Asi & Demir – Sen Aglama

225 Yanıt to “Asi & Demir – Sen Aglama”

  1. cemre Says:

    toplam 10 kilo verdim su ana kadar hatta 11 🙂 emelimm yok bacimm ondan degill hava degisi yüzündenn her senee yasiyorum gecen sende türkiyeden geldimm böyle oldumm o zamann bol bol yiyordumm 😀 aksam girip icin bir antibiotik aldimm oda tansiyonumu cikarmiss analdim yüzüm yandi ölctümki almiss basini gidiyorr tabii hemen ilaci aldim sarmisak limonn düzene girdimm 😀 ilactan oldugu icin hemen düzene girsii sükürrr ama yinee gözlerime etki yapiyorr hemenn

  2. sevim Says:

    sagol meralim.biliyorumkiyolarsin.ama birdahaki sefere.tazesini yaparsan :)kendin getirirsin 🙂

  3. emel Says:

    ya meralim bir ara kamaerayı açta görem bacım seni çokmuu zayıfladın merak ettim gıı bende balık etindeyim ama balina balıgııııııııı 🙂

  4. sevim Says:

    ya simdi ben bilmiyom hangisi diye.ama nasil desem hani hazir corbalar varya tarhana.o hangisi oluyor?inan bilmiyom.sadece cok seviyom.

  5. bre ne çene varmış sizde ya.dır dır dır dır vır vır vır,bu ne be .az susun yahu, 2 saattir uyumaya çalışıyom.uyutmadınız bi türlü,ayıp be.hiç birinizin alfabesinde küçük harf yokmu? yani konuşacaksanız küçük harfle konuşun bari.

  6. cemre Says:

    basel, karlsruhe yi takip ediyonn 🙂

  7. sevim Says:

    aa evet.bende merak ettim simdi.ama yarin aksam bakayim sana.en azindan sana bakip bende gaza gelirim 🙂

  8. emel Says:

    heheheheheheeh demi genç valla ablam çok çeene var bizde haklısınnnnn uyutmadık bak çocugu uyandırdık hadi herkes yataga
    h.g. ablam nasılsınnnn

  9. cemre Says:

    vissssssssssssss ustammmm gelmiss ne olduu yavv cok ses yaptik uyandirdik demi seni o kadarda dedim sessiz konusunn ustam yatiyor diyee ama nerdee beni takanmii varr 😛 ne oldu ustam hayirdirr rüyandamii gördün bizi yoksa uykugezer halindemi yaziyonn 😀

  10. bakın şimdi ben tekrar uyumaya gidiyom ve birinizin dahi çıtını duyarsaaammm…

  11. sevim Says:

    hmm bak meralim farkli yoldan gidiyoruz o zaman.ama bakalim birgün belki gelirim 🙂
    bakin pasa kardesmi uyandirdik :)ne yapcan ablasi biz bayanalr cenemiz düstümü susturana ask olsun 😛

  12. emel Says:

    hehehe en iyisi hepimiz çıkalım benimde eşim gelcek beni pce başında görmesin hemen çıkayım 🙂

  13. cemre Says:

    emelimm valla bilmiyorum bacim eskitme nasil oluyorr yanii görümcemlerr yapiyorrr bana veriyorlarr onlarr sanirimm kirmizi biber alipp cekiyoalr domates filan yogurt katiyorlar baharat filan catida kurutuyoalrr ben hci görmedimm nasil yapiliyorr

  14. sevim Says:

    hadi ordan sabahtan beri bagirarak konusan sensin cirak :)genc usta ciragina kizz :Pyatmayami gidiyon yine kardes 🙂

  15. cemre Says:

    ayrii yoll olsunn anlamammmmmmm gelcennn ne olmusss bagirtma benii ustamdan azar duycamm yatirmiyonuzz diyee 😀

  16. emel Says:

    evet gencer sevimim meralim sizie ii geceler istemeyerekte olsa çıkmak zorundayım kendinize ii bakınnn a.e.o görüşürüz

  17. sevim Says:

    bak meralin anlattigi gibi duymustum :)iste nasil tadi onun ?emelim bak pasa kizdi bize :Pivet hepberaber cikalimda kardes yatsin 🙂

  18. emel Says:

    ben size yarın tarifini veririm tmm byyyyyyyy

  19. sevim Says:

    hehehehe evet bagirma bak ustan kizdi :Pcok isterim bana kalsada.hadi hayirlisi 🙂
    emelim seni cok öptüm balam.aeo.tatli rüyalar.bye

  20. cemre Says:

    tmm emelimm öpüyorumm bacikomm iyi gecelerr kapiyi yavas örtt ses yapma hatta ayaklarini omuzuna att öyle git tapuklarin ses yapmasinn 😛 öptümm bacimm aeo kib byeee

  21. sevim Says:

    neyse meralim bizde artik lambalari söndürüp kapilarimkilitleyip yatalim :)senide cok öptüm bacim.aeo.hayyirli geceelr tatli rüyalar bacim.
    sevimuuu usulca gider adminini uyandirmadan :)byeee

  22. cemre Says:

    ulaa sevimm gittinmii tmm bacimm öpüyorumm senii iyi gecelerrr bende barim bir sayfa acemm byee bacimm

  23. sevim Says:

    ay ben kapiyi biraz sert vurdum :Puyanmadi demi ustan :Pheheheheeeh ya bu kiloylanda nasil yavas gideyim ister istemez ses yapiyor iste :Phadi gidiyom yavascaaaa :Pmuck bacim.

  24. sevim Says:

    AC SEN AC BUNDAN SONRASI BENIM :)byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Bir Cevap Yazın

