Asi & Demir – Her günagin tadina

Her zorlukla beraber bir kolaylik var!Su karanlik gecenin sabahi,yagmurun günesi,kisin bahari oldugu gibi…!

169 Yanıt to “Asi & Demir – Her günagin tadina”

  1. ada Says:

    peki bu demir atma olayı herkeşin bildiği bise mi?
    Tamam abla anladım

  2. anladim ustamm gerci aklina koyacaa hersey yapilabiliyor kilifi uyduruluyor

  3. bilmiyom valla herkes biliyomu.yani ben öğle yapıyolar anlamında sölemedim.belki daha farklıdır onların yöntemi.ben sadece olayın basitliğini kavratmak açısından verdim o örneği.yani kendim uydurdum.tabi uydurdum dediysem yanlış bişey yazmadım.doğru yani 🙂

  4. ada Says:

    anladım abi. neyse çıkmak zorundayım iyi geceler aeo bye

  5. cemre Says:

    fatomm gii nereye gidiyonnnn az daha kali verseydinnn, neyse iyi gecelerr kuzuu öptümmm

  6. cemre Says:

    yavvv nerde bu milletttt heleki tr gec oldu herkess evine dönmüs olmasi lazimm

  7. iyi geceler toto. görüşürük.allah rahatlık vere.

  8. ee abla herkes ya dizi falan izliyo.yada yatıyodur artık bu saatte.sende bugün sabahtan beri ayaktaydım diyon yorulmuşundur.gel beni dinle yatak artık.yarın devam ederik.hem benimde göz kapakçıklarım isyan etmeye başladı.

  9. cemre Says:

    yoo ben gayett iyiyimm yaniii daha iflass etmedimm az daha dursak ne olcakkk göz kapaklarina mandal takmayi denesen 🙂

  10. cemre Says:

    bu aradaa aksamm kuzen adanaliya bakiyorduu vee orda su neydi pala biyik iste o , sabah horoz onu uyandirdi diyee horazlaa kavga ediyordu terliklerr horazun basinda paraladin o andaa dedimm genc iyi sabrediyormuss yinee 🙂

  11. cemre Says:

    ben yalnizim ben yalnizimm yalnizimmmm , gencerin netiii yapti yapacagini

  12. yok la horozla uğraşsam uykum kaçar. hem ne kadar uğraşsan boş.o yüzden hiç uğraşmamak en iyisi 🙂

  13. evet abla doğru tahmin ettin yaptı yapacağını.yani gitti o gidiş bi daha gelmedi.anca modemi kapatıp açtım o zaman geldi.

  14. cemre Says:

    hehehe bencede ugrasmaa hem ne yapsin hayvancagizz oda onun isi dimii onuda allah öyle yaratmiss tmm bazen vakitsiz ötüyor o baskaa o horoz tam benlikmiss ben nasilsa horozdan önce kalkiyom 😀

  15. cemre Says:

    pasamm neyse az daha 15 dkk sohpet edelimm seni azat edecemm sonra gidip yatabilirsinn 😀

  16. oldu zaten gelen gidende yok.assolistlerde 1den önce gelmiyo zaten 🙂 ben o saate kadar kaç rüya görürüm kim bilir 🙂

  17. cemre Says:

    pistttttttttttttttttttt ordanmiiiiiiiiii

  18. cemre Says:

    hehehehe assolitlerr islerini iyi yapamiyorlar artik iyicee islerini bosladilarr bosunami para veriyoruzz dimii ama nirdeeeeeeeeeee 🙂

Bir Yanıt Bırakın

