ASI&DEMIR_AGLAYAYIMMI

231 Yanıt to “ASI&DEMIR_AGLAYAYIMMI”

  1. sevim Says:

    bacim seni cok öpyüorum.cok özlemistim seni.gelmene cok sevindim.insallah artik hep burdasindir.sana hayirli geceeler ve tatli rüyalar diliyorum.cokkkkkkkkkkkkkkkkk öpüyorum benim assolistim:)aeo.
    ilknurumsenide coköptüm ablasi.dediklerimi unutma.sanada hayirli geceler tatli rüyalar diliyorum.bye
    sevimu gider 😛

  2. emel Says:

    ilknurum sanada ii geceler balım bende çıkayım beninde migdem agrıyooooo yarın görüşürüz inşallahhhhhhhhh

  3. ilknur Says:

    😀 tmm abla

  4. emel Says:

    bende sizi çokkkkkkkkkkkkk özledim bacım inşallah bi aksilik çıkmassa burdayımmmmmmmmmm bende kocaman öpüyorummmmmmmmmmmmm sanada tatlı rüyalarrrrrrrrrrr

  5. karşıyakalı Says:

    merhaba canlarım.güzel bir gün diliyorum.
    cumanız mubarek olsun.RABBİM, hastalara şifa ,dertlilere deva ,borçlulara edalar nasip etsin.evlerimizden ve keselerimizden bereket eksik olmasın.
    amin. inşallah.

  6. karşıyakalı Says:

    emelim gelmiş hoş gelmiş.nasılsın canım.özledik seni.yorumları okumadım ben biraz yukardan başlayıp yorum okuyayım geleyim.

  7. ela_nur Says:

    evettttttttttttttttttttt nihayettttttttttttttttttttttttt pc eve geldi ama 2 gün sonra ben gidiyorum 😀 ben gelene kadar bozulmazsa yine dönünce hazır kıta beni bekleyecek 😀 annemler bugün sivastan geldi biraz önce indiler şimdi oraya gidicem orda kalacağım akşam çünkü bu akşam abimde geliyor kıbrıstan bizi almaya geldi pazar malum yolcuyuz canlar yiğit kucağımda yazıyorum durmuyo kalvyeye dokunumak istiyor bırakayım yazsın ilk yazılarını siteye 😀 😀 😀 😀 😀

    nlkşsdlksdkgfjdş330lkhnfas sahjwqehqw

    bunlar yiğitin klavyeye vurarak yazdıkları hehehehehehe beşiğine oturttum bana fırsat vermiyor 😀 hadi görüşürüz canlarım öpüldünüzzzzz çok çokkkkkkkk

  8. karşıyakalı Says:

    aaaaaaaa ben yorumlara bakınca gözdem gelmiş gitmiş.
    canım kıbrısa gidiyonuz.güle güle gidin canım.annen ve abin gelmişler
    gözlerin aydın olsun.yiğidomuda senide çok çok öpüyorum.
    pc de olmuş.geldiğinde görüşürüz canım.kendimize iyi bakın.

  9. karşıyakalı Says:

    gençerim göz doktoruna gidecen.git iyi olur .gözlerinizi ve dişlerinizi
    sakın ihmal etmeyin.gözlerimden bir problemim olmadı çok şükür
    ama dişlerimden çok çektim.paşam gözlük verincede al kullan.
    bence daha karizmatik olursun.zaten yakışıklısın.aman nazar değmesin.
    abasının paşası ,benim nazarım değmez.he he he kızlardan korunman gerekecek.neyse şaka bir yana .sen kızıyorsun böyle şeyler konuştukmu
    aman neme lazım ,seni kızdırmayayım.görüşürüz canım.

  10. karşıyakalı Says:

    sevoşummmmm canım demek ege üniversitesinin ordan geçtin.
    doğru tahmin etmişsin.bahçesinde ağlaya ağlaya sigara elimde ne dolaşöıştım.ALLAH muhtaç etmesin.eksikliğinide göstermesin.
    sen niye öksürüyorsun.öksürüncede için acıyor.derhal çaresine bak.
    bacım.doktorunu sakın ihmal etme.belki türkiyeden sıcaktan
    almanyanın serin havasına gittin.farkına varmadan üşüttünmü.
    ozanım okula başladı.yeni eğitim yılında başarılar diliyorum yeğenime.
    ALLAH bahtını geleceğini güzel yapsın.senide ozanımıda öptüm bacım.

  11. karşıyakalı Says:

    ilknurun şifreli konuşmalarından bir şey anlamadım.
    herhalde sevimle onun arasında birşey.kolay gellsin.

  12. karşıyakalı Says:

    emelllllll canım ya bacım ne diyeyim.
    aziz mubarek günlerde fındık faresi başına ne işler açmış.
    peki gittiğinden nasıl emin oldun bacım.
    gittin gezdin geldin sonrada işin içine daldın.hay ALLAH.
    neyse bacikom böylelikle bayram temizliğide aradan çıkmış oldu.
    çocuklar nasıl iyilermi.senide öptüm canım.görüşmek üzere.

