İYİ Kİ DOĞDUN VE İYİ Kİ VARSIN MÜJGAN

350 Yanıt to “İYİ Kİ DOĞDUN VE İYİ Kİ VARSIN MÜJGAN”

  1. duyguu 2 Says:

    ahh bu anneler evlatlarını neden bu kadar özlerler? yarın nası verceksiniz elin kızlarına yada oğullarınaaaa ? 😀

  2. sevim Says:

    meral bana msn diyebilirsin hangi siir kime ait diye :Pbakalim kactanesini dogru bilmissin.ama sana cvp pazar aksami diyecem 🙂

  3. cemre Says:

    ha aklima birde su ihtimal geldi unut bütün bunlari ben gencin diye tahmin ettim ama o yazmamiss o zamann mügümee kaliyor tahminimm eyer genc degilse dabii ben yazmadim diyorr yazmamissa o zaman mügü diyorumm 😀

  4. sevim Says:

    duygum ne yapacan anneler öyledir.ben annemi 3 gün aramayayim hemen arar der nerdessin iyimisin :Pneden aramadin merak ettim seni diye 😛

  5. günes Says:

    vermeyiz bizdeeeeeee 😀 😀

  6. duyguu 2 Says:

    o da laf mı abla ben annemi 1 gün armayım hatta arayacağım saatin vaktini 5 dk geçireyim neler de neler artık duyman lazım 😀

  7. günes Says:

    melom ben busefere cikaramadim senin siiriniiiii 😀

  8. günes Says:

    duygummm evet dogruya sen izmirdeydinnnn haccemin yanindaaa hatta belki gider görürsün diye anlatiyordukk demek gittin gördün ablamiiii cok sanslisin biliyorsun deyilmiiiiiii canim benimm yaaaaa bende rüyamda gördüm haccemi sanki gercek gibiydiiii 😀 😀

  9. evtt ananlarınn hakkıı ödenmezz valla…rahatsızlandım diyee anacımm nerdeysee kuş sütüylee beslicektii benii..bir haftaa beylerr gibi baktıı…bana..tell ediyomm benn napıyonn diyommm…o bana kuzumm diyoo.. 😀 bendenn dee nee kuzu olur yaa… 😀

  10. duyguu 2 Says:

    aman da aman karıcığı da hiç yanından ayrılmazmışşşş paylaşım için tşk emel ablam

  11. duyguu 2 Says:

    aaa abla gittim buraya resim bile koyduk hatcemin ve benim sen onları görmedinmiii?

  12. cemre Says:

    ivettt tahminlerimi sevimee acikladimmm 😀

  13. duyguu 2 Says:

    annelerin gözünde çocukları hiç büyümezmiş emel ablam o yüzden sen kuzusunnn 😀

  14. canalrımm iszee doyumm olmazz ama benn çıkayımm…ksuusurma bakmayınn..bu geceelikde idaree edinn..beniii bu kakılmış modundann bir önce çıkıpp bi duşş alayımm..eşim gelmedenn…
    hepinizzz çokk öpüyorummmm…aeo..kib…görüşmekk üzereee..

    iyi gecelerr tatlı rüyalarr…benn şiire oyumu verdimm..bakemm kiminn şiirine verdimm.. 😀

    by byy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrr

  15. duyguu 2 Says:

    bilmiş misin pekii meral ablam?

  16. cemre Says:

    aylammmmmmmmmmmm inanmiyorumm gii ben bile yetistimm gördümmmmmmmmm 😀

  17. günes Says:

    canolarrr ben gitsem bana musade versenizzz zor duruyorummm 😀 gözlerim kapaniyorrrrr ben bu aksam isine cok dayanamiycammm bugün iyi 12 kadar deyildiii

  18. sevim Says:

    hahahahah ay merallllllllll neden ille genc diyon.yazsaydi derdi herhald.ama yazmadi bacim.

  19. duyguu 2 Says:

    emel ablammm güle güle canım çok öpüyorum gecen güzel olsun kib

  20. cemre Says:

    valla bilmemmki duygumm sadece tahminlerimi dedimm oda birsey diyemezz kurallar geregiii 😀 pazari beklicemm 😀

  21. günes Says:

    valla kacirmisim artik birilerinizden alir bakarim resimlereeee
    emosum seni cook öpüyorum iyi geceler diliyorummm tatli rüyalarrr

  22. günes Says:

    yorgunluktanmi acaba hic tahminde bulunamiyorummmm msn geldim kimse yoktu ordamisinizzzz

  23. sevim Says:

    aylam cikiyonmu.tmm bacim.seni cok öptüm.yorgunsun git yat.aeo.tatli rüyalar bacim.cok öptüm seni.bye

  24. cemre Says:

    emosumm cikmiss iyi gecelerr tatluu rüyalr kolayy gelsinn bacimm yorma kendiniii aeoo kib byeee

  25. duyguu 2 Says:

    tmm ayla ablacım sana da ii geceler ama özletme kendini iyi uykular öptüm çokk Allah a emanet ol ablacım

  26. günes Says:

    hadi neyse canolarrrrr hebinizi öpüyorummm iyi geceler diliyorummmm görüsürüzzzzzzzz

