ASI&DEMIR_YAK GEL


282 Yanıt to “ASI&DEMIR_YAK GEL”

  1. ada Says:

    selaaammmm

  2. yavv bi dur be haççe abla bee 😀 şimdi ben uzun boyluyum ya.öpmen içinde ikide bir eğiliyom.sırtım ağırıyo be abla.zaten çok yoruluyom bide sen beni yorma be abla 😀 😀 nasılım 😀 😀 birazda acıların çocuğundan istifade edeyim dedim 😀

    bu arada reçeteyi inceledimde heralde galiba sanırsam benim gözlüğün her iki gözüde aynı numara değil.yanılmıyosam sağ 1,5 sol 0,75 numara.ki zaten sağ gözümden daha çok şikayetçiyim.yani öle olması normal.yani sağ gözüm biraz sola göre daha bulanık görüyo.

  3. ada Says:

    halkın refah ve mutluluğu için yeni bi sayfa istiyorum.

  4. günes Says:

    kuzum sendemi sirinsinnn ay canim benimmm 😀

    abla senin numaralar iyimis cok kötü görmüyorsun demek ondanda herzaman takma ihtiyaci duymuyorsun

  5. günes Says:

    fatommm kuzum hos geldin nasilsin sende sirinmisin 😀

  6. ada Says:

    gözlük muhabbetimi dönüyo

  7. karşıyakalı Says:

    bahanelere bak ,bahanelere bak.
    ben anlamam.yaklaşın.hepinizi kibar kibar öpeyim.gel aylam muck muck
    oh mis gibi bacım.
    hoş geldin fatoş.bu gün yoktun .pek görünmedin.ne iş . 😀

  8. yürü git ulem.halk halinden memnun.memnun değilsen referandumda oyunu ona göre verirsin 😀

  9. ilknur Says:

    :D:D

  10. ada Says:

    şirin? Hı öleymişim bende senden duydum. H.buldum

  11. karşıyakalı Says:

    fatoş taksada şirin ,takmasada şirin.

  12. yaa ama haksızlık bu.bak toto yeni geldi.onuda salyalandır o zaman 😀 😀 😀

  13. karşıyakalı Says:

    eee gençerim adminim yorumlar 300 e dayanmış.fatoş telefondan giriyorsa zor oluyordur.bizim için sorun yokda.

  14. ada Says:

    hoşbuldum. doktor ayakları filan aort damarımla gitar çaldılar biraz neyse anlatın bakalop nördünüz bugün

  15. sevim Says:

    iyi aksamlar :)su an misafirlikten yaziyorum size :)yorumlara baktimda hheeheehhe aylam pambihim bekle geliyom 😛
    genc kardesim gözlükler takilmis :)hadi hayirli ugurlu olsun sirin kardesim :Pha bir konuyuda ben aciklik getireyim 🙂
    aylayi kader ortakligina ben degil emel istedi hehehehe :)dediki barim cezayi yanliz cekmeyeyim aylada olsun :)bende dedim oda alacak ceza diye :)yani aylam yedim seni 🙂
    birde ceza heyeti kurulacakmis :)emel ve ayla icin hehehe :Pbu daha cok güzel bir sey 😛
    hatcem sen nasilsin.daha dogrusu hepiniz iyimisiniz.ben simdi cikiyorum eve gec gelmessem yaninizdayim hemen.cok öptüm.bye 😛

  16. fatoştan olsa olsa gargamel olur ne şirini bee

  17. günes Says:

    evet abla kizcelerimiz hebisi biri birinden sirinnnnnn 😀

  18. karşıyakalı Says:

    ya gençer teessüf ederim.ben kimseyi öperken salyalandırmıyorumki.kibar kibar ,tane tane öpüyom.de get hadi seni birdaha öpmeyecem bende.

  19. ada Says:

    aferin bende buna yakın bi cevap bekliyodum zaten. Yeter birbirinizi yaladığınız herkes bi dursun otursun

  20. buradan sevimli bi jet geçti sanki 😀

  21. karşıyakalı Says:

    sevoşşşşşş misafirliktemisin.bacım ne ikram ettiler.
    gelirken bizede getir.ben tatlı ,pasta felan istiyommm.

  22. karşıyakalı Diyor ki:

    04/09/2010 23:41 e

    ya gençer teessüf ederim.ben kimseyi öperken salyalandırmıyorumki.kibar kibar ,tane tane öpüyom.de get hadi seni birdaha öpmeyecem bende.

    ——————————-
    işte buu yaaa 😀 yaşşşasınnn .sonunda başardım 😀 😀

  23. ada Says:

    senden o da olmaz şirine olur git saçını tara

  24. karşıyakalı Says:

    fatoşum ne dedin.anlamadım.kimkimi yalıyor.

  25. ilknur Says:

    Ben cıkıyorum byyyy 🙂

  26. ada Says:

    rüzgar gibi geçtin gelirsen hoş gelmezsen ver boş bye

  27. günes Says:

    öpücüklerimizi diyo abla 😀

  28. karşıyakalı Says:

    tamam tamam pes ettim.havlu attım.
    artık kimseyi öpmüyorum.öpücüklerimi başkalarına saklıyacam bende

  29. günes Says:

    güle güle ilknur kuzu 😀 iyi geceler tatli rüyalar ablasi

  30. ada Says:

    öpüyonuz ya habire birbirinizi şapur şupur yalamayın artık diyorum 😛

Bir Cevap Yazın

