Asi&Demir – Ben sende tutuklu kaldım

200 Yanıt to “Asi&Demir – Ben sende tutuklu kaldım”

  1. karşıyakalı Says:

    iyi akşamlarrr.ben geldim.açyım kollarımı hepinizi bekliyom.
    de hadi gelin bakalım.

  2. karşıyakalı Says:

    aayy canım benim demek fındık kurdum bize selam göndermiş.
    aleyküm selam.getiren gönderen sağolsun.kuzucukum demek niğdede
    iyi gezsin bakalım.teşekkür ederim fatoşum.haberler getirdiğin için.

  3. karşıyakalı Says:

    aylam canım.gelde anlat bakalım yaseyle neler yaptınız.
    he he he sinanın küçüklüğüne benzetiyorum onu .yerim ben.
    tatlı cadım benim.

  4. karşıyakalı Says:

    müjganım çok hoşuma gitti bu dolmuş muhabbetleri.
    he he he heeeeeeee guzum teşekkürler ellerine sağlık.

  5. karşıyakalı Says:

    canlarım ben buralardayım.

  6. slmm arkidişler.dün tam ben pcyi açtım misafir geldi kapatmak zorunda kaldım o yüzden gelemedim malesef.2 gündürde geç yatıyorum ve uykumu alamıyorum.bugünde daha erken siteye gelmeyi düşünüyodum ama kardeşim planlarımı bozdu.o benden önce davranım pcyi kaptı.o yüzden bu günde geciktim.ve müsadenizle artık yastığıma sarılmak istiyorum 🙂 hadi iyi geceler.görüşürük.byy

  7. karşıyakalı Says:

    güle güle kardeş.ALLAH rahatlık versin.iyi geceler.

  8. günes Says:

    iyi aksamlar 😀

  9. günes Says:

    burdamisin ablammmmm

  10. günes Says:

    http://www.dizifilm.com/forum/showthread.php?t=103631&page=33

    bazi arkadaslar soru sormus tubis cevaplamisss

  11. günes Says:

    ablam alisverise cikmis 😀 abla cicilerini güle güle giy

  12. günes Says:

    neyse canlarim ben cikiyorum kizlarla alman tv bakcaz …cekirdekte yicez 😀 karpuzda kestik 😀 haftaya sali kizlar beni bulamaz alman tv seyretmek icin 😀 😀

  13. günes Says:

    haaaa fatom canimmm … fundamin selami icin cok tesekürler ablasiii sende bizden selam söyle birdahakine olurmuuuu öpüyom kuzucuklarimi 😀

  14. ada Says:

    meloşa gelsin:

    Bölünür sancıyla uykular
    Sığınak değil en kuytular
    Gökte ay on dört ben dolunay
    Son hatıramı sineye sar
    Bu kadarına razıyım yar

    Uzak diyarlarda evli barklı
    Mutluluk en çok onun hakkı
    Bu yorgun, kırık, dökük hikayede
    Adı bende saklı

    Dalda muhabbette kumrular
    Bana ayrılığı sordular
    Dedim afet, yangın
    Dedim kar
    Dedim adet aşkı vururlar

    Uzak diyarlarda evli barklı
    Mutluluk en çok onun hakkı
    Bu yorgun, kırık, dökük hikayede
    Adı bende saklı

    Her dinleyişimde aklıma meral abla gelir oldu.

  15. sevim Says:

    iyi aksamlar canlarim.ben aksam 9 da evime vardim.yolculugum güzel gecti.merak edersiniz diye yazayim dedim.onun disinda ben iyiyim.tekrar aranizda olmak cok güzel.bu arada yeni bir kizimiz daha katilmis aramiza.GÜLLÜ.ismini umarim dogru yazmisimdir.aramiza hosgeldin ablasi.insallah en kisa sürede seninle tanismak nasip olur.
    hatcem kendisine ciciler almis.güle güle giy bacim.güzel günlerde giy.
    aylamda yasesine canta almaya cikmis.heheheheh demek süslü istiyor :)artik havadislaeeri yarin alirim.ve digerleri sizlerde iyisinizsir umarim.
    ben cok yorgunum.gözlerim kapaniyor.hepinize hayirli geceler diliyorum canlarim.vede tatli uykular.
    yarin görüsmek üzere byeeeee…..

