Asi & Demir – imkansiz ask

262 Yanıt to “Asi & Demir – imkansiz ask”

  1. ada Says:

    üzgünüm zamane insanı panel yok 😀

  2. karşıyakalı Says:

    EEE GENÇERİM BENDE ISINAMADIM.DOĞRU DİYON
    GİTSİN KİM ADAM EDECEKSE ETSİN.

  3. karşıyakalı Says:

    zamansız niye panel istiyon guzum.
    bu zamansız isminede alışamadım be kuzu. 😦

  4. ZamansıZ Says:

    ismim büşra 😀 asıl nickim zaman bekLemez :D… panel daha rahat olur 😀

  5. ada Says:

    ha sen haklısın ben uzaylı olduğumu tescilleme peşindeyim diyosun 😀

  6. karşıyakalı Says:

    Sevgiler sevmeyi bilenlere,
    Sevgiler sevginin anlamını bilenlere,
    Sevgiler sevgide karşılık beklemeyenlere…

    İçinizdeki sevgi tohumları azalmasın, artsın,
    Sevgisizlik, ümitsizlik doğurmasın
    Sevgisizlik, hayal kırıklığı yaratmasın
    Sizler yine sevin
    Karşılıksız sevin
    Sevgiler nasılsa katlanarak size geri dönecektir

    Sizi sevmeyenleri de sevebiliyorsanız
    -Sizinle olmasa bile-
    Sevdiğiniz kişilerin mutlu olmalarını arzu edebiliyorsanız,
    Mutlu olduğunu bilmek içinizi rahatlatıyorsa,
    Sevgide erdemli kişisiniz….
    Sizin içinizi dolduran sevgi örnek alınabilir.

    Ne mutlu size
    Ve sizin gibilere
    Ve sizi sevenlere
    Ve de sizler tarafından sevilenlere

  7. dostum burası bi blog yani panel oluşturma gibi bi lüksümüz yok malesef.forum olsaydı ammenna ama değil.biz 2 yıldır böle yazışıyoz sende zamanla alışırsın 🙂 yorumunu gönderdikten sonra yeni yorumları görebilmen için sayfayı yenilemen lazım,onun içinde f5 tuşuna basman yeterli.

  8. ada Says:

    panel manel yok uslu dur 😀 a-lı-şa-cak-sın 😀 panelden de biz şikayetçeyiz. Kurulu düzene alıştık.

  9. karşıyakalı Says:

    canlarım güzellerim.bana müsade .bir çay faslımız olacak biraz sonra.
    ne biçim yazdım.uff.şimdi gitmem lazım.sonra yine uğrarım.yaramazlık yapmayın.ortalığı dağıtmayın çizerim karışmam. hadinin bye bye.

  10. ZamansıZ Says:

    ‘sanki aşk sustu ” dedim..
    ”aşk hiç susar mı
    ” dedi..
    ” sen susuyorsun ya” dedim..
    ” ben aşk mıyım” dedi..

    aşksın ” dedim.. ”
    ….. ”!! sustu

    N.F.K[üstaad] 😀

  11. Gulu Says:

    Slm herkese.Busra hg aramizaaa

Bir Cevap Yazın

