Asi&Demir – Aşkın yalanı olmaz

275 Yanıt to “Asi&Demir – Aşkın yalanı olmaz”

  1. ada Says:

    oldu asil. Bende hemşerimle buluşcam happpyyy

  2. ahh paşamm benn bii buluşsamm zatenn öylee bi kulanıı çekcemm kii 😀 merakk etmeyinn ..baksana hiçç uğramıyoo..ama onunn hakkındann meralimm geliyoo…inşş..meralimm gelincee bi baışnıı döndürrüürr onunn..aylamlaa ikisinee güzell bi şeylerr yapmıştıı.. 😀
    yaa benn bursaya ananemlere gidincee istedimm ama o zamann niğdeye gitti..sonraa da olmadıı…yoksaa hepp benn niyett ediyomm ama olmadı mıı olmuyoo..diyomm sende sıraa gell..o da gelemediii..bakemm nasipp ..ama gidicemm yakında genee..

  3. telll okull arkadaşım uzunn sürebilirr…

  4. ada Says:

    ulan löpcü zorla kaşınıyosun varsa bi gıcık sen varsın 😀

  5. okul arkadaşımı!!! ben 15 yıl okul okudum.ama hiç bi okul arkadaşımla görüşmüyom.

    ben gıcık değilim demedimki zaten 🙂

  6. ada Says:

    ya kusura bakmayın canlar misafir var yemek hazırlayayım hoşçakalın bye

  7. ada Says:

    bende hiç biriyle görüşmeyi düşünmüyorum niahahaha. Bye aga bye

  8. ikinizde uçtuğunuza göre bende uçayım.hadi bye.görüşürük yine

  9. geldimmmm

  10. abovvvvv benn gelene kadarr herkezlerr gitmişş.. 😀
    ya kusuruma bakmayınn okull arkadaşım aradıı 42 dk onla konuştumm..onunla konuşurkenn adaşım aramışş..diyoo be nee muhabbettt.. 😀 sonra ben aradımm onunlaa konuştukk…o yüzdenn geciktimm…
    şmd benn çıkıyorumm misafirlerimm geldii…

    by byy

    emel2 kaçarrrrrrrrrr

  11. şeker Says:

    selammmmmmmm benn geldimmmmmmmmmmm

  12. şeker Says:

    bilgisayar atasözleri

    Virus, ferman dinlemez.
    Virus bulaşa bulaşa yayılır.
    Vakitsiz kilitlenen bilgisayarı resetlerler.
    Az veren “sabit disk”ten, çok veren “boot”dan
    Bir PC’nin nesi, iki PC’nin network’u var.
    Arayan virusunu de bulur , truva atını da.
    Virusunu söylemeyen anti-virusunu bulamaz.
    Şifreni söyleme dostuna, o da söyler dostuna.
    Bu dahil pek çok cümle yanlıştır.
    Abi işlemci adaptörünü devre dışı bıraktım, alet 220 V’da canavar gibi.
    Delinin biri Network’u bozmuş, 40 supervisor düzeltememiş.
    PC ‘in var mı derdin var.
    Virusu an, antivirusunu hazirla.
    Her virus bir tecrübedir.
    Sosyal hayata devam etmek için RESET düğmesine basınız.
    Antivirussuz PC’yi virus kapar.
    Disket virusu ile gelir.
    Bilgisayar oyunlarıyla hayat arasındaki tek fark hayatı save edememektir.
    Sabrın sonu resettir.
    Ummadığın program, makineyi kilitler.
    Güzelliğine güvenme sivilce alır gider, Pc’ne güvenme virus alır gider.
    Sakla utility’i gelir zamanı.
    Yavuz virus, ev sahibini Doom oynarken bastırır, bilgisayarı kilitler.
    Doktor ölecekmiyim?… HAYIR! Upgrade edileceksin!…
    Virus : Ben programı uzantısından tanırım.
    Virus olur, gözü diskette kalır.
    Lütfen bu satırda durmayın, otomatik tagline çarpar.
    Virus gelince “back-up” ını aldın mı, “şimdi musait misiniz ?” diye sormaz.
    Virusun başı küçükken ezilir.
    Yiğitlere isimleri kahramanlıktan , viruslere isimleri verdiği
    zarardan sonra verilir.
    Virus istedi 1 EXE, Allah verdi 2 EXE.
    Her virusun bir yoğurt yiyişi vardır.
    Cins virus diskette öter.
    Yol sormakla, keyword aramakla bulunur.
    Sabır açıdır, meyvesi resettir.
    İşleyen PC’yi virus tutar.
    Virus geliyorum demez.
    Tuşa basmakla klavye eskimez.
    Acele programa bug karışır.
    Duvaksız gelin, CD-ROM sürücüsüz PC olmaz.
    Virus demekle, virus bulaşmaz.
    Al programın orjinalını, çekme kaygısını.
    Akılsız algoritmanın cezasını eller çeker.

