Asi & Demir – Sevdam

269 Yanıt to “Asi & Demir – Sevdam”

  1. cemre Says:

    tmm bacikomm alcamm zatenn kaciss yoluumm yokk alistik artik yillardir zaten guatira aliyorum onuda alsam ne olcekk yokmuu artirannn 😀

  2. sevim Says:

    sagolasin emosum.evet kaybettik ama buda haytin bir diger gercegi.melos getir bakem su yorumu :)cirak bana ne itaflarda bulunmus :Psimdiden getircegin icin cok mersi :)birde su duvar ne duvari :)biri bana anlatsin :)emeosum aynen bacim :)bir aglama duvari birde berlin duvari vardir bizim kütüphanemizde 🙂

  3. cemre Says:

    emosumm bir sen degilsin fransizlari oynuyonn bende oynuyorumm 🙂

  4. ada Says:

    hahaha ağlama duvarı 😀 yerim gı seni. Dersler tıkırında şimdilik.
    Ustam ömrümü leziz kılan şey ne? Başımın etine meze yapıp arada yiyosun ya. Aman da aman canım ustam mı gelmiş hoşgelmiş. Bu ne şıklık. Nasılsınız efendim. Oldu mu?

  5. sağoll meralimm evett 1 yorumm kaldııı…meralimm sevosumm haklıı bacımmm…buzdolabınaa bi nott yazz unutmazsınn ilaçlarınıı almayıı..ben öylee yapıyomm bacımm…

    sevosumm geçenn haftaa eşiminn akrabalarınınn vardıı..bu haftadaa teyzeminn kızınınn sünett düğünüü varr..oğlununn..anacımm bitmiyoo…vallaa benn gitmeyyee bıktımm… 😀 onlarr düğünn yapmaya bıkmadıı.. :Dbugünn salıı bu gecee bilee y7anımda düğünn salonuu var benimmm seslerr geliyo duu 😀 fidaydaa daaa ankaralımm fidaydaaaa 😀 habireee tepiniipp duruyolarr 😀

  6. cemre Says:

    sevimmm sanirimm emosunn dedigii yanii kizcelerr hem burada sohpet ediyorlarr hem facedee iki arada bir derede yuvarlanip gidiyorlar 🙂

  7. sevim Says:

    artiran yok bacim :)bunlarda olmsa iyi olurdu ama artikin idare edecez :)tekrar cok gecmis olsun bacim.

  8. evett yaaa yenii gelenn büşracımlaa fatomm bugünn bi şeyylerr konuşupp durmuşş ama bendee anlıcakk kaff yokk o dediklerindennn… 😀 onu diyomm…
    meralimm dmeekk sendee bendensinn bacımmm…haaaa şöyleeee.. 😀
    evett sevosumm bizz sadecee o duvarlarıı biliyozzz… 😀

  9. cemre Says:

    tesekürlerr bacimm evett halimize sükretmekk lazimm ahh birdee su seytani gebertsemmm 😀

  10. ada Says:

    ya ben telden geliyorum nası getireyim. 13:28’teki yorumum. Ustam oku bunu diye başlayan yorum.
    Duvar dedikleri profilin oluyo biri duvarına yazabilir ya da ordan paylaşımlarını görür iste.

  11. o değill canalrımm benimm getirdiğimm li,nkii gördünüz müü…sevosumm özleliklee seninn görmenii çokk istedimmm…

  12. sevim Says:

    tmm cirak kendini zorlama dadlum.yeterli.emosum masallah herhafta dügün :)demek birde dügün salonu var heheheeh :)de sende durma oyna bacim :Pmeralim ben gülnarin dedigi sayfadan bahhsetmistim :)ne sayfasindan bahsediyordu bacim 🙂

  13. evett sevosumm her şeyy allahdann..eldenn bi şeyy gelmiyoo..ölümdenn öteesii yokk… 😦 😦

  14. iyi geceler

  15. ada Says:

    ahahaha msn, ve tel numaraları da var artık. Onun kafada da var bi sızıntı yapan çatlak 😀 ee benim kafadaki çatlak tr fay hattı kadar var zaten tamamladık

  16. sevosumm evett benimm evin yanında düğünn salonuu varrr..komşularınn…zatenn benn çalann şarkılaraa göree hangii millettdenn anlıyomm düğünüü… 😀 oo bazenn güzell oldumuu..oynuyomm merakk etmee…hele davull zurnaa oldumuu.. 😀 aslındaa biz komşumla yapardıkk o işi… 😀 gülmekdenn helakk olurdukk.. 😀 bu evdenn taşınıncaa herhaldee unutmucamm şeylerdenn birii dee bu olucakk.. 😀

  17. sevim Says:

    ada Diyor ki:

    12/10/2010 13:28
    USTAM OKU BUNU:
    Şimdi sen dün bana mesaj yazmışın. Teşekkür ederim liram olmadığı için cevaplayamadım. Ve sitede görüntü vermeden yorumumu okuyup mesaj atınca bende hala yorum okuyosun sandım ondan çağrı atdım. Yani işte olduğunu bilmiyodum ara diye çaldırmadım.

    istede olsam caldirabilirsin problam yok.ama ben öyle anladim ve aciklama yapm geregini duyum.hem bunda birseyde yok dadlum.

Bir Cevap Yazın