  16. sevim Says:

    bu arada simdiden sicaklari özler oldumm :(burasi kapali ve soguk :(neyse ben gittim.byeeeeeeee

  17. ada Says:

    SEVİM ABLAYA:
    Evine hoşgeldin abla. güllü diye biri katılmadı aramıza. Gulu diye biri var ki o da gulu18’le aynı kişi. Yani gülnar abla.

  18. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDIN CANLARIM.

  19. karşıyakalı Says:

    Sevoşum gelmiş.hoş gelmiş sefalar getirmiş.
    nasılsın bacım.tatilin nasıl geçti.ailen nasıllar.zor olmuştur değilmi
    bacım.ama ne yapcan.hasretlik herkeste var.yeterki canlar sağ olsun.
    görüşürüz bacikom.hem almanyadaki evine ,hemde burdaki evine hoşgeldin

  20. karşıyakalı Says:

    fatoşummm gözlerin aydın olsun.bak ustan geldi artık bizimle beraber.

  21. karşıyakalı Says:

    aylam canım akşam burdaydım.eşim dediki hatice pc de birşeye bakacam
    bende kalktım.koltuğa uzandım.tv ye bakayım dedim.
    uyumuşum birtanem.yoksa akşam burda olacaktım güya.
    sağol çok teşekkür ederim.işte bir kaç parça giysi aldım.
    genelde spor giyinmeyi sevdiğim için kot ,gömlek ve penye buluzler aldım.çok ucuzluk vardı.
    sevoşum sanada teşekkür ederim.sağolun canlarım.

  22. karşıyakalı Says:

    ivettt sonra görüşürüz canlarım.öpüldünüz.

  23. şeker Says:

    günaydınnnnnnnnn

  24. şeker Says:

    sevimm ablamm gelmişş hoşgelmişşş 🙂 ablaaa tatilinn iyii geçmiştirr umarımmmmmmmm çokk öptümmmmmmmmmmm

  25. şeker Says:

    sevimm ablaaaaaa yorumumm denetimdee bekliyoo sanaa linklerr atmıştımm onlardıı bakarsann onlara sevinirimm 🙂

  26. şeker Says:

    ustacımm alışverişlerr yapmışınn dünnnnnn cicişş cicişş giyinirsinn inş.. 🙂

  27. şeker Says:

    aylaa ablammdaa gelmişş dünnnn kızlarlaa tv ye bakmışlarrrrr iyii seyirler dimm ozamnn benn ama gerçtii zamnı gerçii olsunn 🙂

  28. şeker Says:

    aylaa ablaa linkler içinn saolllllllllllll

  29. şeker Says:

    fundaa ablamın selamı varmışş aleyküm selam fatoo saoll ilettiğin içinn
    gencer abimde gelmişş ama yoğumuşşşşşşşş kolayy gelsinnnnn

  30. şeker Says:

    ÇÖP DÖKME UYARILARI
    Yaratıcı ülkenin yaratıcı insanlarından çöp dökmelere karşı alınan önlemlerden birkaç adet…

    İzmir’de bir çöp kutusunda “Buraya çöp atan sıkıyorsa biraz beklesin!”

    Pendik’te bir duvarda “Buraya çöp atmayın yakalarsam yediririm o çöpleri”

    Kasımpaşa’da bir duvarda “Buraya çöp atan Allah katında cezalandırılacaktır”

    İstanbul / Sefaköy’de bir duvarda “Buraya çöp atan için artık bir şey yazmayacağım… herkes içimden ne dediğimi biliyordur herhalde”

    Bağcılar’da bir evin duvarında “Buraya çöp atan namussuzdur. Salı ve cuma hariç”

    Büyükdere itfaiyesinin yan duvarında “Çöp atma ağır konuşurum”

    Bursa’da bir apartmanın garaj girişinde “Çöp döken °°°°°°°°dir. Yorum yapan da”

    İstanbul-Kağıthane’de bir duvarda “Buraya çöp döken Sayın eşek, görüntü hoşunuza gidiyor mu? Konteynır iki metre ileride!”

