Asi & Demir – Dokuz Mevsim

238 Yanıt to “Asi & Demir – Dokuz Mevsim”

  1. tuba_asi Says:

    ben kaçıyorum 🙂 herkese artık gitmek yok buralardayım sürekli bıkacaksınız benden 🙂 iyi gecelerrrrrrr

  2. bizde üni 1. sınıfta o kağıtlara çiziyoduk.ama benim haberim yoktu.küçük kağıda yapmıştım 🙂 çokta emek vermiştim.hocada cadı bi karıydı zaten.resmi öğle kabul etti emek vermişim diğe.ama puan kırdı biraz.

    pamık abla peki ben hangi katagoriye geçiyorum 🙂

    iyi iyi kardeşim çok çok iyi.çok sevindim.hep iyi gider inşallah :)demek bundan sonra aramızdasın haa.çok sevindim buna.

  3. cemre Says:

    evetttt aylamm cok yogunn öyle yogunkii hatta benimle bile zor konusuyorr su ann 😀

  4. günes Says:

    büyümek iyidir cadilarrrrrr her yasin güzel yanlari var 😀 tabiki zor yanlarida var

  5. İlknur Says:

    😀 heheheheheh ne kdr mükkemeller bzim resimcide cadıya benzior gelir gelmez bagırdı tırstm walla 😀 birde en önde oturorm(hahaha boyum kısa deil bir kerem tağammı) 😀 bagırdınmı tırsıorm

  6. ZamansıZ Says:

    öyle deme İLknur ya 😀 lise3teyim ve öss için geç kalmış gibiyim 😀

  7. İlknur Says:

    Bnce KUCUK yasn hicbir güzelliği yokk 😀

  8. cemre Says:

    tmm selmacim öptüm seni canim beklerizzz iyi gecelerr kib byee

  9. cemre Says:

    alooooooooooooooooooooooooooooo yazdigimi okumadinizz galibaaaaa funda ile olaniiii 😀

  10. İlknur Says:

    😀 Yaw abla yaaa ne diyim ben 😀 büyümek istiormm Bende sbsyi atlattm walla össye de calısırımmm (: ne varki bunda ah keske hayatta ders calısmak olsa .s

  11. günes Says:

    hehehehe sen pasa koltukta oturuyorsun benim tek pasam kardesimsin pasa katigoriye geciyorsun kimsede katilamiyor yanina 😀

  12. İlknur Says:

    Huuu selam söyle meral abla yaaa benim pceye format attın msne adresmi unuttm giremiorm iyimi 😀

  13. ok kardeşim.iyi geceler.sık sık uğra 🙂 tatlı rüyalar.kib.

  14. günes Says:

    iyi geceler selmacim tatli rüyalar ablasiiii senden bikmayiz kuzummmm bol bol gel sen 😀

  15. cemre Says:

    yavv sizz beni görmüyonuzz galibaaaaaa 🙂

  16. İlknur Says:

    😀 ayla abla duyy meral ablanın sesini gıııııı 😀

  17. cemre Says:

    tmm ilknurrr söylerim sen beni görüyonn dimii birde aylaa bacim görse yazdiklarimi okusaaaa galibaa hem tv izliyor hem yaziyorr 😀

  18. ZamansıZ Says:

    ben görüyorum MeraL ablaaa ! 😀 hayırlı geceler SeLma 😀 iyi uykular sana 😀

  19. İlknur Says:

    :D:D görüormm ablam görüorm he birde o görse hehe 😀 yetenek isi 2sinide ypmak

  20. günes Says:

    neyse canolar ben cikayim uzun yol gittim geldim bugün hebinize iyi geceler dilerimmmm tatli dillerinize tesekürler 😀 görüsmek üzere hosca kalinn melom kismetse carsamba sendeyim bacimmm 😀
    tane tane öpüldünüzzzz 😀
    Gencer sende sende 😀 😀 silmek yok haa

  21. cemre Says:

    allahimm hatunn benii görmeden gitti tmm iyi gecelerr öptümm ben sen gelince sorarim sana aylaaa hanimm düstün elimeee 😀

  22. günes Says:

    ne cirpiniyon giii burdasin görüyoz iste ama bacim yanniz deyiliz kac kisiye laf yetistiriyozz 😀

  23. cemre Says:

    evett aylamm bencede sen yaslanmissin yani kizcceler gördüü sen görmedinn hadii öptümm kibb byeee

  24. İlknur Says:

    😀 bende cıkıyorum iyi geceler sewiorm sizi kendinize iyi bakın allaha emanet olsnn 😀 meral aBLa (: Birtanemide(yuSuFum) öp bnm iicn

  25. günes Says:

    korkutma beni giii ne gözümden birseymi kacti 😀 hem ben senin eline düsmekten memnunum bacimmmmmm 😀

  26. cemre Says:

    aylaaaaaaaaaa fundaaaaaaaaaaaaaaa hamileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee yukarda yazdimm anne olcakkkkk ama okumadin gerci ufak bir harf hatasi olmusss annen olmusss ama hamileee ohh beee sonunda duyduu gaciiii 😀

  27. cemre Says:

    tmm ilknurcum bendee senii cok öptümm iyi gecelerr kib byeee

  28. İlknur Says:

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !

  29. günes Says:

    güle güle kuzucukk iyi geceler bizde seni sefiyoz sende kendine iyi bak olurmuuuuuu

    melom birdaha gözük ozaman bana giii acele ette bacim her an uyuya bilirimmmmm 😀

  30. cemre Says:

    zuhahahahahaha evetttttt 😀

  31. İlknur Says:

    O evlimiydi :S

  32. günes Says:

    canim benimmmmmmm ya fundam anne mi olacakkkkkkk
    canim kuzum benim büyüdüde annede olacak haaaa allahim tamamini erdirsin bebeyini kucana almayi nasib ettin hehehe inanamiyorum yaaa böyle güzel haberi az daha kaciriyordummm nezaman ögrendin giii kendimi aradi söyledi melomm hehehe benim uykum gitti 😀 son konustumuzda birsey dememistin

  33. cemre Says:

    zuhahahah evlendiyaa giiiii 😀

  34. günes Says:

    neyse ciktiniz galibaaaaa tekrar iyi gecelerrrrr bye bye

  35. cemre Says:

    yeni bir kac gün olduu bacimm sen git yarin ayik kafa ile gel anlarsinn 😀

  36. cemre Says:

    tmm iyi gecelerr büsracikk nerdeee oda gitti herkesee iyi gecelerrrrr

  37. iyi geceler

Bir Cevap Yazın