  13. karşıyakalı Says:

    fatoşum pek yorum yapmamış.senide öptüm kuzu.

  14. karşıyakalı Says:

    müjganımmmmm benim şeker çırağım.
    artık üniversiteli bir genç kızsın.tebrik ediyorum canım.
    hayırlı uğurlu olsun.mezun olarak çıkmanıda görürüz inşallah.
    öpüyorum seni yeşil gözlüm,ay yoksa mavimiydi.
    her neyse güzel gözlüm öpüldün.ilginç ve komik ve güzel yazılarını bekliyorum.he he he ustasına ne kadan benziyorrrrr

  15. karşıyakalı Says:

    bakın ne zamandır burdayım.bir ALLAH ın kulu gelmedi.
    şimdilik gidiyorum.hadi bana eyvallah.

  16. ada Says:

    ustam geçmiş olsun dizine sevindim topuğunda düzelir umarım soğuktur oralar dikkat et kendine üşütme
    Emel abla hoşgeldin mazeretin geçerli değil bi fındık faresi bu kadar uzaklaştıramaz siteden yetkililer icabına bakar senin
    Gözde abla ve minik paşa sizi burda görmek iyi oldu hayırlı yolculuklar paşadan ilk toto teyze bekliyodum ya neyse 🙂
    İlknur sana yazacak bişey bulamıyorum boşlukları sen doldur
    Hatice abla senide öpüyorum güzide yanaklarından

  17. ada Says:

    nerdeyse 45 dakikadır burdasın ve bi Allah’ın gözdesi geldi. Hadi git çok durdun zaten 😛 bende çıkıyorum o halde hoşçakalın

  18. karşıyakalı Says:

    leynnnn faroşşşşş ne diyon be.burda en çok ben kalıyorum.
    yedirtme bana kendini.soluğu konyada alırım.
    benden çok gelen varmı burayaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    ……..on tane kızgın yüz……

  19. ada Says:

    var this is a fatma 😀

  20. karşıyakalı Says:

    bir yanlışlığı düzelteyim.bir üst yorumumda yanlışlıkla ve bir harf hatası yapmışım.aslında FATOŞŞŞŞŞŞ diyecektim. PARDON.
    FATOŞ İNGİLİZCENİ BURDA KULLANMA .
    BİLİYORUM SENİN ADIN FATMA. 😀
    hani geldim sen nerdesin burdamısın…..

  21. ada Says:

    evet biraz varoş der gibi olmuş 😀 vay arkadaş bi parça ingilizcem var onuda kullandırmıyolar

  22. şeker Says:

    sevimm ablaa öksürüğün varmışş dikkat ett kendineee
    emell ablaa sonuda sityee gelebildinn 🙂 iyikii geldinn fareylee uğraşmışınn ablaaa kolayy gelsinn sana
    gencer abii gözlerinden doktara gidicekmişin geçmişş olsunn benimde gölzerimm kaşınıyoo benimde gitmem lazım

  23. şeker Says:

    gözde ablamıda facede konuşmuştumm babası gelmiştii ablammm öpücüklerrrrrrr sanaaaaaaaaaaaaaaa 🙂

  24. şeker Says:

    tebriklerinizz içinn saolunnnnnnnnnnn buu aradaaaaaaaaaaaaaaaaaa 🙂
    ustacımm mavii gözlüü çırağınnnnn varr he hee 🙂 ilginçç yazılara devammm getiriyortumm şimdii

  25. şeker Says:

    emell 2 ablamdaa geldiiiiiiiiii dünnnnn ablaa bu aradaa senn bana tariff vermiştinyaa ben onuu yaptımm aamaaa yapamadımm 🙂 şerbetinii döktümm irmikli tatlınn ama içine hiçç geçmedii şerbett sert kaldılarr niyekii acepp abla neyinii yapamadımm 🙂

  26. şeker Says:

    Mesaj: #1Muhafazakar Kamyon Arkası Yazıları

    “Sen sus, amellerin konuşsun”

    * Bir sana, bir de teheccüd sonrası uykuya hastayım.

    * Selvi boylum, al türbanlım

    * Kur`an Rabbimden inen güneş, ben yollarda çilekeş.

    * Sen sus, amellerin konuşsun.

    * Nafileyle geçme beni, kazalarla mahcup ederim seni.

    * Karayollarında değil, Kabe yollarında öleyim.

    * Nazar etme ne olur, maşallah de senin de olur.

    * O şimdi Hacı.

    * Rampaların ustasıyım, dinimizin hastasıyım.

    * Ecel Allahtan! Duanla mı yaşadım ki, bedduan ile öleceğim?

    * Hatalıysam, Allah rızası için ara.

    * Bir kavanoz reçel, acele et namaz geçer.

