Asi & Demir – Dudaklarin Kavrulmazmi

196 Yanıt to “Asi & Demir – Dudaklarin Kavrulmazmi”

  1. karşıyakalı Says:

    fatoşşşş evet benim altıncı hissim kuvvetlidir. 😀

  2. ada Says:

    güreş müsabakalarına katılsa ya 😛 hadi göster 6.hissinin gücünü de gel yanıma

  3. karşıyakalı Says:

    fatoş ne güreşi kim güreş yapcak.ben niye güreş musabakalarına katılayım.
    beni pehlivan gibimi görüyon yoksa.
    altıncı hissimi diyorsan o her zaman olmuyor.
    arada sırada gelip gidiyor.ilham perisi gibi. 😀
    sonra altıncı hissimin olması için senin gibi bir meleğe ihtiyacım olabülür.

  4. ada Says:

    yes 6. hissin. Çok güçlüymüş ya o bakımdan. Melek öhöhöhö 😀 bence melek olması şart deül face adresin varsa yiter 😀 hala burda mısın?

  5. karşıyakalı Says:

    ya sanada melek diyom,başka güzel şeyler diyom sen benle maytapmı geçiyon,yoksa sen beni beğenmiyormusunnnnnnnn 😦

  6. ada Says:

    bizim bacılar ne yapıyor acep. İnş bi gün bize de nasip olur sarılıp koklaşmak

  7. karşıyakalı Says:

    Günün Fıkrası
    Lan Şerefsiz Hani Oruçtun 🙂
    Tilki Ormanda Gezmektedir. Bir Ağacın Dalında Asili Bir Geyik Budu Görür. Açtır …Ama Şüphelenir Kontrol Etmeye Baslar Ve Görür Ki Bu Bir Tuzak. Geyik Budu Bir İple Bombaya Bağlıdır. Epeyce Uzağa Gider Ve Başını Kollarının Üzerine Koyarak Yatar, Biraz Sonra Kurt Gelir, Budu Görür Ve Yatan Tilkiyi De Tabi…
    Tilkiye Sorar ‘Ne Yapıyorsun Dostum’
    Tilki Cevap Verir ‘Hiç Yatıyorum’
    -Burada Bir But Var
    -Evet Var
    -Neden Yemedin
    Tilki Sakince Cevap Verir;
    -‘BU GÜN ORUCUM’
    Kurt Kendinden Emin;
    -‘Ben Yiyeyim O Zaman’
    -Tilki ‘Buyur Afiyet Olsun’ Der.
    Kurt Buta Uzanır Uzanmaz Bir Patlama, Ortalık Toz Duman, Kurt Yaralı, Hareketsiz, 10 Metre Uzakta, Perişan Halde Yatarken Tilki Sakince Budu Yemeye Başlar.
    Bunu Gören Kurt;
    -‘LAN ŞEREFSİZ HANİ ORUÇTUN’
    Tilki Pişkin Pişkin;
    -‘Biraz Önce Top Patladı Duymadın Mı ?’ :))

  8. ada Says:

    hööt dööt alınanı yakarım allama 😀 şaka yapıyoruz ya 😀 melek olma ihtimalim bi an düşündürtdü 😀

  9. ada Says:

    hehehe güzeldi 😀 teşekkürler

  10. ada Says:

    hatceeeemmmmmmmmmmm

  11. ada Says:

    ya tamam gel şerefsizim dalga geçmecem. Obama desen kabulüm

  12. karşıyakalı Says:

    kızzzzzz fatoşşşşşş

  13. karşıyakalı Says:

    tabiki dalga geçemezsin leynnn.
    şaka şaka konuşuyoz şurda.

  14. ada Says:

    yeni ünvanım kız fatoş mu 😀 tamam tamam sustum şaka yok. Evet buyrun?

  15. ada Says:

    tamam ya dalga geçmek yok

  16. karşıyakalı Says:

    ben çıkıyom canım.akşama yemek lazım.
    yemek olmazsa beni yerler.sonra haccesiz kalırsınız.
    öpüldün konya şekeri .bye bye.

  17. şeker Says:

    senii yemessinlerr haccemmmmmmm 🙂

  18. şeker Says:

    herkesee hayırlıı iftarlarr demeyee geldimm 🙂 bide ezanıı beklerken sofra başında tutulan dua kabul olurmuuşş bunuda demek istedimmm

  19. ada Says:

    hala kimse yok hadi banada eyvallah

  20. herkese selamlar olsun.çok yorgun olmama rağmen siteye bi göz atmadan yatmak istemedim.eve saat 22:30da geldim zaten yani 1 saat önce.neyse dediğim gibi yorucu bi gündü.ama bugün aynı zamanda işe başlamamın 1. ay dönümü 🙂 yani işe başlayalı bugün tam 1 ay oldu.beni soracak olursanız allaha şükran iyiyim.sizlerinde iyi olmanızı allahtan temenni ederek kaçıyorum.iyi geceler.

    not:sayfa 200ü geçmemiş diğe yeni sayfa açmadım.idare ediverin yarın açarım.