  13. şeker Says:

    Mesaj: #1Tembel öğrenci Sözlüğü

    OKUL :Öğrencinin alınına yazılan kötü kader .
    TAŞINIR MALLAR : Kalem , kitap , defter .
    TAŞINMAZ MALLAR : Kapı , pencere , tahta ve sıralar .
    DİSİPLİN : İdam masası
    ÖĞRETMEN : Okulun demişbaşı .
    ÖĞRENCİ : Okulun vazgeçilmez incisi .
    ZİL : Öğrenci kurtarıcısı .
    ARKADAŞLIK : İdeal birleşme .
    CASUS : Onur kuruluna seçilen öğrenci .
    CEZA-İ ŞART : Yıllık ödev .
    ESNAF : Kendi halinde öğrenci .
    MALİYET : Öğrenci Harçlığı .
    BÜTÇE :Toplanan spor , Fotokopi vs paraları .
    İNEK : Gözünü dersten ayırmayan öğrenci .
    ÇALIŞKAN : Aklından zoru olan öğrenci .
    YAZILI : Bir çok hayatı alt üst eden kara yazı .
    HÜR TEŞEBBÜS : Sözlüde parmak kaldıran öğrenci .
    ŞİRKET : Sınav öncesi kurulup , sınavdan sonra dağılan ortaklık .
    ENFLASYON : Kopya değerinin yükselmesi .
    KIYMETLİ EVRAKLAR : Vazgeçilmez kopya Kağıtları tabiikide .
    KOPYA : Denizdeki yılan .
    ÇEK MAFYASI : Kopya kağıtlarını bulunduran ve dağıtan BABA öğrenci .
    İHRACAT : Kopya vermek .
    İTHALAT : Kopya almak .
    ÖĞRENCİ AVCISI : Nöbetçi Öğretmen .
    KOMPLO : Beklenmedik ” kazık ” sorular .
    İNDİRİM : Kazık gibi soruların indirilmesi .
    SADAKA : Çalışmayan öğrenciye verilen kopya .
    CİMRİ : Arkadaşlarından bir soruyu esirgeyen öğrenciler .
    ADAK : İyi bir not alabilmek için arkadaşlara adanan çikolata .
    GAYRİ SAFİ MİLLİ HASILAT : Yıllık biriken kopya kağıtları .
    İPOTEK : Öğretmenlerin kopya kağıtlarına el koyması .
    SERBERST PİYASA EKONOMİSİ : Kopya çekilmeyen sınavlar .
    FİRAR : Dersten kaytarma .
    KAZAN : Dersi kaynatmak için gereken araç

  14. şeker Says:

    kimse yokmuşşşşşş malesef bendee evee geldim aa çok yoruldum ya köyüydü yaylasıydı şenlğiydii bittimm 🙂

  15. duyguu 2 Says:

    kimse yok muuuuuuu?

  16. duyguu 2 Says:

    vallahi yok…

  17. duyguu 2 Says:

    neyse acelem de yok zaten,beklerim

  18. duyguu 2 Says:

    eveett bugün bildiğiniz gibi hatice ablamdaydım. çok güzel vakit geçirdik. Allah razı olsun çok güzel ağırladı beni,sanki bi evladıymışım gibi. inanılmaz derecede sıcak kanlı inanılmaz derecede şeker bi insan. sitede görüyoruz çok seviyoruz ya kendisini görseniz inanın kat be kat daha çok seversiniz… çok şanslı hissediyorum kendimi onunla görüştüğüm için ve çok mutluyum 🙂
    kadayıf dolmasının her lokmasında birinizi andım ve hepiniz adına yedim. afiyet olsun şekerlerim. gerçekten takdire şayan bi tatlı. tadı damağımda kalacak hep. ellerine kollarına sağlık ablamın. diğer kadayıf dolmalarından farklı olmasının sebebi hatçemin içine sevgisini katması bence. ayy bi görseniz pamuk pamuk elleri yaa canım benim.
    site biraz dolsun resim linki de atıcam yüce guruum sevim ablam başka ayrıntı istersen naklen aktartabilirim canım. herşey çok güzeldi kısa ve özü. ama her zaman gönlümüzün istediği bi gün ortak bir noktada hepimizin biraraya gelebilmesi. hepimiz ve bu sitenin biricik kurucusu paşa gençer… 🙂 bilemiyorum belki günün birinde o da olur.. hasretle bekliyoruz inşallah olur.
    ayy çok mu konuştum ne? biri bana dur desin 😀 😀

  19. duyguu 2 Says:

    fatoşcum bıcırık yukarıdaki yorumlara bi göz attım da.. şu gıcık konuşuyo musun konuşmuyo musun lafı var yaa.. ona bende bi yorum getireyim dedim. kim öyle düşünür yada söyler bilemem ama hani kimse bana bu konuda bi laf edemez demişsin yaa.. bence o konuda noksansın bebişim çünküm burdaki herkes senden büyük ve hepimiz seni dövebiliriz 🙂 dermişim. şaka bi yana tabiki hoş karşılanmayan bi tavrın olduğu zaman elbetteki uyarırız canım ama kimse bişey diyemez diye bi ibare olamaz. hele ustan var yaa eli nası maşalı nede olsa çıraksın ne istese söyler sende paşa paşa susup oturmak zorunda kalırsın 🙂
    bize batan bi durum yok canım hiç de gıcık değilsin ayrıca bıcırıksın 🙂 fazla büyümüş küçülmüşsün o kaaa 😀

  20. duyguu 2 Says:

    genç hani gelecektin bugün bak ektin bizi 😀 sahili yalnız gezdik sayende 😀

  21. ada Says:

    sizin adınıza çok ama çok sevindim ablamın ilk sesini duyduğumda bende çok farklı hissetmiştim sesi bile o doğallığı ve sıcaklığı kat kat veriyor açıkçası bu kadarını beklememiştim 😀 ablam bizi evlatlarından ayırmadı bizde onu annemiz gibi görüyoruz o bizim biriciğimiz

  22. duyguu 2 Says:

    ben buralardayım gelen olursa seslensin sakın ha gitmesin!

  23. ada Says:

    o sizin için istisna ama 😉 ben kimseyi bu kadar yaklaştırmam ki kendime dolayısıyla ne uyarma ne de eleştirme hakkını vermedim kimseye. O söz burdakileri tenzih ederek parmaklarımdan kaydı cano. Ben size böyle bi yorumda bulunurmuyum heç cık cık cık. Git ustamda kullanım klavuzum var bi oku ne diyo

Bir Cevap Yazın

