ASI&DEMIR_DIYEMEDIM

324 Yanıt to “ASI&DEMIR_DIYEMEDIM”

  1. ada Says:

    iyi geceler abi kib
    Bende çıkıyorum herkese iyi geceler bye

  2. cemre Says:

    gözdemm öptüm senii yigidimideee iyi gecelerr tatli rüyalarrr kib byeeee

  3. cemre Says:

    emosumdaa gitmisss tekrar gecmis olsunn bacim senii öpüyorumm kendine iyi bakk aeo iyi gecelerrr byeeee

  4. cemre Says:

    gencerr pasamm sanada iyi gecelerrr tatli ruyalarr bizimle askerlikk anini paylastigin icin tekrar tesekürler kardesimm cok sükür gecti o günlerr kib byeee

  5. sevim Says:

    cirak cok tsklr.amacikmissin niyeki?

  6. cemre Says:

    ben tek basima konusmaya basladimm galbaa 🙂 fatomm sanada iyi gecelerr tali rüyalarr öptüm kuzu kib byeee

  7. emel Says:

    evet ben siteyi ihmal ettim cezamada razıyım ben avukat tutum boşunamı sarma sarcam parasınıda peşin ödedim işini yapsın 🙂

  8. cemre Says:

    ne oldunuz ayolll sevim sayfamii aciyonn giiiiiiiii 🙂 emellllllllllllll sen nerdesinn bak sansini zorlama istersennnnnnn 😀

  9. cemre Says:

    öylemii giii avukatinn kimm pekiii 🙂

  10. sevim Says:

    emosum sendemi ciktin bacim.senide cok öptüm emosum.insallah kan hemen bulunurda anaannene verilir.güzel haberlerini bekliyoruz bacim.aeo.bye

  11. emel Says:

    avukatım hatice ablam yardımcısı müjganımmmm heyetinizi kurun cezamı kesin ben korktu kaçtı dedirtmeme kendime 🙂

  12. sevim Says:

    ne sayfasi bacim :)sen acmayi özlemissinidir.buyur önceligi sana veriyom hehehe 🙂
    emelim paran bosuna gitti heheheheh :Psen en iyisimi bize yap su yaprak sarmasini 😛

  13. emel Says:

    bak gözdem bile hevele bana ceza vermeye gelmiş kızın hevesini kursagında bırakmayın 🙂

  14. cemre Says:

    vayyyyyyyyyyy bakk sennnnn birde guru yaparmiss bacimmm 🙂

  15. cemre Says:

    sevimmm gii benim beyin durmuss ne acayimkiii neyse bir calisayim bakalimm yapabilecekmiyim 🙂

  16. sevim Says:

    sen git parani al balam :)hatcem verir sana 🙂

  17. sevim Says:

    bekliyom meralim :)yeterince dinlendin sen calis biraz heheheeh 😛

  18. emel Says:

    evet benimde bi gurrum varrrrrr 🙂 meralim normalde bana ceza vermeye sen bayılırsın gıııııı acaba hala uçagın etkisindemisin yoksa bugün anacıgından ayrıldın duygusalmısın anlayamadım 🙂

  19. sevim Says:

    emelim yiyecem seni :)daha yarim saat evvelinde vermeyin diye cirpiniyordun :Psimdi vermiyozzz istiyon hahahahahaha 😛

  20. emel Says:

    artık öyle yapayım bariiii bi daki suçuma saklayın hepsini birden veririsiniz bacım 🙂

  21. sevim Says:

    iheheheehhe ikiside olavbilir assolistim :)sen en iyisimi sansini cok zorlama 😛

  22. emel Says:

    ne yapayım bacım hiç mahkemeye çıkmammıştım nasıl olcak diye merak etmiştim :)ay allahımda çıkmayı nasip etmesin 🙂

  23. sevim Says:

    olsun sen merak etme yinede 😛

Bir Yanıt Bırakın

