Asi&Demir – Gururum

234 Yanıt to “Asi&Demir – Gururum”

  1. yaa haççe abla dert ettiğin şeye bak. baktın abla ablamı istiyorum diğe zırvalamaya başladı.kilitle 100 numaraya 🙂 bak bakalım bi daha sesi soluğu çıkıyomu :))

  2. sevim Says:

    hatcem benım cırak benımle konusmuyor.10 tane asık yüz.baksana bır sohbet etmedı benımle.bır slm verdı o kadar ya hüüüüü.

  3. günes Says:

    ablaaaaaa yaa baksana gencereeee agliyoooo

  4. karşıyakalı Says:

    karşıyakalı Diyor ki:

    22/08/2010 22:16
    evet bacılarımı görünce duygularım depreşti.
    bir sen vardın birde ben.cadılıkta yapma uyuzlukta yapma .senin deyiminle
    deli yüreğim.

    ————-

    gençerim bunu kopyaladın ama ben fatoşa kendi deyimini tekrarladım.yani ona ben cadı ve uyuz demedim.kendine dedi senin deyiminle dedim.yanlış anlaşılmasın.tamammı.

  5. ada Says:

    😛 yakalarsan kitle.

  6. sevim Says:

    helal evlatlarına hatcem.sen herseyın güzelıne layıksın bacım.

  7. günes Says:

    evet sevimimmm bir park varmis oraya gitcezz

    abla ne güzel bak cicek bilem koymuslarrrrrr ay kimbilir nasil gururlandinnn cok sevindim ablaaaa yasem bazen hazirliyorr elinden geldi kadar ben cok mutlu oluyorummmm bir baska oluyorrrrr

  8. karşıyakalı Says:

    ayyy olurmu ben onun üzülmesini istermiyim.100 numara olurmu gençer aaaaa.yakın olsak koynumda yatıracam.saçlarını okşayacam ama
    işte ne yazıkki uzağız.sevoşum gelir sohbet eder üzülme.

  9. ada Says:

    kısaca hatcem çeneni kapa dedi 🙂 ama bence abim ona üzülmedi sadece ikimizin olduğunu söylediğin için üzüldü 🙂
    (dipnot: konuşuyorum )

  10. sevim Says:

    neyse cıkma vaktı geldı.hatcemm aylam genc kardesım ve fatom hepınızı cok öpüyorum.kendınıze ıyı bakın.aeo.leptop sahıbıne gıdıyor cünkü.
    sevımuuu usulca gıderr.byeee

  11. karşıyakalı Says:

    he he heeee ama aylam sevoşum mutfağın dağınıklığınıda bana bıraktılar.
    ama olsun he he he demekki isterlerse yapabiliyorlarmış.
    bana bir gün yaptılar hanımlarına her gün yaparlar.
    vışşşş şimdiden kaynana damarlarım kabardı….

  12. günes Says:

    güle güle sevosummm eyer görüsemesek sana iyi yolculuklarrrrrr bacikommmm bende seni ööpüyorummmmmm

  13. ada Says:

    saçlarımı okşayacak 🙂 canım benim keşke

  14. günes Says:

    hehehehehehehe ablaaaaaaaaa bence sen cok tatli bir kaynanasin ve dahada olacaksinnnnnnn 😀

  15. ada Says:

    bye abla kib

  16. karşıyakalı Says:

    sevoşummmm güle güle canım.eğer bir daha görüşemezsek iyiyolculuklar canım.ailene selam ve sevgiler.öpüldün canımın içi.

  17. ada Says:

    bende kaçar bye

  18. günes Says:

    gencer isinden biraz bahset neler yapiyorsun yani söyle kilip gibi hayalini kurabilelimmmm

  19. yani neresini okşıycan o saçların.elini kurtaramazsın bi daha o saçlardan benden sölemesi 🙂 tarak girmemiştir o saçlara 🙂

  20. karşıyakalı Says:

    fatoşummm aşkolsun.ben sana çeneni kapa dermiyim.
    guzum sen konuşmayınca güzel olmuyor.sen hep konuş he he he he

  21. günes Says:

    sanada güle güle fatommm öüyorum kuzummmm bye

  22. karşıyakalı Says:

    he he he he ben saçlarını incitmeden tarar açarım.

  23. karşıyakalı Says:

    eeee sevoş gitti fatoşta gitti.güle güle fatoş bye bye.

  24. karşıyakalı Says:

    aylam gezmeyemi gideceksiniz.kızlarla

  25. günes Says:

    hehehehehe ablam genede denesinnnn bende siraya geciyorummmm benimde sacimi oksasin ben önceden tarar düzletirimm takilmaz bamaklarii 😀 gel senide oksasin hele sende hic takilmazzzzzz 😀

  26. karşıyakalı Says:

    gençerim sen nereye gittin.

  27. karşıyakalı Says:

    gel aylammm.sen başını dizime koy.ben hem saçlarını okşayayım hemde seninle dertleşelim.çok ihtiyacım var.

  28. günes Says:

    evet abla orda park varmis ve türkcesi nasil bilmiyorum aletler var icine oturuyorsun cok hizli yürütüyor döndürüyor luna park gibi yer ama burada giriste birkere ödüyorsun birdaha bütün parkin icinde birdaha para ödemiyorsun sabah gidiyorsun anca aksama kadar büütün aletleri gezmis oluyorsun

  29. sayfa açıyom abla

  30. günes Says:

    offff ablaaa cok isterdimmmm benimde cok ihtiyacim varrrrr keskeeeee yakinda olsannn deyilmiiiin allahimdan sabir baska birsey istemiyorumm

  31. günes Says:

    yorumum gitmediiiiiiii 😀
    ablam bende diyordumm keske yakinda olsannn ne güzel dertlesirdikkk benimde bazen cok ihtiyacim oluyor sabir sabir nereye kadar gecenlerde yikiyordum eviiiiiiiii

  32. günes Says:

    ben sarkiyi dinliyorummm sesen aksu söylüyor deyilmiiiii ikinci sayfa actimmm 😀

Bir Yanıt Bırakın

