Asi & Demir – Islak Islak

“GÖNÜL” Kimsesiz Yapamaz SevebiLecegi Bir Dost Arar, Taşın KaLbi Yoktur Ama Onu BiLe Yosun Sarar.

272 Yanıt to “Asi & Demir – Islak Islak”

  1. sevim Says:

    Genç Diyor ki:

    22/09/2010 23:49
    ney sen 88limisin yalann ciddimisin?.ben seni benden büyük diğe biliyodum.ala ala ee madem öle niye bana abi demiyon haa niye adımla hitab ediyon nerden bu samimiyet kim verdi sana bu cesaretide senden büyük birine sadece adıyla hitab ediyon?

    hahahahaha süpersin genc kardes süper 🙂

  2. alinmaz alinmazz benim duygumm benn kefilimmm 😀

  3. duyguu 2 Says:

    iyiyim meral ablam. işte çalışıyom bildiğin gibi. 🙂 tabikine de 88liyim. yoksam ordan bakılınca epey büyük mü görüküyorum. hem 1 yaş büyüksün benden niye abi deyim çok küçük hissederim o zaman 😀 ama evlenmek için yolda sen büyüksün. hemi de abiler önce evlenir Türk örflerine göre. 😀
    hiç de bilem sevim ablam evlenmek gibi bi niyette değilim önce genç evlenecek 😀

  4. 56 olmuş derken?

  5. sevim Says:

    yokyok alinan yok heheheheh gecn kardes iyi gidiyon :Phadi duygu cvp bekliyoz 😛

  6. sevim Says:

    valla duygum farketmez hanginiz önce evlenirseniz :Pben oynamayi özlemisim dügün havasini özlemisim 😛

  7. duyguu 2 Says:

    aahhh ahhh ben size dedim sevim ablaaaa. ben fotolorda fotojenik çıkmam diyeee. attım tabi hatce ablamla resmi buraya 30 yaşında falan sandı genç beni zahir 😀 😀

  8. duygumm bak ben burda parantez aciyorumm ben abimden 13 yil önce evlendim 😆 😆 nasil desemm ustamm yanii ev cok karistirmislardi yinee ev dagilinca 56 dönmüs derlerrr 🙂

  9. sevim Says:

    oglan bizim kiz bizim teyteyteyteyyyyyy 😛

  10. duyguu 2 Says:

    arkadaşlar bana nerden baksan 18 gösteriyosun derler de bakma işte 😀 zuhahahaha 😀

  11. sevim Says:

    yerim seni duygum :)yok 50 yasindaymissin gibi cikmistin :)delimisin süper cikmistin.yasinida gösteriyordun :)genc gibi 🙂

  12. haa foto demiskenn ustamm senden bir iricamm varr emosumm ve duygumaaa demistimm fotomuu sizlerede gösteririm diyede pasam simcikk senn bir kac tanee benimm fotolardann yapimm siteyee linkini verebilirmisin tabii eyerr mümkünse yani acelesi yokk emos ve duygunun oldugu bir gündee söz verdimm 🙂

  13. duyguu 2 Says:

    istisnalar kaideyi bozmaz ama meral abla… sevim abla şimdiden başladın oynamaya ortada damat adayı yok, gelin adayı yok 😀

  14. bi kerem ben arabım 🙂 ve bizim adetlerimize göre kısmeti gelen önce evlenir 🙂 yani önce erkek evlencek diğe bişey yok 🙂 hem benim sevgilim falanda yok birazda zor olur.ama senin vardır muhtemelen 🙂 (utanma gıı 😀 ) hadi elinizi çabuk tutunda yaz bitmeden şenlendirin bizi.bak ablaların kına gecelerini özlemiş 🙂 sevim ablanın topukları paslandı oynamaya oynamaya 🙂

  15. sevim Says:

    demek 56 diyorlar meralim hmm :)bak bunuda bilmiyordum :)bacim sen yap daha 1 saat gecmeden ayni ev.disarda putzfrau icerde putzfrau 😛

  16. yokk duygumm bencee cokk süper cikmissinn hemdee bencede 18 gibi duruyonn 🙂 sevimm giii sendee dereyi görmeden pacalari sivama bacim dur hele 🙂 daha isteme olaylari var söz var nisan varr 😀

  17. duyguu 2 Says:

    evet evet bence de isterizzz..

  18. aynenn bacimm kirizlere giriyorumm bazenn giciklik olsun diyee diyorumm toplamicemm ama aksilik o anda biri geliyorr bu seferdee rezil oluyorumm 🙂

  19. sevim Says:

    he ya öyle bir paslandiki :Poffffffffffffffffffff duygu der benim sevgilim olmaz artik genc der benimde olmasi zorrrr :(ya merall bacim bizim bu genclerimiz bu yasta neden bukadar umutsuzlar :P.bu gidisle sevim hanim sen dügünü unut 🙂

  20. duyguu 2 Says:

    valla meral ablamla sevim ablam sevgilim olup olmadığını gayet iyi bilirler. var mı ablalarım söyleyin? söyleyin de ne kadar aşk yoksunu,garibe olduğumu anlasın şu genç? ben bilmem senin araplığını falan genel türk örf adetini konuşuyoz biz hem sitede bir sürü kız var günün birinde evlenirler acelesi yok ama tek erkek sen varsın. evlenmen lazım kii mürüvetini görek 😀

Bir Cevap Yazın

