ASI&DEMIR_GÜLBESEKER

246 Yanıt to “ASI&DEMIR_GÜLBESEKER”

  1. sevim Says:

    genc kardes semn nasilsin?ismini yeni gördüm :)demek yorucu bir gündü.bende yorumlari okuyarak yazayim barim 🙂

  2. ilknur Says:

    Hoşbulduk fatom nasılsınn

    hoşgeLdn sevim abLamm iyim allaha sükür sen nasılsın bakıyım .:)

  3. h.b toto.nasıl oluyum be şarjım bitmek üzere.sen nasılsın?

  4. ilknur Says:

    Hoşgedln abi 😀

  5. sevim Says:

    heheh evet meralim,kerem alex olmus :)benim oglan dün fragmanina bakti adanalinin.sonra söyle 5 dakika sonra dedi anne keremde oynuyor adanalida.bende anlamadim kerem kim?sonra dedi anne aside oynuyordu ya kerim iste o adanalida.o esnadada ben gönülcelene bakiyom pür dikkat :)dedim ha tmm evet bak bu cocuk aside oynuyordu.´´ZIYAYI KERIM OLARAK HATIRLADIM BIR AN´´ :)dedi anne o degil hani demirin arkadasi kerim yanindan ayrilmayan arkadasi deyince bende jeton düstü :)eee dört köse olunca normal 😛

  6. cemre Says:

    h.g sevimm bacim demek cikti kayinvaliden ins iyidirr bacimm bende iyiyim cok sükürrr, kayin validen ayni rahatsizlikmi yinee gecmis olsunn bacim…

  7. cemre Says:

    evett bacim bende cocuklar adanaliyi izlerkenn gördümm pekii alexxx hatirladinmiii 😀

  8. sevim Says:

    bende iyyim ilknurum.herzamanki gibi :)senin okulnasil gidiyo?dersler iyimi?

  9. cemre Says:

    ilknurcum sende h.g bu aradaa kuzumm sen nasilsinn 🙂

  10. ilknur Says:

    😀 hımm sevindim iyi olmana ouww abla süper yaaa keske hep okulda kalsam diyorumm 😀 sıkılmıyorumm iyi işte ödewlerimi cumartesi gunu bitirdmde hafta sonu annem pceye otur dedi zaten bugun evde değildikkk montla bot almaya gittik ee malum havalar sogudu sobayı yakmaya basladık 😀

  11. sevim Says:

    meralim ayni yerden olmadi.bogazinda bezeler vardi alinmasi lazimdi.cünkü dr alinmassa kötüye cevirir dedi.onlari aldirdi.ama güzel gecmis hersey.yanliz kontrollerini aksatmayacak.SIK SIK gitmesi lazim.
    hehehehhe evet ALEX hatirladim :)senin kankan olurdu demi 😛

  12. ilknur Says:

    Meral Ablamm Hoşbulduk iyiyim allaha sukur nasıl olayımm her zamanki gibi 😀

  13. cemre Says:

    hadiiiiiiiiiiii ordannnnnnnn ne kankasiii hahahahahahahahah yanii o günlerr geldi aklimaa bendenn nasibini alan garibanin biriydii sonradan acidimm cocugaa oda birilerinin gazina gelmistiiii 😀

  14. sevim Says:

    sevindim ilknurum bu kadar okulu sevmene :)demek mont ve bot bakmaya gittiniz.almissan güle güle giyin,almamissanda henüz, alirsan güle güle giy :)evet türkiye baya sogumus.annem diyordu bugün kis kötü geldi diye.

  15. cemre Says:

    bu aradaa iyi yaptiniz aldirmaklaaa bacimmm iyi gecmesine sevindim cok gecmisss olsunn bacikommmm

  16. ilknur Says:

    😀 ne biliyim arkadas buldum kendime o yuzden sevim eevet aldımm tabii saoll evett yaa hemde cok soquk hele gecee 😦

  17. sevim Says:

    muhahahahahaha evet biliyom bacim :)aranizdaki husumetten dolayi dedim kanka :Pacep simdi nerelerde :Pbenim cirak nirde :)insan bir slm verir demi 🙂

  18. cemre Says:

    ayy bilemmkiii nerdedirr simdii onumu dertt etcemm ayy ben yinee vijdanlyidimm heheheh berrakkk delii kizzz 😀 yoksaa benmiydimm giii deliii 😀

  19. cemre Says:

    ilknurcum burada cok soguktuu ama bugünn güzeldiii 🙂

  20. sevim Says:

    azeri güzelim gelmis.ama karsilasamadik.iyisindir insallah ablasi.meralim heee giiiiiii sen nnasilhepsini birden idare ettin :(yasin ufak cocuk kucaginda birde k.valide k peder hizmeti.simdi yapamassin demi bacim.cok sükür kendin icin yasacagin zaman icindesin bacim.

  21. ilknur Says:

    😀 evet burasıda biraz öğlende güzeldii sonra buzhane oldu yaaa 😀 kar yağsa barede kartopu oynamayı özledm 😦 😦

  22. ada Says:

    insan slm verir çırak değil 😀 hemen lafı kıstır kolumun altına hemen. Yürü gavsım gidiyoz.

