Asi&Demir – Bana Ellerini Ver

232 Yanıt to “Asi&Demir – Bana Ellerini Ver”

  1. karşıyakalı Says:

    benim çırağım bu gün yok.canım hep o gelirdi sabahları kapıları açıp
    ustammmmmmm nerdesin daha kalkmadınmı derdi.
    demek bugünde o uykuya daldı.veya sabah erkenden kalkıp okula gitti.
    şekerimmmm seni çok özledimmmmmm.

  2. karşıyakalı Says:

    bu gün size otlarla sandviç yaptım.çünkü sağlıklı beslenmemiz lazımki hatlarımız bozulmasın 😀

  3. karşıyakalı Says:

    BENİ BANA BIRAKMA…
    Sustuğumda, KONUŞANIM,……..
    Yalnızlığımda, DOSTUM,…..
    Ağladığımda,TESELLİM,….
    Merhametinle,
    Sen ol YARAB…
    BENİ SENSİZ BIRAKMA….
    Hastalığımda, ŞİFAM,…
    Darlığımda, GENİŞLİĞİM,….
    Günahımda, SEVABIM,…
    Merhametinle,
    Sen ol YARAB…
    GERİYE BENDEN BİRŞEY BIRAKMA….
    Sırat,ta, YOLDAŞIM,
    Hesap gününde, BERAT,IM,….
    Mahşerde., AFFIM,
    Merhametinle…. Sen ol YARAB….

    AMİN.AMİN.AMİN.

  4. karşıyakalı Says:

    _________________________________________ooSSS__
    _______________________________________oS__oS_oSSo
    _________________________________oS__oSS__oooS_o_o
    __________________________________So__________S___
    ……_____________________________________So______8____
    ___________________________oooooo_____oo____S_____
    _______________________S888SSSSSSS888o$¶$$$_______
    ______________________88SSSSSSSSSSSSS$¶¶¶$________
    ____________________o$SSSSSSSSSSSSSSSS$¶8_________
    _____oSS88888SSSo___$SSSSSSSSSSSSSSSSSS$__________
    __S88SSSSSSSSSSSS888$SSSSSSSSSSSSSSSSSS8S_________
    _S8SSSSSSSSSSSSSSSS8S8S$¶$SSSSSSSSSSSSSSS_________
    _$SSSSSSSSSSSSSS88_8$8_$¶88SSSSSSSSSSSSSS_________
    _$SSSSSSSSSSSSSS$__¶¶oSSS88SSS$$8SSSSSS$__________
    _$SSSSSSSSSSSSSS8$o___8SSSSSSSS$8SSSSSS$__________
    _o8SSSSSSSSSSSSSSS8888SSSSSSSSSS$SSSS8$___________
    __88SSSSSSSSSSSS88SSSSSSSSSSSS8$8SSSS$____________
    ___8$SSSSSSSSSSS$$8SSSSSSS88$$8SSSSS$o____________
    _____88SSSSSSSS8SS$8SS8$888SSSSSSSS$o_____________
    ______o$¶¶¶¶8SSSSSS888SSSSSSSSSSSS$o______________
    ______$¶¶¶¶¶$SSSSSSSSSSSSSSSSSSS8¶________________
    _____S¶¶¶¶¶$oo8888SSSSSSSSSSSSS8¶¶________________
    __ooSo_S888________SS8888SSSSS$¶¶¶________________
    _o____o__So____________o¶¶¶¶88¶¶¶¶________________
    S_o_______S_____________¶¶¶¶SS¶¶¶¶________________
    _SS_o______8____________¶¶¶¶SS¶¶¶¶________________
    ___o8___$oSo____________¶¶¶¶SS¶¶¶¶________________
    ____8___S_______________¶¶¶¶S8888o888888So________
    _____o_S________________¶¶¶¶$$ooo8$8888888$$8S____
    ________________ooSSSS8S8$$$$$888888888888888$$___
    ____________S88$8888888$So__S¶888888888888$$$¶8___
    ___________$$8888888888888888$¶$$$$$$$$$¶¶$8S_____
    ___________8¶$$888888888888888$ooooooo____________
    ____________S8$$¶$$$$$8888888$S___________________
    __________________oo88SSS8SSSS___

  5. cemre Says:

    ayyy ayyy ne güzelll cicekkmisss cok tesekürlerr ablamm öpüyorumm seniii 🙂 bu aradaa günaydinlarrrr herkese huzurlu, mutlu bir gün diliyorum…