  21. şeker Says:

    günaydınnnnnnnn

  22. şeker Says:

    dünn kimsee gelmemişş yaaaaaa gençç abii 1.yıl dönümn kutlu olsun nice yıllaraa 🙂

  23. karşıyakalı Says:

    günaydın canlarım.hayırlı sabahlar.
    bu gün cuma hayırlı cumalar.evleriniz huzurlu.sofralarınız ve cüzdanlarınızdan bet bereket eksik olmasın.

  24. karşıyakalı Says:

    günaydın müjganım. hoşgeldin.nasılsın.
    kayıtlarınız ne zaman başlıyor.

  25. ada Says:

    31-7 arası 😀 öptüm seni ve kaçtım bye

  26. karşıyakalı Says:

    gençerim paşam sende gece gelmiş bir dolaşmışsın.
    ayy canım demek çok yorgunsun.yazık kıyamam.
    ee çalışma hayatı başladı.inşallah sağlık içinde bir ömür boyu çalışırsın.
    demek birinci ayın doldu.ne güzel.sanki dün gibi ben işe girdim demiştin.bak bir ay bitti bile.başarılar diliyorum. kolay gelsin.öpüyorum canım.

  27. karşıyakalı Says:

    bir fatoş gördüm sanki….

  28. karşıyakalı Says:

    emoşum bir ce yapsana..enişte nasıl oldu.taşı düştümü.
    arıyacam ama çekiniyorum.enişte evde belki rahatsız olur diye
    aramıyorum.erkekler hasta olunca canları burnunda olur.
    sinirli ve tez canlı olurlar. onun için bacım sen burdan bize haber ver.

  29. karşıyakalı Says:

    ıssız sitem .in cin top atıyor. ne yapalım.yaz olduğu için böyle oldu.

  30. karşıyakalı Says:

    gözdeyle sevoşum dün buluştular.ama ikisinden biri gelmedi.
    zaman bulamıyorlar bize haber vermeye herhalde.
    yoksa gelirlerdi canlarım.

  31. karşıyakalı Says:

    ıssız sitem kimse olmadığı için sana söylüyorum.
    şimdilik hoşçakal.

  32. ela_nur Says:

    ben geldim ablam 😀 evet hiç fırsatım olmadı bacımın netinde sorun vardı dün dün akşam 8 de evdeydik gidiş geliş 6 kez arabaya bindik ee haliyle yorgun düştük hemen sızdık 😀 bacımla çok güzel bir gün geçırdik paşam 2,5 saat uyudu bizde sohbet ettik güzel güzel bacımla hepinizin kulaklarını çınlattık ,eniştemle tanıştım dünya iyısi çok cana yakın eniştemiz,ozanımı gördüm çok yakışıklı maşallah paşam ,kayınvalidesiyle tanıştım oda harika bir insan ,yani zamanın nasıl geçtiğini anlayamadığım harika birgün geçirdim.bacımla yine asi demir için yedik biraz birbirimizi 😀 😀 şimdi müsadenle güzel sitem kuzenim kıbrısta askerdi bitirdi dün geldi yanına gideceğim hepiniz tarafımdan öpüldünüz cicilerim

  33. slmmm herkezee hayırlıı cumalrr diliyorumm..ablamın dediği gibi hayırlı bereketli cumalrr olsunn inşş..
    kusuruma bakmayın gelemedimm…
    eşim biraz daha iyi gibi ama şiddetli sancısı geçti gibi..evet ablacımm erkeklerr rahatsızz oldumuu.. 😦 ama elden bi şeyy gelmiyoo..nazlarını niyazlarınıı çekicezz..allahh başımızdan eksikk etmesinn..tam olarakk düşüremedii..ancaa ilaçlarlaa ufaltmaya çalışıyolarr..diyeyimm..gene de buna şükürr..

    bacılarım sevosum ve gözdemm buluşmuşlarr.ne güzell..onalrın adına çokk seivndimm..gözdemm kuzenin gelmişş askerdenn gözün aydın canımm..

    gencerim demek 1 ay oldu bile işe girelii..zaman ne çabuk geçiyoo..sınavında yarın yalnış hatırlamıyorsamm şmdden sana başarılar diliyorumm ablacımm..darısı benim başımaa.. 😀 hayırlı haberlerinii bekliyoruzz paşammmmm…

    fatomm ve şekerimdee gelmişlerr..sizlere de günaydınlarr canlarımm..ve de çok öpüyorumm sizleriii…

    aylamm demek geldinizz..pambihimm..sende yorulmuşsunn araba kullanmakdann..görüşmekk üzeree canımm..

