Asi & Demir – Hüznüm

112 Yanıt to “Asi & Demir – Hüznüm”

  1. cemre Says:

    ulennnnnnnnn varyaa bir cakarsamm 1.89 boyunaaa kendini fuzandaa bulursunn allahim ya insani deli edersinizzzz espirikini yesinlerr 🙂 ben tahmin ediyorum gözlüktendirr hemen etkisi belli olmazz sonradanda cikarr burda tecrube konusuyorrr 😀

  2. neyse abla sende sohbette fransız kalma benim yüzümden .sonrada konuşuruz biz.eee madem kimse kalmıyo bende yatıyım o zaman.

  3. de get ulem tecübeni yesinler.sen hiç dört göz oldunmuki?

  4. cemre Says:

    olmadiysammm etrafimdaa olduu sürüsünee berekett bilirimmm evvel allah 🙂

  5. cemre Says:

    yoo pasamm yani uykun varsa yatacaksan yat basinda agriyorr yanii benn oraylada burayldaa konusuyomm merak etme 🙂

  6. bişeyide bilme be.gözlerin için doktora git diğe kafamın etini yiyen sen.şimdide başım ağrıyo diye başımın ağrısını gözlüğe bağlayanda sen.

  7. ada Says:

    dr’a gitmesi gerekende sen. Gitmezsende olmayan tümörü beynine ekecek olanda ben.

  8. ek toto ek zaten bi o eksik 🙂 gerçi eksik olduğuda malum değil ya neyse 😀

  9. sevim Says:

    geldim 🙂

  10. sevim Says:

    heheheh benimcirak yine formunda :)genckardes tekrar slm.nasilsin.ya fundam emelim cikmislar msn de.kacirdim fundami benim findik kurdumu.

  11. sevim Says:

    vayyyyyyyyyyyyyyyyyy benim meralimde cakarmis :Pneyse ben siirlere bir bakam.artik sayfasini hazirlayayim.

Bir Yanıt Bırakın

