Asi & Demir – Ansizin

241 Yanıt to “Asi & Demir – Ansizin”

  1. antika Says:

    kimsecikler yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    mussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

  2. antika Says:

    neyse herkes ezel seyrediyor herhalde ben haricccccccccccccccc

  3. antika Says:

    ben asiyi seyredeyim ne zamandir bakmAdim

  4. antika Says:

    asinin üstüne dizi yok yok yok hangi diziye basladiysam biraktim asinin tadini bulamadim of offffffffffffffffffffffffffff

  5. bende hariç 🙂

  6. abla nabersin ne var ne yok?görüşmeyeli nasılsın?

  7. aloo

  8. cemre Says:

    hayirli aksamlar

  9. cemre Says:

    kusura bakmayinn anca geldimm isten geldim yattim dünden beri basagrim gecmedi uyumusumm ama basim hala agirr neydi buu 😦 gerci her geceki gibi sakin yinee birselim gelmiss h.g bacimm senii özlemisimm, gencerr ordamisinn

  10. sevim Says:

    hayirli aksamalr.yeni siir yarismamiz hayilri olsun canlarim.yardimlarindan dolayi genc kardesime cok tessekür ederim.anketi yaptigi icin vede bazi harfleri düzelttigi icin.bildiginiz gibi bazi harfler türkce alfabesine göre degil :)sagolasin adminim 🙂

  11. burdayım usta.geçmiş olsun.doktora gitttinmi.gitmediysen git ilk fırsatta.ihmal etme abla.

  12. cemre Says:

    hmmm anket yarismasii hayirlii olsunn ben bir okuyayimm sevimm bacim ellerine saglik

  13. sevim Says:

    cok gecmis olsun bacim.neden agriyorki.tansiyonu ölctünmü?bir yandan ezele bakiyorum bir yandan laf yeistiriyorum ;)genc kardes sen nasilsin?birsel gelmis.umarim sende iyisindir bacim.

  14. ne demek sevim abla görevimiz 🙂 ee hani nerde şiirler link atsana abla 🙂

  15. cemre Says:

    tesekkürler ustam,yok genc gitmedimm gripten dolayi biliyorum snojit oldugu icinn zorlaniyorumm ilacta aldimm ama faydasi yokk yani dr gittsemde ayni ilaclari verir

  16. ben orta şekerliyim 🙂 millet şiirleri döktürmüş yine.hepside birbirinden güzel hangisine oy versem ki acep 🙂 neyse karar vermek için bi kaç kez daha okumam lazım, çünkü karar vermek çok zor.

  17. cemre Says:

    evett siirlerin hepsidee güzell olmusss herkesin yüregine saglikkkk, bende sastim simdi hangisinee oy vereyimm ama benim merak ettigim aylamm bayaa güzell ilerletmiss türkcesinii yanii aylaninn siirinii hangisi oldugunuu kesvedemedim 🙂

  18. bre doktormusun sen.git doktora bak bakalım belki aynı ilaçları vermez.sende durumunu anlat ona göre bi çaresini bulur elbet.baktın aynı ilaçları verdi.almazsın sendekileri kullanırsın olur biHter 😀

  19. cemre Says:

    sevimm yok bacim tansiyonumu ölcmedimm, sen bak ezelinee puzzel oyunu gibi cöz cöz durr bu bas agrisi ile ezelle ugrasamam 🙂

  20. cemre Says:

    tmm laa hatrini kircam giderimm güzel hatrin icinn doktoraa beyüfendi 🙂

  21. bre abla şiirleri yayınladın bari likte atta millet aramasın.ama nerde kim ezelin peşinden koşturacak 🙂

  22. sevim Says:

    ya süper ya.zaten o yüzdn bakiyorum :Pbeynimi yoruyor diye :)bacim tansiyonunuda ölcmüyon iyi valla.amacin ne senin bakim?yain hemen dr gidiyon okadar.kizdirma insani.hayret yaaaaaaa.

  23. cemre Says:

    hehehehe dur simdi atmasinn siirlerin linkini atacagina simdi kalkar ezelin linkini atarr 😀

  24. tmm atmışın sözümü geri alıyorum 😀

    dinlersen iyi edersin usta 🙂

  25. sevim Says:

    muhahahahahahhahahaha he valla :Phele bakin ezelimi atmisim 🙂

  26. cemre Says:

    ayy durr sevimm senin hatrin icinde tansiyonumu ölceyimm:)

  27. hazır hatır için herşeyi yapıyon.benim hatrım içinde atla uçağa antakyaya gel 😀

  28. sevim Says:

    evet siirlerin hepsi cok güzel.neyse zaman var.bende birkac kez okuyup oyumu kullancam.ay cok heyecanli ezel.siz konusun ben reklamda yaninizdayim 😛

  29. cemre Says:

    hmm bakin tansiyonum aynen 134-91 yanii ufagii cok ama cok hafif yüksek yani ilac aldiracak kadar degill 🙂

  30. cemre Says:

    tmm laaa hatrin icin onuda yapayimm durr reisebüroyu arayipp bilet ayirtipp ilk ucaklaa geliyorum 🙂 saati kaca ayarliyayimm sen kacta müsait olursun gelir beni havaalanindan alirsin 😛

  31. cemre Says:

    haa sevimmm bacimm zaman varr demiskenn buu anket ne kadar sürcek yani duyuruda yazmiyorda , sen bak ezeline rahatsiz olma sonra cevaplarsin 🙂

  32. bu arada bazı arkadaşlar dreksiyon sınavı için beni tebrik etmiş.tabi yanlış anlaşılmadan dolayı.çünkü dün sadece sınav vardı yani dün sonuçları söylemediler.sonuçlar bugün açıklandı.ve sanırım herkes dünden kazandığımı sandığı için kimsede bugün sormadı sonuçlar noldu diğe.bende biri sorarda yanıtlarım diğe bekliyom saf saf 🙂

  33. cemre Says:

    ayyyyyyyy evett gencc ne olduu gerci ben kazandinn gözüyle baktimm yanii hislerimm onu söylüyorrr 😀

  34. sevim Says:

    hhahaahahah genc biz biliyorduk zaten sen kazanirsin :Pama inan bugün aciklanacagini bilmiyordum :)cünkü orumlari hizli okumustum 🙂
    siir yarismasi haftaya pazara kadar devam edecek.p tesi 1.aciklanacak 🙂

  35. cemre Says:

    tmm bacimm tesekürlerr 🙂 sen nasilsin ne yapiyorsunn bacimm hal hatir sorcaktim ezeldesin diyee üstelemedimm 🙂 bu arada seni tebrik ediyorum anket acmayida ögrenmissin 😀

  36. sizi hayal kırıklığına uğratmak istemezdim ama kaldım malesef yani kazanmadım.artık 2 ay daha bekleyip bi sonraki sınava gircem,napalım herşeyde bi hayır vardır.

  37. cemre Says:

    yokkkkkkkkk inanmammmmmmmmmmmmm saka yapiyorsunnnnnnnnnnnnnn

  38. sevim Says:

    hadi beeeeeeeeeeee behlül geldin diziye benim dayimi öldürdün :(ramiz dayi öldü yegen :(amabelki rüyadir :Pcünkü bu dizide birden hersey terisne dönüyor:)reklam varken eeeeeeeeeee nerde kalmistik bakim:)

Bir Cevap Yazın

