Asi&Demir – Seni seviyorum

290 Yanıt to “Asi&Demir – Seni seviyorum”

  1. cemre Says:

    ablam cikiyormusunnn birsey dicektimm ama neysee öptümm iyi gecelerrr byeeeeeee

  2. cemre Says:

    sevimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm yedimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 😀 😀 😀 😀

  3. duyguu 2 Says:

    slm

  4. duyguu 2 Says:

    kimse yok galiba

  5. cemre Says:

    benn varimm duygumm h.g canomm öpüyorumm nasilsinn ne yapiyorsun yoktun kac gündürr

  6. duyguu 2 Says:

    genç sınavı kazanamadığına üzüldüm. ama olumlu yönü daha fazla pratik yapma şansına sahip olacaksın bi dahakine mutlaka geçersin aslında anlattığına göre çok bi hata da yapmamışsın ama böyleymiş hayırlısı.önümüzdeki müsabakalara bakarsın artık. 🙂 fatoş yaptın mı sunumunu yorumlara şöyle bi göz gezdirdim sadece. hepsini okuyamadım. umarım iyi geçmiştir. hatice ablam tatilinden dönmüş hg. ablacım umarım iyi geçmiştir tatil.

  7. duyguu 2 Says:

    slm meral abla nasılsın? evet yoktum bikaç gündür. hem yoğundum,nete girmeye vaktim olmadı hemde biraz belki özleme ihtimaliniz olur diye düşündüm…

  8. cemre Says:

    evett yaa duygumm aslinda fazlada hatasi yokmus gencerin ama istee hayirlisii dünden beri icim icimi yedii keskee ogünn sabah arasaydimm belki az konusurr heyecanini azaltirdimm aslinda bir geldi aklima dedimm konusabilirmi diye aramadim birde benim o sabah hareketli baslamistim o yüzden ariyamadim 😦 saglik olsun…

  9. cemre Says:

    nii demekkk giii dabikidee özlerizzz kuzummm gözler sevdiklerini ara özlerr sen ne dersinn 😀 demek yogundun cok yormaa kuzumm kendinii dikkat et anacigin yok basinda yemene icmene dikkat et…

  10. hopss tekrar hayırlı geceler.dudu nabersin görüşmeyeli.demek sende yoğunsun.allah afiyet versin.ne demek özleriz diğe düşündün 🙂 duymuyum bi daha bu lafı 🙂

  11. cemre Says:

    vayy h.g ustamm afiyett olsunn 😀

  12. duyguu 2 Says:

    yaa aslında gençer çok heyecanlanmaz diye düşünmüştüm ben. gerçi arkada 3 hocayla bi de yanında hoca direksiyona geçmek zor tabi de napalım artık biraz da aksi hocalara denk geldiği belli yoksa bu hatalarla kalmaması gerek bende sürücü koltuğunu ayarlamadım diye benden 5 puan kırmışlardı. 95 almıştım. babam da keşke kalsaydın hiç değilse biraz da pratiğin olurdu demişti 🙂

  13. duyguu 2 Says:

    bi arkadaş da kaç kere hocaya napacağını sormuş geri giderken yamuk gitmiş, bi de yolda annesini görmüş korna çalıp el sallamış düşün artık gerisin 15 aldı sadece 😀

  14. neyse kusura bakmayın ama ben artık kalamıycam.çünkü malum yarın sabahın köründen iş başı.yoğun ve yorucu bir gün beni bekliyor yine.o yüzden izninizle ben yatıyım artık. hadi iyi geceler tatlı rüyalar. görüşürük. bye

  15. cemre Says:

    hmmm evett oda varrr dedigin gibi pratiklestirmis olur 🙂

  16. duyguu 2 Says:

    gençç hg afiyet olsun. bizde kulaklarını çınlatıyorduk şimdi. napayım işte demekki özlenmeye ihtiyacım varki sölüyorum. 🙂

  17. cemre Says:

    tlll

  18. duyguu 2 Says:

    geldin gidiyosun peki bilirim yoğunluğun ne demek olduğunu Allah kolaylık versin kardeşim iyi uykular.

