Asi & Demir -Aglayamam

217 Yanıt to “Asi & Demir -Aglayamam”

  1. sevim Says:

    halen kara listedemiyim :(ya cirakkkkkkkkkkk ne zaman cikacam kara listeden.ama ben biliyomne zaman :Pogün gelsin 😛

  2. ilknur Says:

    neyse bn cıkıorm herkese ii geceler yrn erken kalkcaz hazırlık war sofra icin

  3. karşıyakalı Says:

    evet canlarım.eşim teraviden geldi .hanım çay hazırmı diyor.
    ben çıkıyorum.sevoşum müjganım ilnurum sizleri çok çok öpüyorum
    görüşmek üzere hoşçakalın.bye bye.

  4. sevim Says:

    hem enin gibi bir ciraga ahipken 🙂 (ZEHIR HAFIYE)tabiki herseyi anlarsinnnnn.ama bazen cikardigin sonuclar yanlis oluyor dadlu cirakkkkk :Pheleki benimle ilgili durumlarda 🙂

  5. ada Says:

    peki ustam haklısın. Sen ne zaman onu de ben seni pembe kokulu mektup zarfına yazarım 😛

  6. sevim Says:

    hatcem ilknurum ikinizide cok öptüm.aeo.hayilri geceler.bu arada ilknurum sende kendini cok üzme ablasi.kiyamam ben sana.tekrar bainiz sagolun ablasi

  7. sevim Says:

    neyi diyeyim cirak :)neyi pembe kokulu zarfa koyuyon 😛

  8. ada Says:

    bye canlarım ikinizide mucuks
    Sonuçları yanlış çıkarmama neden olunmasın öyleyse.

  9. sevim Says:

    haaaa tuba konusunda seninde düsüncene saygi duyuyorum dadlum.sende haklisin.ayyy neyseeeeeeeeeeeeee biz bize döneleim.cünkü birazdan bir süreligine ayrilacam.ozana sözüm var.mac yapacam 😛

  10. ada Says:

    bi kerede anla beni yorma. Şu kara listeen çıkacağın günün içeriğinden bahset biraz

  11. sevim Says:

    seni yiyecemmm valla.ama burda deillllll.özel yerimizdeeee :Pama imdi degil.sonraaa 😛

  12. sevim Says:

    haaaa tmm dogru anlamisim :)onu söylemeyecemmm :Pzamani gelince görürsün :)biraz sabirrrr 🙂

  13. ada Says:

    ozanı öp yerime. Bende çıkcam zaten. Bi zahmet sayfada açarsan süper ötesi olar

  14. sevim Says:

    tmm.ben sayfayi aciyorummm.onra gelecem.gelllllllllllllllllllll.be bir emirdirrrr :)ana msj yollayacam okeyyyy.simdilik seni cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk öpüyorummmmmm.dadlu ciragim benimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm 🙂

  15. ada Says:

    öff be iyi tamam. Bi özel yerimiz eksikti o da sayende varoldu

  16. ada Says:

    öp bayım haylaz usta. Şimdi öteki aleme dalıyorum biraz sonra go to yatak. Hadi öptüm seni

Bir Yanıt Bırakın

