Asi&Demir – Söyleyemedim

210 Yanıt to “Asi&Demir – Söyleyemedim”

  1. antika Says:

    öyleeeeeeeeeeeeeeee dogru diyorsun bana sorsalar kendini kac yasinda hissediyorsun kim bilir ne derdim……….

  2. kıskanma ulem 😀 dayısının yiğeni tabi 😀 sen bir ara rahatsızdın sanki.noldu sonra.yoksa yanlışmı hatırlıyom.

  3. antika Says:

    iyiyim ameliyat olmustum ayagimdan bir sinir cektiler simdi cok iyiyim sükür

  4. işin varsa seni oyalamıyım abla.benimde işlerim var zaten.bugün annem yok işe gitti.dolayısıylada akşam yemeyi yapmak yine bana kaldı.

  5. antika Says:

    sen evdenmi giriyorsun internete

  6. gut gut çok sevimdim iyleştiğine.evet evden giriyorum.işe başladıktan 1 hafta sonra internet bağlattım.

  7. antika Says:

    tamam kardesim sen yemekleri yap bende yemek yapacam iftarda yanlizim da kendime biseyler hazirlayim sizlere afiyet olsun aksam ugrarim gene iftardan sonra

  8. antika Says:

    iyi sevindim ok kardesim sonra görüsürüz kendine iyi bak aeo.

Bir Cevap Yazın