    Beşiktaş’ta bir apartmanın önündeki doğalgaz kutusunun üzerinde “Buraya çöp dökmeyin… çok çok çok çok rica…”

    İzmir’de bir evin duvarında “Buraya çöp dökeni tavana asayım, smaç basayım!”

    4. Levent Sanayi’de bir binanın duvarında “Buraya çöp atan eşektir ve yasaktır”

    Eskişehir otogarı yakınlarındaki bir duvarda “Arsaya çöp atanı severim”

    Dikili’de bir çöp tenekesinin üstünde “Buraya çöp atmak yasaktır. İnsansan anlarsın. Anlamazsan uygun bir zamanda arkadaşlarla öğretiriz”

    Eskişehir’de bir apartmanın önünde “Buraya gündüz çöp dökmek yasaktır. Gece de yasaktır!”

  31. suruclu Says:

    SELAM BENİM EN GENİŞ AİLEM HAYIRLI RAMAZANLAR

  32. suruclu Says:

    SABAHTAN BERİ UĞRAYAN OLMAMIŞ NELER YAPIYORSUNUZ BAKİM

  33. suruclu Says:

    LEEYYN BEN GELDİM UZUN AYLARDAN YILLARDAN GÜNLERDEN SONRA BİR SELAM VERMEK YOKMU KANKİLER EEE DAHA NELER VAR BAKİM

  34. suruclu Says:

    VAY MÜGÜM TRABZONNUN EN TATLI UŞAĞI TEBRİKLER İSTEDİĞİN YERİ KAZANMANA ÇOK SEVİNDİM EĞİTİM HAYATINDA BAŞARILAR DİLERİM

  35. suruclu Says:

    FATOM URFAMIN ACI BİBERİ NASILSIN CANIM SENİDE ÇOK ÖZLEDİM ÇOK ÖPÜYORUM

  36. suruclu Says:

    MERAL ABLAM SEVİM ABLA HATİCE ABLA GÖZDE ABLAM EMEL ABLAMLAR GÜNEŞ ANTİKA VE UNUTTUĞUM HERKESİ ÇOK ÖZLEDİM FUNDA HEVALİM VE GENÇ KARDEŞİM EHLİYET SINAVINA GİRMİŞLER ŞİMDİDEN TEBRİKLER KAZANDIKLARINA EMİNİM NEYSE ŞİMDİLİK GİDİYORUM HAVADA ÇOK SICAK İFTARDA ASFALT TA YUMURTA HEMDE PEYNİRLİ HEPİNİZİ BEKLİYEM HA ÖPÜYORUM

  37. şeker Says:

    nazlıııııııııııııııııııııı ablaaaaaaaaaaaaa

  38. şeker Says:

    başarıı dileklerrinn için saollllllllll ablaa özlettinn kendiniiiiiiiiiiiii nerdesinnnnnnn

  39. şeker Says:

    2 dakkaylaa kaçırmışımm tühh şansımaa 😦 ozamn bende kaçarrrrrrrrr byyyyy

  40. ada Says:

    lililililili nazo gurban gelmiş hoşgelmiş mucuk mucuk. Ne zaman yürürlüğe gircen anacım ya hani bi haber vercem dedin hala yok

  41. ada Says:

    paylaşım için tenks müjgan abla
    Ya hatcem gözüm nası aydın hemde 3000 wolt avize 😀 senide mucuk

  42. ada Says:

    bu arada dün demedim funda abla msn’e de gelemiyor artık. Hatla alakalı. Ebuddy yüklemek gerek onuda ayarlayamamış. Ben yardımcı olmaya çalışıcam bilginize. Yani sizi unutmadı.

Bir Yanıt Bırakın

