NICE GÜZEL DOGUM GÜNLERINE ASSOLISTIMIZ…….


271 Yanıt to “NICE GÜZEL DOGUM GÜNLERINE ASSOLISTIMIZ…….”

  1. Gulu Says:

    Slm bi dahaa.ben bu aksam gelemiyorum affedin lutfeeeen.pek keyfim yok sizin de keyfinizi kacirmayim.2yildonumuzu kutluyorum iyi ki sizleri tanidim.iyi ki sizin gibi kardeslerim,ablalarim abim var.sizleri coooooooook seviyorum.opdum hepinizi hoscakalin

  2. Gulu Says:

    abim diycektim yanlis yazmisim byee

  3. cemre Says:

    gülnarimm güle güle canim keske az kalsaydin biraz acilirdin ins gecerr keyifsizligin öptüm seni canim kib byee

  4. İlknur Says:

    hoşgeldiniz ablalarım nasılsınız

  5. İlknur Says:

    Anaaa Gitmiş kaçırmışım güLnar abLayı

  6. karşıyakalı Says:

    merhaba diyeyim yeniden.net koptu canlarım.
    tekrar yeniledim.

  7. İlknur Says:

    İyi yapmışsn ablacıgım 😀

  8. cemre Says:

    merhaba ablam olsun sorun degill olurr nasil oldun ablam

  9. karşıyakalı Says:

    hoşbulduk meralim,ilknurum.
    meralim öğleden sonra doktora gittim.
    bana faranjit olmuşum.yutkunma zorluğu boğaz ağrısı ondanmış.

  10. cemre Says:

    hmmm cok gecmisss olsun ablam iyi yaptin dr gitmekle ben faranjit ne bilmiyorum ablam 🙂 ama ins gecer kisa zamanda…

  11. karşıyakalı Says:

    meralim faranjit boğaz ağrısına ve bademcikler iltihaplarına deniyor.

  12. cemre Says:

    ablamm yinemi gitti netinn 😦 kimsede yokk ben ve ilknur variz sanirim

  13. cemre Says:

    hmmm analdim ablamm yasenin aynisi olmus bademcikleri iltihap olmus cok gecmis olsun ablan allah sifa versin…

  14. karşıyakalı Says:

    inşallah canım,doktor bir gargara verdi birde antigripal
    onlara başladım.bakalım.burnumda akmaya başladı.
    mendillerle dolaşıyorum.ufff hiç sevmem burun akıntısınıda.

  15. karşıyakalı Says:

    dün gece izmire bir yağmur yağdıki.gök delindi dedim.
    izmirin bir çok semtini su bastı..bu netteki kopukluklar ondan da olabilir.

  16. karşıyakalı Says:

    gülnarım canım çok teşekkür ederim.
    seninde keyfin yokmuş.inşallah düzelirsin canım.öptüm .

  17. cemre Says:

    hmm olabilir ablamm bursayada yagiyordu aksam emelim demistii burdada bugün yagdi ama cok siddetli degildii, allahim yardimcilari olsun..

  18. ada Says:

    geç mi kaldım?

  19. cemre Says:

    yokk fatomm ablam ile ben varim birde ilknur arada geliyor h.g canim öpüyorum nasilsinn?

Bir Cevap Yazın