  6. cemre Says:

    hehehehe gecmis olsun ablamm demek dudagin ucukladii ne yapayim benide fundaa tetikledi 😀 ahh bu bacilar bilselerr senin karin agrini yada aksam neler kacirdiklarinii beni ezerlerrrrr 😀

  7. cemre Says:

    aksamm bende her zamanki gibi yusufla uyumusum 🙂 bacilar benden sonra dökülmüss ama birbirlerini yakaliyamamislar 🙂 merak etmeyin bacilarr ablamin karnisinda birsey yokk cok güldüü ondan agridii hehehe öptümm sizlerii 😀

  8. cemre Says:

    neyse ben kactimm arkadasa kahvaltiya gidecem nasipse sonra görüsürk byeee

  9. ada Says:

    o kuldan herkese selam.

  10. karşıyakalı Says:

    selam canlarım.

  11. karşıyakalı Says:

    meralim ve fatoşum gelmişler.
    merallll dudağım acyor bacım. bu neydi böyle beee.
    hepsi senin yüzünden.gece ruyamda korktum 😀

  12. karşıyakalı Says:

    fatoşum sende okuldan selam demişsin.
    ALLAH zeyin açıklığı versin.

  13. cemre Says:

    heheheehe ablamm yaa dur öpemde gecsinnn mucukkkk 😀 ee tatli tatli kahkaha atmanindaa böyle ucuklamalri olurr anammmm benimmm 😀 😀

  14. cemre Says:

    “Anne karnına sığarken dünyaya neden sığmadığını ve en sonunda bir metrekarelik… yere sığmak zorunda kalacağını farketmeli insan…”
    [Can Yücel]

  15. cemre Says:

    BU ARADA MSN LERINIZE MESAJ BIRAKTIMMM LÜTFEN OKUYUNN:D

  16. asi merve Says:

    Uuzun aradan sonRa civciniz qeLdiiiiiii
    Ayy baya özLemişim siziiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    Bana kızmamıssınızdır umarım
    Ama sunu bilin sizi
    Çok ama çok seviyorum ve hiç unutmuyorum 🙂

  17. asi merve Says:

    MeraLimm seni kaçırmısın Yaaaaaaa 😦

  18. asi merve Says:

    Hepinizi çok ama Çok seviyorum Ben sizi unutmadım sizde Beni unutmayınn
    Umarım hepiniz iyisinizdir
    Gözdem Canımınn uyku düzeni bozuk gaLiba of allah sabır versin
    umarım düzelir ya
    Hepinizi çooooooooooooook özledimm En büyük duam hepinizin iyi oLmasıı

  19. ada Says:

    merveeeee

  20. asi merve Says:

    Nese Bende çıkıyorum yine ugrucaqım inş
    Hepiniz Kendinize iyi Bakınn
    Siziiiiii
    Çoooooooooooooooooook
    Sevennnnnnnnnnnnnnn
    MeRve’nizzzz

  21. ada Says:

    biz iyiyiz de sen?

  22. ZamansıZ Says:

    biri emre aydın şarkısı mı söyledi 😀 SeLamLar 😀

  23. ada Says:

    hadi bakalım.kendine iyi bak o vakit bye

  24. ada Says:

    ben söyledim 😛 h.g cano naberler

  25. ZamansıZ Says:

    ea’cı olduğunu söyleme sakın bi ortak noktamız daha olmasın ! 😀 hoşbuldum iyi senden naber site kaçkını 😀

  26. ada Says:

    merve kardeşim şimdi yazdıklarımı okur musun bilmem ama tek kelimelik bi sanane cevabını verebilirsin. Ben yinede yazıyım içimde kalmasın. Eğer meral ablaya falan msn adresini ya da face’ni verirsen gut olar. Uzun zamandır yokdun başta meral abla olmak üzere herkes merak etdi. Yani bi daha kayboluşunda habersz kalmaz en azından garipler. Saygılar

  27. ada Says:

    ta kendisiyim malesef. Yaşıyoruz işte.

  28. ZamansıZ Says:

    İyi Yaşa ! 😀

  29. ada Says:

    sağol sağol. 2 dakka msn’e gelsene bişey sorucam.

  30. ZamansıZ Says:

    geliyoreeeee 😀

Bir Yanıt Bırakın

