BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN

BIR AVUC DUA,BIR KUCAK SEVGI,BIR SICAK MESAJ
KAPATIR MESAFELERI,BIRLESTIRIR GÖNÜLLERI
KALBINIZ NUR,EVINIZ HUZUR OLSUN
BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN……..

326 Yanıt to “BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN”

  1. ada Says:

    ya kısa bi köprüyle uzun bi köprüden geçme arasında ne fark var sence. Yani şöle diyelim istanbuldan antalya yoluyla istanbuldan erzurum yolu aynı mı biri daha fazla peki daha çoksa aynı mı yani hangi yolculuk daha işine gelir ay resmen saçmaladım

  2. sevim Says:

    bilemedim.ille simdi istyirosaniz bulamiyorum.söyle genc kardes cvp neymis.ama digerlerine sormadiysan bu soruyu cvp msn ver istiyorsan

  3. tmm abla cevabı yazıyorum o zaman.veya yazmasammı.diğer gelenlerde okusun.doğru cevaplayan olmazsa cevapını yazarım olmazmı?

  4. tmm abla msnden vereyim o zaman. toto sende iyice bulandırdın haa 🙂 tmm sakin ol 😀 .pes etti yüce guru.

  5. sevim Says:

    cirakkkkkkkkkkk anliyorum dediklerini.tmm kisa köprüyle daha cabuk gecersin uzunköprüden.-mesefa bakimindan.ama kari koca neden istesin otobüste olmayi.ölmek istemeyi.kestirmeden gittikleri icinmi istemisler otobüste olmayi

  6. ada Says:

    ustam cevap çok mantıklı bak azrail gibi uçuk bi cevap değil 😀 bu adamlar otobüsten iniyo inmese nolur inse nolur köprü kısa olsa nolur uzun olsa nolur hepsi tek bi olaya bağlı şimşek düşmesi gibi

  7. ada Says:

    ve ustam nakavt 😀 beyninin posası çıktı garibim yine iyi dayandı öğren bayım

  8. sevim Says:

    yuhhhhhhhhhhhhhhhhh bana.inanin hic aklima gelmedi.yani bu yönden.ben daha farkli düsünmüsüm,.canlarim darisi sizin basiniza 🙂

  9. tmm yüce guruya cevabı verdim.sıra diğe arkadaşlarda.bakalım kim bilebilecek 🙂

  10. ada Says:

    bi de cevabı anlamazmış

  11. yok bre toto anladı 🙂 aslında bende endişelenmedim değil o açıdan 😀 😀

  12. sevim Says:

    ya cirak inan bu cvp aklima hic gelmedi.neyse ne olduysa bana :Peeeeeeeee suclu genc kardes :Pbeyin pas tutmuss sormaya sormaya böyle sorulari :Pneyse genc kardes cirak ben simdilik cikayim oglan geldi okuldan yemek varmi diyor :)bende dedim köprü kisa uzun aradaki farki söyle :Paptal aptal bana bakiyor heheheh.gidimde biseyler yapayim :)ama neeeeeeeeeeeeeee hehehehe :)hdi sonra görüsmek üzere 🙂

  13. ada Says:

    bence heç kimse 😀 tabi hile yapmazlarsa 😀

  14. sevim Says:

    cirakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk yerim seni :Po kadarda degil hehehehe :Ppeki sen bildinmi cirak genc sana sorarken 🙂

  15. sevim Says:

    ben kactim byeeeeeeeeeeeeee 😛

  16. ada Says:

    çocuk haklı bende kendi kendime gülümsüyorum bazen ortanca diyo anne ablamı kaybetmek istemiyorum dr’a gidelim diyo 😛 makarna pişir gitsin hadi öptüm ikinizide bye

  17. ada Says:

    yoo bilemedim ama bana sorduğunda yatıyodum ve slow müzik dinliyodum 😛 (ne alakaysa yatınca beyne oksijen gitmiyo diye düşünmüş olabilirim 😛 ) ayrıca saat 1 ya da 1.30 tu 😛

  18. ada Says:

    ee genç osman kaldık senle ben. Az daha yorumlaşalım sonra yeni sayfa aç emi.

  19. bana bu soruyu sorduklarında ASKERDEYDİM :d ve en fazla 5 dk düşündükten sonra cevabı bulmuştum buna ne diyceksiniz 😀 😀

  20. tmm o zaman bi yandan yorumlaşırken bi yandan sayfa açma hazırlıklarına başlıyıom.ee daha dah nasılsın?

  21. ada Says:

    bunu zaten bilorum dicem ne dicem 😀 ama hakikaten gençtayn ünvanı boşa verilmiş bi ünvan değil

  22. ada Says:

    oki sen bi yandan aça dur sayfayı. Bende iyiyim davşanları besledim temizledim evin içine bi bırakıyolar ıyk yani tüy desen var her türlü var yani 😀

  23. 😀 savol

  24. ada Says:

    ev hayvan barınağı oldu büyüyünce akrabamıza verip papağan seveceklermiş daha neler vala tüylerinden yastık yaparım hayvanlara karşı soğudum resmen civciv, tavşan, kedi, köpek, balık… Tabi onlar seviyo biz temizliyoz ya

Bir Cevap Yazın