    hatcemm ablammmm duaların için sağoll canım ablamm..çekeinmekk ne demek ablacımm..ama merakk etmee eşim dah iyi ablamm..gleen giden olduu ondnan gleemedimm..bi de ramazan sen düşünn…yorgunlukdan bittimm..buna da şükürr…eşimm taş düşürüyoo benn tansiyon… 😀 körler sağırlarr birbirini ağırlarr misalii yuvarlanıpp gidiyozz.. 😀

    meralimm canımm sende gelmişsinn..umarımm güzel geçiyodurr zamanınn..geçmiş olsun dileklerin için sağol canıkomm..bende seni çokk öpüyorumm..bursadan londraya slmlarr sevgilerrrrrrrrrr…

    ben şmd çıkıyorum canlaırmm..
    herkeze güzel günlerr hayrılı cumalara..hayrılı ramazanalrr..fırsat buldukça gelirimm…
    sizlerii çokk seviyorumm…

    görüşmek üzereee…

    by byy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrr

  34. şeker Says:

    gözdee ablaaaa güzell birr günn geçirmişinnn nee güzellllllll 🙂
    emel ablam eniştemiz ilaç tedevisi uyguluyolar demekk acill şifa diliyorumm sanada kolayy gelsinn diyorumm 🙂 öpüyorummmm

  35. şeker Says:

    karşıyakalı Diyor ki:

    20/08/2010 10:20
    ıssız sitem kimse olmadığı için sana söylüyorum.
    şimdilik hoşçakal.

    ustamm ıssıızz sitee kalırmışş buraa ıssızz değill buraa yaaa 🙂 bizz varızz

  36. şeker Says:

    fatooo satır arsaıı yorumunu gördümm 🙂 napıyonn bakemm 🙂

  37. şeker Says:

    içimdenn merrall ablamm vee sevimm ablam geçtii sankii geleceklerr 🙂

  38. şeker Says:

    http://img20.imageshack.us/img20/5718/psychic2tl.swf
    ▲▲▲Yukarıdaki linke tıklayın..▲▲▲

    Karşınıza küre çıkacak.. Bu küreye bakarak, iki basamaklı bir sayi düşünün…

    Örneğin; 34..

    Onlar ve birler basamaklarındaki sayıları toplayın ve bu düşündüğünüz sayıdan çıkarın..

    Örneğin : 34 ü aklınızda tuttunuz sonra 3+4=7, 34-7=27

    şimdi bu sayının yanındaki sembole bakın ve bu sembolü aklınızda tutun..

    Sonra sihirli küreye tıklayın..

    Sembolunuz karşınızda.. inanılacak gibi değil…

  39. karşıyakalı Says:

    iyi akşamlar canlarım.bizim ifftarımıza 15 dakika var.
    sofrayı hazırladım.bardaklarda soğuk sularımız hazır.ezanı bekliyoruz.
    bir bakayım siteme dedim.
    oruçlarımızı ALLAHIM KABUL ETSİN.DUALARIMIZI KABUL ETSİN. amin.
    hoşçakalın.görüşmek üzere.

  40. karşıyakalı Says:

    ulaaaaa uşaklar nerdesiz daaaaaa

  41. karşıyakalı Says:

    ha bu site tam ıssız site oldi daaaaa

  42. karşıyakalı Says:

    pen piraz dolaşıyurum da ,celduğunuzda haber edersunuz. 😀

  43. ada Says:

    Ağla yaralı kalbim hepsi yalan
    Ağla bir avuç küldür elde kalan
    Artık savrulup gitsende rüzgara,
    Ağla mazidir şimdi senin olan
    Yaralı,yaralı,yaralı kalbim

    Dokunduğun el yalan
    Sakındığın gül yalan
    Sel akar kum olur geriye kalan

    Ağla yaralı kalbim hepsi yalan
    Ağla bir avuç küldür elde kalan
    Yaralı,yaralı,yaralı kalbim

  44. ada Says:

    Gel yağmurlarda ıslan benimle
    Gel güneşlerde ısın
    Gel gir koynumda uyu

    Gel güneşlerde ısın benimle
    Gel rüzgarlarda uslan
    Gel gir koynumda uyu

    Bin parçayım hasretinle
    Sen gittin ben yarım kaldım
    Gün doğmuyor yad ellerde
    Akşamda olmuyor artık
    Aşkınla perperişanım

    Bin parçayım hasretinle
    Yüzüm soldu garip kaldım
    Boynum bükük yad ellerde
    Ayrılığın pençesinde
    Aşkınla perperişanım

Bir Cevap Yazın

