Asi&Demir – Sevdim ama sonu yoktu

262 Yanıt to “Asi&Demir – Sevdim ama sonu yoktu”

  1. sevim Says:

    ablasi uygum uykun geliyse git yat canim.benim icin uykusuz kalma.

  2. duyguu 2 Says:

    aa ne demek o öyle senin sesin de çok güzelmiş bi kere ben duydum. mesela çırağının sesi de çok masummuş,çekingenmiş böyle inanabiliyo musun? çırağının…. 😀 😀

  3. sevim Says:

    yok kedilere kafasi takilmai.bana gördügünü söylemek istedi sadece :)yani abla ben türkiyedeki evin odasini görüm anlaminda :)eee o zaman kizkardesimlen konusmuslar.ablasi ne zaman konustunuz.meraktayim 🙂

  4. duyguu 2 Says:

    evet bende sana onu dicektim. ben kafa sallanmya başladı. yatsam iyi olacak yarın iş beni bekler abla.

  5. sevim Says:

    sen benim sesimi nerde duydun?
    evet ciragin sesi o kadar mahsum cikiyorki o kadar seker cikiyorki inanmassin bu yorumlari o sesin sahibinin yazdigina 🙂

  6. duyguu 2 Says:

    ablacım çok öpüyorum ben seni hayırlı geceler. yarın gelebilirsen erken gel de bol muhabbet edebilelim. iyi uykular. görüşürüz sonraa..

  7. sevim Says:

    tmm ablasi sohbetin icin tsklr.seni cok öptüm.aeo.tatli rüyalar ablasi.

  8. sevim Says:

    bende yeni sayfa acayim :Pyarin gelenler zorluk cekmesinler 🙂

  9. duyguu 2 Says:

    ben duymadım ama duyanlardan işittim… inanasım gelmiyo hakikaten ama sesini duymakla kalmicam yüzünü de görücem. bi kaç ay sonra da gene bu manşetlerde onun görebilirsiniz benii 😀

  10. duyguu 2 Says:

    sağol abla essahten kaçtım bu sefer by by… ha bi de şey fotoları oraya taşıyabilirmisin gelenler burdan göremez belkim kıskanamazlar o zaman 😀 ayy uykum geldiğinde bile gıceklığı elden bırakmıyorum neyse canım çok öptüm by by

  11. sevim Says:

    hehehehe tmm ablasi.sen ciragimin resimlerini cek :)bura yainlayalim :)resimleri alirim öbür tarafa :)git hai yatttttt mars mars heheeh.

Bir Cevap Yazın

