Asi & Demir – Alagül

319 Yanıt to “Asi & Demir – Alagül”

  1. ne zahmeti kardeşim zevkle yazdım ben

  2. sevim Says:

    genc kards cok mersi de.simdi seen her kata 9 tane bisküvi koyuyorumdiyon yaaz degilmi?yani kac kisilik olyuor bu pasta?

  3. muhahahahaha evettt kendime müslümanim 🙂 ev halki yeterince benim yapipta yemedigimden yiyorlarr 😀 bundan eksk kalsinlarr 🙂 gerci püskivü pastasini cok severlerr annem bu sene onlara yapti yedirdii cok sevdilerr az beklesinler ne olcekk 🙂

  4. muhahahahahahah sevimmmmm süpersinn kac kislikk oluyorrrr bacimm diyorr bana yetermii acepp merak etme bacimm en az 15 kisilik bencee 😀

  5. duyguu 2 Says:

    yokk yoook ondan değill çocuklara yaparsam dayanamayıverir tadına bakarım,kendimi kaptırırm diye korkuyor ooooo 😀 😀

  6. sevim Says:

    duygum annenelr öyle oluyor evlatlarindan ayri kaldiklarinda.gerci annenide anliyom baya bir uzaksin :Pözlemdir anneni krize sokan :)ALLAH kavustursun tez zamanda

  7. evett dimii duygummmmm 😀 aklima koydummu yememdeee ama niye kendime iskence yapayimm yiterrr gecen seferkii diyetimdeee elimden neler gecti yaptim bir tadlarina bile bakamadimm yanii bu bana revamiii 😀

  8. sevim abla her bisküviyi bir dilim olarak düşünürsek 9 kişilik oluyo 🙂 zaten daha fazla koyarsan bu sefer puding az gelecek ve daha az katlı olacak.ve yine aynı şeye gelecek.daha fazla yapmak istiyosan dediğin gibi bisküvi sayısını arttırabilirsin ancak yapacağın pudingide arttırman lazım.yani 1 paket yerine 2 paket yapabilirsin mesela.hem kat sayısıda artmış olur.

  9. duyguu 2 Says:

    abla 3*3 az gelirse 4*4 de yapabilirsin bisküvileri harcını biraz bol tutarsın olur biter

  10. sevim Says:

    ya meralim dedi ya genc kardes her kata 9 tane bisküvi dilimi diye.yoksa ben orda yanlismi anladim :Pkac paket petibör bisküvisi lazim?

  11. bu aradaa sevim bacim farkindaysan yorumlar yavas gidiyorr sen benden büyüksün diyee sen burdasin diye sayfaa acmiyorumm acaba sayfaa acmayi düsünürmüsün bacimmmm 😀 😀

  12. sevim Says:

    ben bunu önce bir kendime deneyeyim :Psonra baktim yapabiliyorum dedigin gibi kat sayisini artirarak yaparim :)ben yazayim bu tarifi

  13. 4*4te fazla geliyosa 3*4 te yapabilirsin 🙂 ama dediğim gibi bunun için 1 paket puding az gelir bence.

  14. sevim Says:

    meralim ben tarif yaziyom sen aciver giiiiiiiiiiiiiiiiiii :)birde benim indirme programimda bir problemmi var ne.videoyu indiriyorum sonra dailmotiona atmak istiyom bakiyom video kisminda yok.sonra bakiyom dosyalarda tikliyom koca bir sayfa yazi cikiyor video yerine.kisaca sen ac canikom :Pbüyügün olarak rica ediyom heheheh 🙂

  15. yap bacim yapp cokk güzel oluyorrr annem yapti bu sene ben evde yoktum o siraa nasil yapildigina sahit olmadim ama tadina sahit oldumm cokk güzel ve hafif oluyor bizim serkan bana diyordu anneannemin pastasindan yapp ama tabii srkaninda benim gibi fazlaliklari oldugu icin dedim az ver sen kilo ben yapcam sana 😀

  16. pastamın bir diliminin fotosunu çektim.şuan foto telde.görmek isterseniz hemen pcye atıp sizinlede paylaşabilirim.

  17. duyguu 2 Says:

    tabiki de isterizz

  18. sevim Says:

    tmm hallettim.bir deneyeyim bakim 😛

Bir Cevap Yazın