  19. cemre Says:

    geldimm duygumm ee daha nasilsinn

  20. cemre Says:

    bu arara ustam sana iyi gecelerr allah rahatlik versinn byeeee

  21. sevim Says:

    slm millet.ancak buraya gelebildim.bugün sabah ciktim aksam 9 da evdeydim.merak etmeyin önemli birsey yok.sadece sabah dr terminim vardi.ondan sonra k.valideme yatak oadasi bakamya gittik.sonra cokiisa eve gelip ise gittim.ordanda size bahsettigim hasta olan abiyi ziyarete gittim.ve aksam 9 da evdeydim.
    eeeeee sizler nasilsiniz.meral giiiiiiiiiiiiiiiii beni neden yiyecen 😛

  22. duyguu 2 Says:

    ağaç oldumm 🙂

  23. duyguu 2 Says:

    hg sevim abla

  24. duyguu 2 Says:

    neyse ustalarım hiç birinizden ses seda yok sabah bende erkenciyim genç gibi çıkayım bari öptüm sizi iyi geceler Allah a emanet olun.

  25. cemre Says:

    vayyyyyyyyy sevimm hanim h.g nasilsinizz demekk oda takimi beyendinizz aldiysaniz hayirlii olsun, hastaniz nasil peki, senide neden yiyecegimi tahmin etmis olman lazim 😀

  26. sevim Says:

    hehehhe merakli meralllllllllllllllll :Pnasil bir duyguymus beklemek :Psabir bacim sabirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr p.tesi ögrenirsin 😛
    cirakkkk geldim ama gec :(yorumlarin yine süperr :)helal.kimin ciragi :)cibih kraker meral :Pbu en süperi hhehehe 🙂

  27. cemre Says:

    duygumm bende senii bekliyordumm kuzum 🙂 neyse canim tmm sende erkencisinn yat dinlenn senide öptümm canimm iyi gecelerrrr….

  28. sevim Says:

    heheeheh tahmin ettim meralim :)ama ne demistim dün :Phastamiz bacim ayni.dr umut vermiyor.yatak odasini k validem begendi.siparis verildi.birde ozana oda takimi aldik.
    duygum ablasi nasilsin.ama cikmissin ben yorumlari okurken.seni cok öptüm ablasi.

  29. sevim Says:

    genc kardes maske takman gerekliymis galiba.camasir suyumu yapiyon?

  30. cemre Says:

    hadii ordannn kiminn ciragiymiss 🙂 senin olmadigi kesinnn 😀 ivet bendeniz cibihmisim 😀 ins yakinda cibihh olcemmm 😀

  31. sevim Says:

    bacim sen nasilsin?günün nasildi?

  32. sevim Says:

    hehehehe insallah bacim cibih olurum :)barim benim ciraga diyeyimde bende rejim yapiyom :Pbanda bir isim bulsun :)motive eder beni heheheheh 😛

  33. cemre Says:

    hmmm analdim bacimm allah hakkinda hayirlisini versin, kaynanan güle güle kullansin tabikide ozanimdaa pasamin artik bir odasi olcak demek pekii ona süpriz yapacaktiniz yetistirebilecekmisniz o gelene kadarr

  34. sevim Says:

    bacim evet süpriz yapmak istedik.ama biliyorsun bacim burda birkac haftadan sonra getiriyorlar.ama yinede ozana demiyecem.odasi gelecegi zaman gerci okullar tatil burda ama arkadasina yollayacam.artik bunu yaabilirim yavruma 🙂

  35. sevim Says:

    yani tatil derken mobilya gelecegi zaman okullar tatilde demek istedim 🙂

  36. cemre Says:

    evett bacimm onu daha önce yani mobilyayi daha önceden siparis verecektiniz ozanin olmadigi zamana olsun saglik olsun sen yine bir sekilde uzaklastirisin 😀

  37. sevim Says:

    heheh evet.ee sen nasilsin?basin nasil?

  38. cemre Says:

    bendee daha iyiyimm basimda daha hafifledi gerci bir hahfife geciyor sonra agir cekime hehehe sonradan aklima geldi dr sinojit icin bir ilac vermisti bitkilerden olmus sadece dün gece ictim yattim sabah kalktim basim hafiflemiss ama sanki agzimda bitkilerr büyümüss 😀 agzimdan hep bitki kokulari geliyordu burnum hafiflemis bugünde ictim simdi yatrkenden icerim iyi geliyor o ilac bana ondan haric evdeydim is güc yattim halsizlik bastikca

  39. sevim Says:

    eee bacim ne diyeyim sana.dr ilac veriyor sen unutuyon :)sinozit yapar bacim.bende gripmi oluyom ne?basim cok zonkladi.simdi biraz iyi.bende yatarsam sabaha kadar gecer.yarinda varis dr gidip igneyle ince varisleri cekecekler.yine basladik 😦

Bir Cevap Yazın

