Asi & Demir – Adam Gibi

Yasamak direnmektir,sevgi güvenmektir…unutmaki; insan cogu zaman dünyanin hakimi, bazende kücük bir kalbin esiridir...

232 Yanıt to “Asi & Demir – Adam Gibi”

  1. cemre Says:

    halamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  2. cemre Says:

    Yağmurda Yürümeyi Seviyorum . Çünkü ; Kimse AğLadığımı BiLmiyor !

  3. cemre Says:

    neyse ben kactimm bunca saatirr burdayim kimse ile kasilasamadim simdilik byeeeeee

  4. kimse yok sanırım.neyse benimde az işlerim vardı pcde.yani gelen olursa buralardayım

  5. Deniz kıyısında bir ihtiyar taşçı, kayayı yontmaktadır.Güneş onu yakıp kavurur.O da Tanrı’ya yakarır keşke güneş olsaydım diye.”Ol” der Tanrı. Güneş oluverir.Fakat bulutlar gelir örter güneşi, hükmü kalmaz.Bulut olmak ister. “Ol” der Tanrı. Bulut olur.Rüzgar alır götürür bulutu, rüzgarın oyuncağı olur.Rüzga…r olmak ister bu kez. Ona da “Ol” der Tanrı.Rüzgar her yere egemen olur, fırtına olur, kasırga olur.Herşey karşısında eğilir.Tam keyfi yerindeyken koca bir kayaya rastlar.Ordan eser burdan eser, kaya bana mısın demez!Bildiniz … Tanrı kaya olmasına da izin verir.Dimdik ve güçlü durmaktadır artık dünyaya karşı…Sırtında bir acı ile uyanır…Bir ihtiyar taşçı kayayı yontmaktadır…

    ‘KADERİNİ SEV, BELKİ SENİNKİ EN İYİSİDİR…’

    NIETZSCHE

  6. şeker Says:

    birii var mıı aceppppppppppp

  7. şeker Says:

    doğruu demişş nıetzsche insan kderinde ne varsa onuu yaşamalıdırr zaten buna inkar etsekte bunu değiştiremeyizkii

  8. ben varım mücü,nasılsın ne var ne yok

  9. cemre Says:

    mügü gelmis gitmiss, slmm gencerr nasilsinn ablasiii ne yaptinn bugünn sinavi nasil gectii

  10. cemre Says:

    evettt yine basaa döndük yaa sabirrrrrrrrrrr 🙂

  11. cemre Says:

    yaaa bir bakinn daaa tmm baskaa yagmurlara birakiyorsunuzz kendinizii arada bir bakinnnnnnnnnn 🙂 isyan baslatacam sonunda 😀

  12. a.slm abla.sağol abla iyilik seni sormalı.sınav fena değildi.yani idare eder büyük ihtimalle geçtim.ama tam istediğim gibi değil.yani yüksek bi puan beklemiyorum .çünkü bir iki hatam oldu.oda heyecandan ve bitkinlikten.saat 8den önce sınav yerindeydim.(8de gelin dediler) benim sıramn en son olduğu için sınava 11:15te grdim.yani 3-3,5 saat ayakta bekledim o sıcakta,bide millet habire konuştuğu için hiç heyecanlı değilken yavaş yavaş heyecanlanmaya başladım ve sınav gelkene kadar birikti bu.ayrıca sınava girdiğimde hafiften başımda ağrımaya başlamıştı.eve geldikten sonra yemek yiyip kestirdim biraz geçti şuan iyiyim.ama yolda gelirken arabada zor oturuyodum.bitkinlikten ve baş ağrısından.

  13. cemre Says:

    haa sükürrr yaa durr bir okuyayimm 😀

  14. günes Says:

    slm 😀

  15. oki bakıyım

  16. a.slm ayla abla.hoşgeldin.nasılsın?

