Nice Yillara WordPress Ailesi

232 Yanıt to “Nice Yillara WordPress Ailesi”

  1. sevim Says:

    meralimklibi simdi izledim.cok güzellllll olmus bacim.ellerine yüregine saglik.emeklerin icin cok tesekkürler bacim.ya bu sarki tarkaninmi?sen nasilsin?seni aramma firsatim o,lmadi bacim.cok merak ettim seni.bende yeni geldim eve.nasilsin bacim?dün neden ani cikis yaptin.ay burda ismini görünce cok sevindim

  2. cemre Says:

    sükrann gii nerdee kaldinn son dkk uzatmalarinami kaldinn neyyyy h.g bacikomm öpüyorumm senii nasilsinn ne yapannn

  3. sevim Says:

    ben meralim iyi degilim biraz.bogazlarim iyi degil,biraz kaburgalarim agriyor.galiba üsütmüsüm.ama cokta kötü degilim.ayaktayim halen.bol bol mandalina ve limonlu papatya cayi iciyom :)birde karabiberi bol corba 😛
    sen beni birakta sen anlat giiii.nasilsin?

  4. cemre Says:

    hehehe yerimm seniii sevimimm evett bacimm yusufaa ilgilendim hastalandi öksürük sonra leptobu kaptirdimm sonra yine yusufla ve sabahladik bütün günde onunla ugrasiyorum baskada bir yaramaz durum yok bacimmm, sen nasilsinn neler yapiyorsun

  5. sevim Says:

    yusufumda geldi aklima gerci.hani cüssssssss yapmadan ciktinya bacim ondan.öksürük bacim biliyorsun aksam baslar sabaha kadar sürer.nasil barim yusufum iyimi biraz?

  6. cemre Says:

    senindemi bogazlarin agriyorr gii salgin var demek gencerin anneside ayni bogaz agrisi yoksa senmi bulastirdin kadincagiza 🙂 ablamda ayni hastalikkk cok gecmiss olsunn bacim iyi yapiyorsunn ye ic kendine gel bende henüz kibirdama yokk aman yusuf iyi olsundaa ben birsey degil 🙂

  7. sevim Says:

    uyyy yemis teyzesi.demek ilaclari babasi veriyor.senin elinden icmiyormu bacim :)düzelir bacim,cok yaygin burda grip.cok öptüm yusufumu cokta gecmis olsun tekrar.

  8. cemre Says:

    simdi az daha iyi ama tabii yine hasta giripte var hafiften atesleniyor dün dr demisti kulaklarindada hafif iltihap var diye ilaclarini zor bela veriyoruz bakalim be gecemiz nasil gececek, girerim diye cüsss demedimm sonra oglanlar firsat buldu kapti sonra ben yine yusuflaa ilgilenince firsatim olmadi daha

  9. sevim Says:

    hehehehe evet dedim dur gidemde genc kardesimin annesine verem bu bogaz agrisini :)demek annesininde agriyor.cok gecmis olsun ablacim.hatceminki daha agir olani meralim.mehtap gecirdi baya yataklik yapmisti.insallah hatcemde biran evvel atlatir.

    eee sen neler yaptin bacim.günün nasildi?

  10. cemre Says:

    evett teyzesi babasindan korkup iciyor sabah benle furkan bir olduk ne yaptik iciremedik hatta 2 sfere verdik tükürdü kustu babasi bizim seslerimize kalkti ve adam hic ugrasmadan uzatmasiyla icti cocukkk 😀 tik bile demedi sinir oldummmmmm neyse dedim icsindeeee 😀

  11. sevim Says:

    sen yusufumla ilgilen bacim.önemli olan yusufum.oyyy teyzesi kirpiklerini yesin.ben yine yeme isine gectim hayirdir insallah hayirdir insallah 😛

  12. sevim Says:

    hadi yaaaaa :Pya bacim babada iciyor sizde niye icmiyor?ama demistin birkez.yine hastalanmistida babasina cok düskün,onu tek dinliyor diye.iyilessinde varsin babasi icirsin ilaclari.

  13. cemre Says:

    öylemiii demek daha agir ondan ablam bugün ugruyamadii isini gücünü yapani yok allah yardimcisi olsunnn… bende bugün is güc yusufla ugrastim birde yusuf bir ara öglen uyudu uyumusken bir elif teyzem varr adiyamanli oda yüzünde bir yara cikmis acil ameliyat edip almislar kötü diyee neyseki tahlile gitmis gelmis iyi cikmis hemde yakin bana komsumda yarim saat yanina gittim geldim cokta severim sonra hep evdeydimm bir yere gitmedimm

  14. sevim Says:

    hayirli evlat diye gencere denir :)bak anasina camasir makinasi almis.güle güle kullansin annen kardesim.tebrikler.

  15. cemre Says:

    hehehehe evet düskünlügü var ama bir o kdarda korkarr benim 3 oglanda babalarindan cok korkarr gölgesi agir geliyor cocuklara 😛 evett bacimm yemege gectin neden acep sakin midenin bir kösesi bos olmasin 😀

  16. sevim Says:

    komsunada cok gecmis olsun bacim.tahlillerin iyi cikmasina sevindim.sizin orda havalar nasil bacim?burasi baya sogudu.8 dereceye kadar düstü.dayamisim kalirifere sirtimi :)oh belim isindikca ellerim daha hizli calisiyor :)bacim klipteki sarkici tarkanmi.sarkinin isminide ver giii :)cok begendim.

