Asi&Demir – Kır çiçekleri

259 Yanıt to “Asi&Demir – Kır çiçekleri”

  1. karşıyakalı Says:

    oo canım meralim gelmiş.öpüyorum bacikom.
    sana iyi gezmeler birtanem.
    fatoşşş guzum ne habersin.sen o şeytanı boşver birtanem.
    ALLAH orucunu kabul etsin.
    müjganım getirdiğin yazılar için teşekkürler.
    he he he o atatürklü fıkrada harikaydı.
    neyse canlarım.mutfakta işlerim var.guzularım sonra yine gelirim. bye bye.

  2. ada Says:

    amin hatcem cümlemizinkini. Öpüyorum seni kolay gelsin

  3. ilknur Says:

    ben geldimmm 😀

  4. ilknur Says:

    huuuu kmsecikler yokmu ..d.d.d

  5. ilknur Says:

    Ben gidiorm o zamn kmse yokssaa :((:(:

  6. ilknur Says:

    Fato kıss neLer oldu bilsenn onu unutamadm ama bilsen sonra anlatırm msneyi ezbere bilmior ya ondan sorun yasıyorum :d

  7. ada Says:

    noluyo be farsça konuşma mail at, not bırak bişey yap cevap vereyim bilmecelerle oyalama merak etdim

  8. ada Says:

    oo kimler varmış kimler varmış: cin ali ve serisi.

Bir Yanıt Bırakın

