Asi & Demir – Direniyorum yokluguna

229 Yanıt to “Asi & Demir – Direniyorum yokluguna”

  1. cemre Says:

    tmm güzell ablammm senii cokk öpüyorumm iyi geceler tatli rüyalarr sanaa 🙂

  2. csk sofya mıı ne onla oynucaktıkkk..şükürr yenmişizzzz…

  3. duyguu 2 Says:

    tamam hatice sultanım çok öpüyorum görüşürüz tatlı rüyalar gecen güzel olsunn

  4. emel Says:

    İİ GECELER HATİCE ABLAMMMMMM A.E.O GÖZRÜŞÜRZ BYYYYYY

  5. cemre Says:

    enginn kimkii giiiiiii kusuruma bakmayin tanimiyorumm murat degilkii bileyimmm 😛

  6. sevosumm ben heyecandan izlemedim maçıı..şmd sonucuu gördmm açtımm tv..evett canlıı verdilerr ama ben izlemedimm…

    hatcemm ablacımm bende senii çok öpüyorumm ..iyii gecelerr

  7. sevim Says:

    hehehehe evet :Pbende bir sahnesinde dedim :Phani beren gelini görüyor ya öyle SIK falan :)dedim ah bihter bak sende böyleydin birzamanlar :Psimdide böyle :Pinsanin elinde degil dizi yeni bittginden ve ara vermeden baska diziye basladigindan,insan ister istemez kiyasliyor.ama ben berenin oyunculugunu oynadigi dizileri severek izliyom.yani 4 dizide oyanadi hepside reyting rekorlari kirdi.

  8. duyguu 2 Says:

    muhahahahaha 😀 😀 ayy emel ablam çok güzel yazmışlar 🙂 beşiktaşlılar gözünüz aydın yenmişsinizz evet engin bencede bu haliyle daha yakışıklı öbür oğlanları hele son bölümde öldürüveresim geldi valla

  9. emel Says:

    ya murat dedinizde bayadır ask ve cezayada bakamıyorum murat ögrendimi çocugun kendinden olduguuuu

  10. sevim Says:

    emosumhangi kanal verdi?maci

  11. sevosumm ben bu gecee maçç yüzündenn tv yi açmadımm…o yüzdenn izlemedimm ama tekrarında ya daa netten izlicemm enginimii.. 😀 enginn zaetnn karizmaaa…berenle yarışmadan arkadaştılarr…aynı dizide buluştularr..o güzell…

  12. sevim Says:

    oooooooooooooooooooo emelim assolistim :Pcoccugunuda ögrendi :Pyaseminde evli oldugunu ögrendi 😛

  13. star vercektii yalnışş bilmiyosamm..ntv de olabilirr sevosumm…

  14. duyguu 2 Says:

    ohoooo çoktan öğrendi abla çiçekle evli olduğunu bilem dedi yaseyeee

  15. sevim Says:

    duygum hele ben :evil:yani elimde olsa televizyondan girip öldürecektim.bakalim haftaya neler olacak?

  16. emel Says:

    sıtar tv verdi str yanlış yazdım galiba nasıl yazılıyodu ya 🙂

  17. emel Says:

    ooooooo desenize ben çok gerilerde kalmışım dilerimi toparlammam lazım ya böyle fransız kalıyom 🙂

  18. sevim Says:

    hahahahahahaha meralyiyecem seni :Pdemek engini bilmiyon :)simdi sana dizisini anlatsam izlemediginden onuda bilemessin 🙂

  19. duyguu 2 Says:

    ama fatmagülde de suç var abla o da ne gidiyor gecenin kör bi vakti öyle ortalıkta iti var kopuğu var yaniiii

  20. duyguu 2 Says:

    ama ben öyle bir geçer zamanki ye bakcam artıkın aşk ve cezanın tekrarlarına bakarım

  21. şampiyonlar liginii star veriyo zatenn..o değilde bursa nasıl yedii 4 tane..hala inanamıyommm…sinirr geldii üstümee..

  22. bu gecee gene koymuşşlarr aşk ve cezayıı…tekrarıı vardıı.

  23. sevim Says:

    emosum normaldi 4 gol yemesi.evet üzüldüm ama tecrübesi yok bursanin.ancak oyanaya oynaya alir onuda.hem rakip valanciaydi.zordu rakip.zaten grubu cok zor bursanin.

  24. duyguu 2 Says:

    abla size bişey sorcam yukarda klibin altında bir blogcu bunu sevdi yazıyo MASALIM mış kimdir bilen var mı?

  25. sevosumm çokkk iyii oyuncuu bende çok seviyomm..bir bulut olsamda izlerkendee aslında rolüü kötüydüü ama ben dahah çokk onaa bayılıyodumm..getirdiğinn resimler için sağoll sevosumm

  26. evett sevosumm bursanınn grbundakii maçlar zorrr..evet haklısınn..kolay değill şampiyonla rliginde top koşturmaakkk..

    duygumm bende dee görüküyoo ben bilmiyomm…

  27. geliyomm molaaaaaaaaaa 😀

Bir Cevap Yazın