  27. cemre Says:

    aylamm eminmisinn bacim msn geldigindenn bizz görmedikk bacim geldiginii 😀

  28. duyguu 2 Says:

    abla sitede mevcut da başka bi gün hatırlatırsan kopyala yapıştır yaparız iyi uykular sanaaa tene tene öp-tümm 🙂

  29. cemre Says:

    tmm aylammm öpüyorumm bacikomm iyii gecelerr sende yormaa kendiniii az kaldii surda 3 gün daha caliss sonra the end beyyyyy bacimmmm 😀

  30. sevim Says:

    demek duygum tam saatinde araman lazim :)heheh senin annen sen evlendiginde ne yapacak bakalim 🙂
    emeosum senden daha güzelkuzumu olur :Peeee yasin önemi yoktur anneler icin.ALLAH BASIMIZDAN ayirmasin annelerimizi.aminn

  31. sevim Says:

    ayla geldide meralim,ama biz burdaydik.msn cevrim disiydik.yani ayla icerdeyken biz girmedik sonra geldik msn 😛

  32. duyguu 2 Says:

    valla aynı şeyi babam da diyor meral abla sen bu kızı napacan böyle hep kanatlarının altında olmaz ki diyor bari bi kasa sirke ruhu alayım da turşusunu kuralım diyor 😀 sonra annem başlıyor söylenmeye sen alıştırıyosun bunu böyle uzak yerlere gitmeye daha benim kızım kaç yaşında tabi yanımda olcakk vb. vb zuhahahaha 😀

  33. sevim Says:

    ay ben emosuma cüsssssssssssss dememisim :Pemosum öptüm seni bacim.aeo.tatli rüyalar bacim.bye

  34. cemre Says:

    yokk gii ben cevrim disii degildimm ama kendi adinaa konuss ben direk girdim heheheheheheh aylamii görmedim 😀

  35. sevim Says:

    heheheheheheeheh gayet normal ablasi :Panneler kizlarini dizlerinin önünden ayirmak istemezler :Psende saatini kacirma o zaman anacigini üzme 😛

  36. sevim Says:

    meralimmmmmmmmm iste ayla girerken sende bende cevrim disiydik.sen girdin arkandan ben.baktim ayla cikmis :)nerden biliyon dersen,msn sayfam acikti ondan 🙂

  37. duyguu 2 Says:

    abla 5 dk geçse sorun oluyor yaa yok böle bişey

  38. cemre Says:

    bendee aranizdan erken ayrilsam olurmuu banda müsade varmii pc olana kadar artik furkan ile paylascaz leptobuu oda istiyorr okuldan geldi yedi ictii epeydir sirasini bekliyorr ben biraz ona vermeliyimm banaa müsadeeeeeeeeeeeee 😀

  39. duyguu 2 Says:

    ablalarım canlarım bende çıkayım artık malum erkenciyim

  40. cemre Says:

    ne yapcann duygumm annen baba icleri rahat etmiyorrr kuzummm 🙂 benn sizlerri cokk öpüyorumm ve cokk seviyorumm hadii allah rahatlik versinn kocamnnn öpücüklerr aeoo kibb byeeeeeeeee

  41. duyguu 2 Says:

    aa meral ablam da çıkıyomuş sevim ablam o zaman tekmilimiz toptan çıkalım barii ışıkları söndürelim kapıları kitleyelim gidelim yatalım barii

  42. duyguu 2 Says:

    tmm ablacım sevim ablam ve meral ablam iyi geceler tatlı rüyalar hepinizi öptüm Allah a emanet olun kendinize iyi bakın sağlığınıza dikkat edin geceniz ve gününüz güzel geçsin wordpress ailem hoşçakalın by byee…

  43. sevim Says:

    bende soizleri öptüm dadlularim.aeo.tatli rüyalar.kapilari kilitledim 😛
    sevimu usulca gider.bye

  44. antika Says:

    müjgancim

    365 sayfalık bir öykü daha başlıyor, her güne bir yaprak sakla, her yaprağa bir öykü sığdır mutluluk de adına. Nice güzel öyküler senin olsun. İyi ki doğdun.

  45. antika Says:

    ben gene herkesi kacirdim neyse hepinize tatli rüyalar allah rahatlik versin yeni bir güne yeni umutlarla uyanin hersey gönlünüzce olsun canim ailem herzaman gelemesemde hep kalbimdesiniz bunu unutmayin…
    aeo………….öptümmmmmmmmmmmmmmmmmm

  46. antika Says:

    bu arada gecen aksam gencer benden sonra sen gelmissin iki dakika arayla ben asiyi actim takili kalmisim tekrar geri dönmeyi unuttum kusura bakma seninlen sohbet hos olurdu ama malesef kismet degilmis sonrada meralim gelmis canim bacim seninlede sohbet iyi olurdu ama kismet baska zaman insaallah öptümmmm

  47. şeker Says:

    sabahh bendenn sonraa gelenlerdeeeeeeee olmuşş doğumm günümüü kutlamışlarr çokk saolasınızzzzzzzzzzz çokk teşekkürr ederimmmmmmmmmmmmm böyleee hatırlanmakkkkkkkkkk çokkkkkkkkkkk güzell birr şeyyyyyyyyyyy sevildiğinii bilmekkkkkkkkkkk iyikii varsınızzzzzzzzzzzzzzz ynee diyorumm diyeceğimdeeeeeeeeeeeee

Bir Yanıt Bırakın