  23. sevim Says:

    yok meralimmmmmmmmmmm sen uysaldin :)deli olan bizim berrakimizdi :)ya berrak deyince bacim hic haber aliyonmu?bir ara sen ariyordun.ne oldu tasindimi?ben tel numarasinida kaybetmisim.varsa verirmisin?bir süpriz yapam:)

  24. ada Says:

    gavsım (türkçesi kasım) yeni arkadaşım. Dert ortağım.

  25. ilknur Says:

    😀 benim ablalarımda süprizcik yapmaya bayılır hehehe 😀

  26. sevim Says:

    nereye gidiyoz cirak :)ya bir ricam olacak be dadlu ciragim :)benim dilinden konussan cok memnun olacam heheh :)nasilsin bakim?anlat özledim sohbetini 🙂
    evet burda bugün bahardan kalma hava vardi 🙂

  27. cemre Says:

    benmi en son gitmeden aradim demisti o sira 20 gün sonra tasincam diyee dha aramadim tmm ben bir ara veririmm 🙂

  28. ada Says:

    bende dünyadan taşınıcam. Nasayı organize etceniz mi bayım.

  29. cemre Says:

    evett sevimmm bende sabahtan beriii onu anlatiyomm bahardan kalma hava vardi diyeee 🙂

  30. sevim Says:

    demek dert oratgim anlaminageliyormus :)ya iyide beni aksam aksam niye yorarsin breeeee cirak :)bilmezmisinki 4 kösedir benim jeton :Pkim süprizcik yapacak prenses 🙂

  31. ada Says:

    hmm daha dikkat etcem galiba. Ya dicem demicem dicem anlasılmayan ne var şimdi 😀 töbeee

  32. cemre Says:

    hayirdirr ne süpriziii benim bilmedigim birseylermii varr 🙂

  33. sevim Says:

    dünyadanmi tasinacan :)cirak iyisen demi :)sankim dersler sende yan etki yapmis gibi hissediyom 😛

  34. sevim Says:

    yok ben bunu bir sapur supur öpemde kendine gelsin :Pgel cirak gel hheeheh :Panca sen benim sapurlarimla kendine gelirsin 🙂

  35. ada Says:

    üf püf. Gavsım hayal gahramanım. Onunla konuşcam bundan sonra. Dimi gavsım. Allah’ına gurban. Beni bi bu anlıyo.

  36. ada Says:

    yalama suratımı yalama. Berrak abla taşındı diye telle süpriz organize ediliyo ya hah işte bunu düşünerek oku yorumumu. Ders yüzü görmüyorum 3 gündür çünkü 😀

  37. cemre Says:

    gavsimm ne sormasi ayipp fatomm 🙂 bu arada ben sayfa acayimm 🙂

  38. tekrar herkese iyi akşamlar

  39. ilknur Says:

    Senn arabayıppp 😀 berrak ablayı hehehe 😀

  40. ada Says:

    ben başa dönmek istemiyorum artık. Anlayanlar anlatsın.

  41. sevim Says:

    anladimm dadli cirak.evet bak 3 gündpr evdesin ve ben sana bir msj göndermedim demi :(sucum büyük.iyide neden göndermedim?senin hastaligini dün duydum.sonra isim cikti.aksam gec geldim baktimiyi oldugunu yazmisin.bugünde k.validem cikti onunlailgilendim.ya cirak affet bu ustani.bir eseklik yaptim.evet mazeret olamaz msj yollmama gerekirdi.
    affedebilecenmi su ustani 😦

  42. Sil baştan başlamıştık
    Bir yorgan birde yastık
    Hastalıkta , sağlıkta Anne
    Birlikte olacaktık
    Boy boyda çocuklarımız
    Ama olmadı anne!
    Hiç yoktan kavga etti
    Terketti , çekti gitti.
    Ardından bakamadım anne
    Aylardır bir haber yok
    Yıllardır hiç gelen yok
    Beni perişan etti anne
    Yar nerede şimdi
    Nerelerde anne
    Canım , can özüm aşkım
    Yaşam durağım nerde
    Senelerimi verdim
    Hayallerimi aldı
    Hayat yolumu zindan etti anne!
    Geri dönemem sanma
    Ama bu defa başka
    Bu yol canımı alsa dönmem Anne
    Bu son içtiğim sigaram
    Yok başka bir numaram
    Mercek işte kanar yaram anne
    Ak mı düştü saçlarına
    Kar mı yağdı dallarına
    Söyle oğlum böyle ağlama!
    Bu son içtiğim sigaram
    Yok başka bir numaram
    Mercek işte kanar yaram anne
    Akta düşte saçlarıma
    Karda yağsa dallarıma
    Olsun annem böyle konuşma
    Ama oğlum aşk mı verdi kollarına
    Gül mü döktü yollarına
    Yapma anne! Birde sen vurma
    Yar nerede şimdi
    Nerelerde anne
    Canım can özüm aşkım
    Yaşam durağım nerde
    Senelerimi verdim
    Hayallerimi aldı
    Hayat yolumu zindan etti anne
    Geri dönemem sanma
    Ama bu defa başka
    Bu yol canımı alsa dönmem Anne

    ————
    merak edenler şarkısını facemden dinleyebilir.(videoyuda izleyin)

Bir Cevap Yazın

