Asi&Demir – Şiir gibi gözlerin

241 Yanıt to “Asi&Demir – Şiir gibi gözlerin”

  1. hmm bende senden farklı olarak yemek yaptım ve yedim 🙂

  2. duyguu 2 Says:

    slmlar herkese naptınız bakalım görüşmeyeli?

  3. yavv ben bu işi bi türlü çözemedim.gündüz net tıkır tıkır çalışıyo.saat 18den sonra kesilmeye başlıyo.bu nasıl iştir ya.

  4. hoşgeldin duygu.a.slm.napalım gördüğün gibi işte.sen naptın?

  5. duyguu 2 Says:

    napıyım işte senin yaptığın bulgur pilavını yedim ya eline sağlık çok güzel olmuş 🙂

  6. 😀 sağol .afiyet olsun 🙂 ama cidden güzel oldu 🙂 yanında salata ile yoğurtla şahane oldu 🙂 ayıptır sölemesi bulgur pilavı en sevdiğim yemektir 🙂

  7. duyguu 2 Says:

    evet yaa bende çok severim özellikle salatayla valla doyduk kesene bereket 🙂

  8. ada Says:

    1 2 3 hooooooooooooopppppppppp

  9. sağol duygu.afiyet bal şeker olsun 🙂

  10. duyguu 2 Says:

    noldu kızz

  11. ada Says:

    Genç Diyor ki:
    10/09/2010 22:33

    yavv ben bu işi bi türlü çözemedim.gündüz net tıkır tıkır çalışıyo.saat 18den sonra kesilmeye başlıyo.bu nasıl iştir ya.

    ttnet sanaa gıcııık agaa (BU ARADA YORUM KOPYALAMAYI NASI ÖZLEMİŞİM 😀 )

  12. duyguu 2 Says:

    benim yorumlar bi yerlere uçuyor yalnız da nerelere uçuyor çözemedim 😕

  13. pcden giriyoda.pcnin miladı geçmişmiş 😀 .ondan siteye girmekte zorlanıyomuş

  14. duyguu 2 Says:

    yok fatoşum bee gerçekten akşam saatlerinde net yavaşlıyo gerçi ben wireless şekli bağlanıyorum ondan diyorum amma baksana genç de de öyleymiş

  15. asıl ben ona gıcığım 🙂

  16. ada Says:

    wireles ne oluyo aydınlatırmısın hocam 🙂 yemin ediyorum tuşalrı unutmuşum

  17. benimki yavaşlama değil.ikide bir gidip gelme.yani bağlantı bi kesiliyo bi bağlanıyo.çıkana kadar 100 düğüm atıyo belki 🙂

  18. duyguu 2 Says:

    şimdik şöle oluyo fatocum burası otel olduğu için genel internet ağı var ben kendi odamdan arkadaşımın laptop undan giriyorum nete otelin ıp ve şifresini girince kablosuz olarak bağlanmış oluyorum hayatım

  19. yorumlar 200ü geçti.sayfa yenilenmekte zorlanıyo diyosanız veya herhangi bi sıkıntı çekiyosanız yeni sayfa açabilirim.yok şimdik böle iyi diyosanız biraz daha dolsun sonra açarım.

  20. duyguu 2 Says:

    ee adminimiz sensin sana kalır gençcim canın nasıl istiyosa biz uyarız

  21. ada Says:

    okunuşu vayles olan şeyi diyon sen bende diyorum bu neyi diyor

  22. duyguu 2 Says:

    okunuşu mu 😀 ayy kız Allah iyiliğini versin 😀 😀

  23. ada Says:

    yoo ben zorlanmıyorum sadece yazarken ulan şu tuş nerdeydi filan diyorum o kadar

  24. duyguu 2 Says:

    oysa önceden 1000 i geçkin yorumlar yaptığımızı hatırlıyorum o zaman hiç böyle bi sorunumuz olmudu dimi genç?

  25. duyguu 2 Says:

    ingilizce takviyesi yapalımmı sanaaa 😀

  26. bana bırakıyonuz demek.o zaman hemen açıyorum.çünkü süper bi klip buldum 🙂 sizinle paylaşamadığım her saniyede günaha giriyomuşum gibi bi his kemiriyor içimi 😆

  27. ada Says:

    duygu 2 amacın ne 😀 o zamanlar site gıcırdı. bugün bu konuya yorum yapanı maşayla kovalarım

  28. duyguu 2 Says:

    sahi noldu senin şu yabancı arkadaş hani arap olan görüşüyo musun?

  29. karşıyakalı Says:

    canlarım birtanelerim hah geldim.napıyonuz.

  30. evet o zamanlar öğleydi.ama artık sitemizede hak vermek lazım.nerdeyse 2. yılını doldurcak.bayağı ağırlaştı.kaldırmıyo garibim 🙂

  31. ada Says:

    vala varsa edelim takviye çok süper olurr
    aç bayım ben yine soru sorcam sana ya da size

  32. duyguu 2 Says:

    tmm bekliyoruz aç da izleyelim bakalım. ayy adacım nolcak amacım? ama konuyu sen açtın genç diğer sakinlere dile getirir bu konuyu zaten onlar da yorumlardan bakıp fikir beyan ederler

  33. duyguu 2 Says:

    yaa ahtice ablam geldin gene gitme hiç görüşemiyoruz senlee 😦

  34. duyguu 2 Says:

    tmm sorabilirsin burdayız uzun süre zaten

  35. ada Says:

    dah çok ben görüşüyorum o izliyo 😀 sanırım o da az biliyo ing ya geç cevap veriyo ya da hiç ama çok şeler türkçe tşk etmryi eet demeyi falan öğrenmiş konusurken araya sıkıştırıyo bak dur face te bi gün biriyle daha konuştum atıyorum buraya tam komedi 😀

  36. duyguu 2 Says:

    at bakiiim 🙂

  37. ada Says:

    ben:
    supeerrr
    o:
    مرسي

  38. ada Says:

    ben<. dou you speak english?
    o:ممكن تتكلم عربي

  39. karşıyakalı Says:

    arkadaşımla kocası çocuk yüzünden kavga etmişler.
    birtane kızları var.izmir ekonomide okuyor.kızlarının erkek arkadaşı var.baba istemiyormuş.okulunu bitirsin .annede kıza arka çıkıyor.ne var genç bunlar .
    ikiside okuyor.onlar arkadaşlar diyor.tatilede gideceklermiş.adam telefon edip iptal ediyor.işler iyice çığırından çıkıyor.
    eve gitmiyecekti zorla ikna ettim.canlarım.zaten eşler arasında kavgaların
    çoğu çocuklar yüzünden çıkıyor.işte böyle.

Bir Cevap Yazın