    * Beynamazsın dediler, kızı vermediler

    * Tek rakibim nefsim.

    * Hocam sağ olsun.

    * Camide yer yoksa imamım, fark etmez ben dışarıda da kılarım

    * Gıdada seçiciysem günahım ne?

    * Ankete gerek yok, kiramen katibin daha iyi bilir.

    * Allah korusun!

    * Alem bana, ben ibadete hasta!

    * Tespih çekenin, yol gidenin…

    * Beni bir tek sen anladın, sen de yanlış anladın mübarek.

    * Bir sen değil alem Hacda.

    * Tespihse çekerim, kaderimse gülerim.

    * Gözlerin güzel ama tefekkür etmeyi bilmiyorsun.

    * Müezzin aranıyor.

    * İstanbul Ankara 4 saat, tüm namazlar 1 saat

    * Kısmetse dönerim.

    * Kızın gülüşüne, şeytanın fitnesine aldanma

    * Şeytanla kavgalı günahkar kul!

    * Maşallah de !

    * Huzur namazda..

    * Çile çekenin, sabır bilenin.

    * Helal olduğunu görmeden elleme, sakın şeytanı sevindirme

    * Öyle birini sev ki, sen ölünce üstüne Yasin okusun.

    * Kılana can feda, kılmayana biraz dua.

  27. şeker Says:

    Caht İhtimalini Sevdim

    Ben seni hiç sevmedim ki….
    Ben seninle bir gün bizim lanet netcafede,
    Ben seninle kalabalığın ortasındaki masamda,
    Kendimi tren gibi hissettiğim o ortamda,
    Benimle chatte olma ihtimalini sevdim.

    Ne zaman karşısına otursam bilgisayarımın
    ICQ’da Online olma ihtimalini sevdim
    Password ü yazmamla başlayan,
    Ömrümün en uzun, en kısa, en çocuk…
    Ömrümün en ihtiyar zamanlarını bekliyordum
    Çünkü sonunda sen orada oluyordun, Online oluyordun!

    Ben senin bana chat açma ihtimalini sevdim…
    “Tekrar merhaba” demeni,
    Yazı rengini yeşil yapmanı,
    Beni yalnız bırakmamanı sevdim.
    Ben seni hiç sevmedim ki…
    Chat’te benimle ilgilenmeni sevdim.

    Ben seni hiç sevmedim ki…
    Sorunlarımı dinlemeni sevdim.
    Away olduğun zaman,
    Yan yatmanı sevdim…
    Klavyeyi sevdim döndüğün zaman
    Gitmeni sevmiyordum;
    Korkuyordum sana kırılmaktan.

    Sen Online olmadığın zaman,
    Hotmail hesabıma baktım;
    Bağlantımı kestim, Ekran filitresini kırdım.
    (ve dayak yedim babamdan
    Ben senden E-mail alma ihtimalini sevdim.
    Mail’ini gördüğümde heyecanlanmayı,
    Okuduğumda gülümsemeyi sevdim.

    Ben seni hiç sevmedim ki..
    Yorgun akşamlarda yaptığımız chat’leri sevdim
    Bir çiçek scriptini, bir gül scriptini sevdim.
    Bir de yıldızları sevdim,
    Sayfamı süsleyen yıldızlar…

    Ben seni hiç sevmedim ki…
    Kanalda “op” olmanı sevdim.
    İktidara geçmeni,
    İnsanlara hatırlatmanı ;
    Chat’in bir adının da “geyik” olmadığını.

    Beni kicklediğinde auto join olmayı sevdim
    Taşları sevdim başıma vurduğunda
    Ağlamayı sevdim disconnect oldugumda
    Yalnız olduğumu anladığımda
    Odaya yeniden girmeyi sevdim
    Ben seni hiç sevmedim ki.

    Düştüğün zaman,
    Düşmeni sevdim.
    Server’ı sevdim geldiğin zaman…
    Kalmanı sevmedim;
    Korkuyordum sana alışmaktan…
    Yine de sevdim gülümsemeyi
    “bye” deyip ayrılışının ardından.

    Ben seni hiç sevmedim ki.
    Ben seninle chat yapma ihtimalini sevdim

  28. şeker Says:

    fatoo vee ilknurrrrrrrrrr sizlerrrrr nörüyonuzz bakemm 🙂

  29. ada Says:

    🙂 güzel paylaşım bunlar taşıyan klavyen bozulmasın çox sağol

  30. ilknur Says:

    karşıyakalı Diyor ki:
    03/09/2010 11:19

    ilknurun şifreli konuşmalarından bir şey anlamadım.
    herhalde sevimle onun arasında birşey.kolay gellsin.

    EVET COK ÖZELDİR DEMİİİİİİİİİİ SEVİM ABLa

    İlknur sana yazacak bişey bulamıyorum boşlukları sen doldur

    tamam ayıpsın doldurum

    İyiyiz müjgan abla sen nörüorsn 😀

Bir Cevap Yazın

