ASI&DEMIR_GÜLKI SEVGILIM


202 Yanıt to “ASI&DEMIR_GÜLKI SEVGILIM”

  1. günes Says:

    canimmm benim yaa iste bende ailemden uzak bayram gecircem her seneki gibii 😦 cok sükür allahima kayin validem geldi yoksa napardim hic deyilse biraz bayrami hessedecezz

  2. evet ne yaptım sorusuna gelelim 😀
    börülce yaptım(o da ne? değişlerinizi duyar gibiyim 😀 ,yani bilenler vardır belkide ama ayla abla kesin sorcak buna eminim 🙂 bu yüzden o sormadan anlatayım en iyisi ) börülce taze fasulyenin amcasının kızı 😀 😀 yani bu;

    yapılışıda taze fasulyenin yapılışının aynısı.dünden annem ayıklamıştı.o yüzden yapması beni fazla oyalamadı.şahsen ben börülceyi taze fasulyeden daha çok severim.hem yemesini hemde yapmasını 😀 hatta en iyi yaptığım yemeklerden biridir börülce 😀 ve hatta biraz daha ilerlecetek olursak en severek yaptığım ve en iyi yaptığım yemek diyebiliriz 😀

Bir Cevap Yazın

