliyo musun?

  23. ada Says:

    oha orda bile durmuyon he 😀 elayı benim yerime kokla maşallah seni almışlar kopyala yapıştır yapmışlar 😀

  24. cemre Says:

    oylemii dimek battal boyaa elveda diyon 10 gulen yuzz burda hava serin az once bir yagmr yagdi nasil sel goturduu diyetim burda mola verdim ama dikkat ediyomm annem kiziyorr kizimm ne boylee hic birsey yemiyon oysa bu yemisss halimmm bilseki onceki halimi tansiyonum sukurr bu diyete basladigindan berii cok iyii

  25. ada Says:

    hahaha gulen tuz 😀 oh ohh güzel anneye saygılar. Sizde yağmurdan bıktınız ama burada çok sıcak

  26. cemre Says:

    oylemii giiiiiii oyle diyorlarr bana benzetiyorlarr ama bende ne gezer ondaki guzellik su an guzellik uykusunda 10 gulne yuzzz

  27. cemre Says:

    gii anlaaa bunun alfebesi ilee benimkisi farklii tuz cikmisss hehehehe

  28. ada Says:

    kendine haksızlık etme be çok şekersin çok ufaklık aynı sen tıpa tıp benziyo hatta çocukluk fotonla elanın fotosunu yan yana koy aradaki 7 farkı bulamazsın 😀 yaşına göre de oldukça genç gösteriyosun

  29. ada Says:

    anladım anladım da komime gitdi işte 😀

  30. cemre Says:

    ayy fatomm gii durr sistim hatta havalancam 10 gulen yuzzz teskurlerrr kuzummm benim 6 aylikk fotom var bebekjligimden ben daha clizcayimm elosumm hormonluu 20 gulenn yuzzz

  31. cemre Says:

    ee daha ne yapan fundadan haber varmii

  32. ada Says:

    net mi gitdi düştün mü noldu

  33. ada Says:

    hehe amatör meral seninki 😀 hayır haber yok lira yükleyip arıcam fazla uzadı bu iş

  34. cemre Says:

    burdayim arada gelinle konusuyomm demek ses yokk ulasirsan selam soyle demek oda emel gibi gezmelerden geri donemedi

  35. ada Says:

    abla gözde ablanın numarasını nası alabilirim sendn? Msne girebilirmisin bıraksan?

  36. cemre Says:

    sevimmm bacimm bir haberin varmiii

  37. ada Says:

    evet. Mutlaka ulaşırım ve söylerim merak etme hatda seni arar bi de sana haber veririm ayy aslında size müjdeli arlı bi haberim var ama boşa heveslenmek istemiyorum

  38. ada Says:

    evinde kendileri dün gelecekti siteye lafta kaldı.

  39. cemre Says:

    ben bie sayfa acayimm fatommm bekleee kuzu pasamaa birakmiyaimm

  40. ada Says:

    tamam abla bekliyorum

Bir Cevap Yazın

