İYİ Kİ DOĞDUN AYŞEGÜL

273 Yanıt to “İYİ Kİ DOĞDUN AYŞEGÜL”

  1. duyguu 2 Says:

    yaa tabi onlar yazsınlar ama bu seferlik affet.

  2. duyguu 2 Says:

    hatce abla nerde ki gıı?

  3. sevim Says:

    heheheeheh evet ablasi beren farki :Pkiz ne role girerse girsin nerdeyse neden öyle bakti diye rtük ceza verecek 😛
    yanliz beren saat demisken birkez daha oyunculugundan büyülendim.insan bu kadarmi güzel gözleriyle rol yapar ya.

  4. duyguu 2 Says:

    eevt gerçekten rolünün hakkını veriyor şimdi kendisini hiç sevmem ama kabul etmek lazım çok usta her rolün hakkından geliyo valla.

  5. sevim Says:

    tmm ablasi.madeem buseferlik diyon kabul edilmistir istegin :Paffetmek ne haddime bu arada 🙂
    hatcem benim su an balikesrin bir kaplicasinda sicak sularin icinde hem sifa hemde keyif yapmaktadirlar :Pkendilerini baya bir özledik ama elden birsey gelmez 😛
    cokkkkkkkkkkkkkk öptüm hatcem seni 🙂

  6. duyguu 2 Says:

    hııı ben o detayı atlamışım haberim yoktu abla iyi tatiller hatcem sultanım. gerçi diyordu bana bayramdan sonra biyerlere kaçacaz diye de iyi iyi bol bol şifalansın oralarda sultannn

  7. sevim Says:

    hahahaha ya birde bizim kerim ne güzel kosuyor öyle :Pdikkat ettinmi ablasi?

  8. duyguu 2 Says:

    he valla ettim çok eksantrik 😛

  9. sevim Says:

    sen birdaha görmeye gidermisin hatice ablayi?konyaya dönmeden.

  10. sevim Says:

    hahahahaahahahahahah evet.ay o kosarken ben koltugu tuttum düsecem diye hahahahahaah :)vücudunun heryeri oynuyordu heheheheheh :Pama ne demisler gülün bile dikeni var :Ponunda kusuru o olsun yani heheh 😛

  11. duyguu 2 Says:

    düşünüyorum ablacım öyle bi planım var ama bakalım kısmet. o pamuk yanaklardan bir daha bir daha bir daha öpmek isterim 🙂

  12. duyguu 2 Says:

    bence o korktuğu için öle koşuyodu abla hani tüm beden titrer ya o şekil bi koşmaydı 🙂

  13. sevim Says:

    öp ablasi öpp ama bu sefer benden tarafta öp :)ablasi sizin orda saat 12 geciyor.uyuman gerekmiyormu?bak erkencisin.

  14. sevim Says:

    yokkkkkkkkkkkkkkkk duygum.bende önce senin gibi düsündüm.ama evine geldiginde merdivenlerden kosarak ciktigindada yine ayni moddaydi.umarim yaniliyorumdur cünkü baya bozuyor kosusu 😛

  15. duyguu 2 Says:

    alıştım abla da. evet aslında gerekiyor müsadenle kaçsam artıkın sabahları çok yorgun oluyorum bazen

  16. duyguu 2 Says:

    her güzelin kusuru misali. 🙂 neyse ablam bana müsade. kendine iyi bak gecen güzel olsun. iyi uykular çok öptüm. 🙂

  17. sevim Says:

    iste bende bu yüzden dedim gülüm.isin yorucu.birde erken kalkiyon.kiyamam sana.hadi git yat ablasi.seni cok öptüm.hayilri geceler tatli rüyalar ablasi.

  18. sevim Says:

    neyse bu gecede kapilari kapatmak ban nasip oldu :)meralimm gecen bana gösterdigin anahtarla kilitliyorum :Pbir göz atayim tmm isiklarida söndürüyorum :Pve iyi geceler benim güzel sitemin güzel insanlari.bye…………

  19. şeker Says:

    günaydınnnnnnnnnnnnnnn

  20. şeker Says:

    her zamnki gibi erken kalktım 🙂

  21. şeker Says:

    Çocuğun Biri 😀 😀

    Çocuğun biri babasına sormuş :
    -baba biz nasıl olduk?
    baba cevap vermiş maymunlar türeye türeye biz olduk demiş…
    tabi çocuk babasının lafına inanmamış.
    annesine biz nasıl olduk demiş?
    annesi, ALLAH Adem babayla Havva annemizi yaratmış nesilden nesile biz olmuşuz demiş.
    çocuk demişki ama babam maymunlar türeye türeye biz olduk dedi
    anne cevap verir: o babanın sülalesi bizi ilgilendirmez

  22. şeker Says:

    yorumsuz 😀

    Papaz ölmek üzere olan adamın üzerine eğilerek; “Ölmeden önce şeytanı ve onun kötülüklerini lanetle“ der. Ancak adamdan ses çıkmaz. Papaz gene; “Ölmeden önce şeytanı ve kötülüklerini lanetle!” Ama adamdan ses çıkmaz. Papaz iyice kızmış bir şekilde; “Neden şeytanı ve kötülüklerini lanetlemiyorsun be adam?” Adam fısıldamış, “Nereye gideceğimi bilmeden kimse hakkında yorum yapmak istemiyorum…”

Bir Cevap Yazın

