Asi & Demir – Götür beni gittigin yere

Dost icin sirtimi köprü yapmaya hazirim ben;yeter ki temiz kalpleri tasiyan ayaklar gecsin üstümden…!

208 Yanıt to “Asi & Demir – Götür beni gittigin yere”

  1. cemre Says:

    bir araa bakarimm nasill bir diziymiss gerci bereni sevmem ama artik senin güzel hatrin icin bakalimmm 🙂

  2. benn muratıı izledimm salıı gecesii duygummm..biliyodumm bende izledimm fragmanlarda…ama murat başkaa…artıkk denkk gelirsee bakarızz gene dee..

    meraliminnn elindeenn bi şeyy kaçmazz…hamaratt bacımmm benimmm..

    duygumm kadayıff dolmalarındaann bizim yerimize de yemişsinn..afferin sanaa..bi ara ablamdn onun tarifinii alıcamm..canımmm çektiii.. 😀

  3. cemre Says:

    benimde günüm dün vardi aradilarr ama gidemedimm ayagimdan araba kullanamiyorum hemde yeni geldigim icin gitmek istemedimm bu arada gecen ayin günü bendeydiii ama paraciklarr toplandi geldi elime ben olmasamda 😀

  4. duyguu 2 Says:

    yok abla fatmagülü demiyorum bennn,hani var ya ÖYLE BİR GEÇER ZAMAN Kİ salı günleri kanal d de ben onu diyorumm

  5. meralimm duyguylaa bizz salı akşamıı başlayan diziyii diyozz bacıkomm…ÖYLE BİR GEÇER Kİ ZAMAN ..diye bi dizi..

    duygumm ayıptırr söylemesii güzell tatlı pastaa yaparımm… 😀 daha kararlamadım ama yapıcazz artıkk bi şeylerr.. 😀

  6. duyguu 2 Says:

    aa gerçekten çok güzeldi sultanım kadayıf dolması her lokmasını da birinizin adını anarak yedim ablam benim için taze taze yapmış ben aldım tarifini

  7. ohhh meralimm paralandınn demekk.. 😀 bende 2 hafta sonraa paralancammm.. 😀 senn hazıraa konmuşsunn meralimmm.. 😀 ayy bi atlatsamm iyi olcakk..gerçii benn günümüü alıcamm..sonra 1 ayy sonra gene bana gelceklerr..eve taşıncamm diyee dedilerr senii öne alalımm bende itiraz etmedimm..2 kere paralancamm 😀

Bir Cevap Yazın