  17. cemre Says:

    hmmmm anladimm pasamm yaa olsunn sinavi gecte sorun degill aslinda sana sabah erken mesaj atacaktimm köntörüm yoktu 😀 bir bardak kahve ic diyee iyi gelirr acilirsin diyee 🙂 ama istee gec doldurdumm 🙂 evet cok erken gidip beklemissinn birde ama bir kac hata sorun degilll sitresten basin tuttu demekk 😦 neysekii gecmiss neysee ikimizinde bugünn basi tutmus desenee benimde bugün tutmustuu dedigin gibi biraz kestirincee düzeldii neyse pasamm önemli olan gecmenn kafana takmaa belkide ummadigin puanda alisrsin belli olmaz 😀 bizim burda hemen o ann söylüyorlarr bunlar adamii illa süründüreceklerr 😀

  18. günes Says:

    sükür sonunda kurtuldun gencer gecmis olsun merak etme okadardan birsey olmaz bence gecmisindir nezaman haber alcaksinn bizde hemen sinav bitti gibi söylemislerdiiiii

  19. cemre Says:

    aylammm h.g bacim öpüyorum nasilsinn ne yapiyorsun kizcelerr nasill

  20. günes Says:

    hos buldum kardesim sagol iyim seninde daha iyi olmana sevindimm

  21. cemre Says:

    pekii gencer sakincasi yoksa hatan neydi yanii eyer mümkünse yazabilirmsin 🙂

  22. günes Says:

    hehehe sayi sende burdasin yaa melossssss 😀
    bende seni öpüyorum bacikommmmmmm sagol iyim sen nasilsin kizlarda iyilerrrrrr seninkiler neler yapiyorrrrrr
    yeni laptopun hayirli olsun 😀 sükür kavusturanaaaaa

  23. cemre Says:

    evett bendee burdayimm hatta ben hep burdayimm ve genelikleee yalnizlarri oynuyorumm bacimmmmmm 🙂 bende iyiyimm biraz basm agriyorduu gecti sükür, tesekürlerr bacimm evett sükür yeni leptobum oldu 😀

  24. günes Says:

    hehehehehe niye yazmasin giiiiiiii birini cinememistir herhalde 😀
    allah korusun

  25. günes Says:

    siz devam edin ben sevime siirimi yollayayim ok 😀
    gene katilirim size

  26. cemre Says:

    hehehehhe yokk giii yaniii basi agrimiss bugün strese girmiss olurkii istemezz yazmayi tekrar hatirlamak istemezz o bakimdann sey ettim 😀

  27. cemre Says:

    tmm sen sevime siir yazz bende sayfa acayim gencerinn neti gitti sanirimm

  28. günes Says:

    gecmis olsun melommmmm peki ayagin nasil oldu

  29. cemre Says:

    ayagimdaa iyi bacimm yanii nasil desemm yeree dizlerimin üzerine oturdugumda agri var üstüne yine oturamiyorumm yanii istedigim gibi kivaramasamdaa iyi sükür en azindan düzgün yürüyorum 😀

  30. sonuçlar yarın belli olcak.abla o saatte sınav giriş kartlarını vercekler diğe erken gittim.yani onlar söledi 8de gelin diğe.ben kendi kafama göre erken gitmedim.birde kahveyi sevmediğimi biliyosun.yani mesaj atmış olsaydın boşuna atmış olcaktın.bırak kahveyi bişey yemeden gittim.sanırım ondan başım ağrıdı.açlık ve güneş başıma vurdu 🙂

  31. benim bildiğim 2 hatam var,onlarda ilk kalkış gaza fazla bastım,birde kalkıştan sonra hemen u dönüşü ile başlıyoruz.dönüşü yaparken bi baktımki araba var.bizim müdür arabasını koymuş tamda çekmeye geliyodu zaten, bende arkasında durdum.yanımdaki hocada naptın kurtarırdı diyo,aslında doğru da söylüyo kurtarırdı ama riske girmek istemedim.bide sözde yardımcı olcak çenesini kapayacağına konuşuyo 🙂 .inşallah ordan puan kırmamışlardır.müdür arabasını çektikten sonra devam ettim.
    diğer hatam ise geri geri gidip bi dükkanın önünde park etmemi istediler bende istedikleri yaptım,sonra tmm yola devam edelim dediklerinde vitesi geri vitesten çıkarıp 1e almam gerkirken dalgınlıktan geri vitesten çıkarıp tekrar geri vitese aldım 🙂 ama hoca hemen düzeltti.
    bunların dışında bi sorun yoktu,arabayı hiç söndürmedim,genelde herkes söndürüyodu en az bir kez.

    zaten baş ağrısından ve bitkinlikten gelirken ilk dolmuşçuya para vermeyi bile unuttum 🙂 para elimde hazırdı ama indikten sonra fark ettim vermediğimi 🙂

Bir Cevap Yazın