  17. cemre Says:

    evett bacim haklisinn bencede hayirli evlattt bu zamanda böyle genclerrr zor bulunuyor rabbim birbirlerine bagislasin annecigide güle güle kullansin….

  18. sevim Says:

    muhahahahahaah benim midemin kola kolay biryerleri bos olmaz ama :Partik aksamlari yemiyorum bacim.mandalina yiyom.cay iciyom bitkisel caylardan 😛

  19. cemre Says:

    bizim burdada aynen sogudu giii rüzgar yagmur dansi varrr 🙂 ben ne zamandir yakiyorumm birde cok üsüyorumm, sarkinin adi “adimi kalbine yaz” ben bunu ve daha cok kayip hosuma gidiyorr beyenmene sevindim bacikomm….

  20. cemre Says:

    hmm ama mandalina birsey yapmaz diye boldan götürmeee 🙂 ondada sekerr var en fazla 2 tane yee bende bugünn aksam yemeginde portakall yedimmmm sevinerekk portakal yok biliyordum varmiss var oldugunu ögrenincee cok sevindimm hemen gittim aldimm ama mandalinaa yasak yusufun hamileleginde kasalarla portakal tüketmisimdirr 😀

  21. sevim Says:

    cemre Diyor ki:

    20/10/2010 22:12
    bende iyiyim ne olsun pasam oda iyi yanimda su ann ikimizde yatakta oturmus lemtpbun ekranin yarisi benim yarisi onun bir ari flimi var onu izliyor bende büyük pasam ile sohpet ediyorum sen nasilsinn ne yapiyorsun günün nasildii?

    MERALIM BUNU NASIUL YAPIYON?HANI HEM FILM IZLENIP HEMDE BURAYA YAZIYON.BENDE YAPIYOM AMA BURAYA YAZDIGIM ZAMAN FILMIN EKRANI GIDIYOR.ARKA PLANDA KALIYOR.SADECE OYUN OYNADIGIM ZAMAN IKI EKRAN KULLANABILIYORUM.

  22. sevim Says:

    ha evet adini kalbime yaz :)bacim ben bunu türkiyede dinledim cok begendim.sonra nette tarkanin parcalarini dinlemeye basladim.aa birtürlü builamadim.isminide bilmiyordum :Pesim diyor nasildi diyordum oynakli.ama nasilki daha klibin basinda müzigi geldi,ahanda dedim bu sarki :Pcok tsklr bacim.
    portakala gelince ben nasil yiyom biliyonmu :Pelma gibi heheheheheh :)kabugunu soyuyuorum.sonra elma gibi yiyiyorum :)yani bayiliyorum portakala :)yanliz sonra rahatsiz ediyor oo baska :Pmandalinada cok seker yok bacim.kalorisi cok düsük.zaten 2 tane yemistim :)ama güne yaydinmi hehehehhe :Pbirde dururmumdan dolayi biraz daha fazla tüketmeye basladim 😛

  23. cemre Says:

    bacim iki ayri sayfa aciyorum ve ekranii ufaltiyorumm yani üste hani sayfai kapatman icin kirmizi bir carpi isaret varya iste o degilde onun yan tarafinda kutucuklar var ordan ekrani ayarliyorum yani sayfalri ufaltip yanyana koyuyorum öyle o izliyor bende diger sayfadan siteye yaziyom bazen msn konusuyomm 😀

  24. sevim Says:

    Genç Diyor ki:

    18/10/2010 23:53
    açmadıysam ya duymamışımdır.yada dediğin gibi müsait değilimdir.ama benim anlamadığım açmadıysam bi daha arayamazsın anlamınamı geliyo bu.çağrıdamı atamazsın.ki bu saatten sonra duysam ve müsait olsamda açmam zaten.hep okuyorum sitede birbirinizi aradığınızı bişey demedim.ama lütfen bi daha sitede şunu aradım veya bunu arıycam demeyin.öğle şeyler okumak istemiyorum.içim acıyo.

    ——–
    ela_nur Diyor ki:

    20/10/2010 15:47
    ben geldim meralimden başka kimse gelmemiş bende yiğiti uyuttum ortalığı toparladım bir başımı uzatayım dedim oğlum uyansın alışverişe gideceğiz birlikte meralim aradı bugün epey konuştuk bacımla konuşmayı çok özlemişim sesi vallahi doping gibi oldu bana

    ——————
    ada Diyor ki:

    20/10/2010 18:47
    selam çok kalamıcam sadede geliyorum. Duygu abla bugün hastaneden çıkmış. Ama pc siteye giremiyor daha önce de belirttiği gibi. Sabah meral abla aramış ama o sırada muayene olduğunu için tel sessizdeydi diye tahmin etmekte. O iyiymiş hatda önceye göre çok daha iyiymiş. Bu kadar hadi allaha emanet bye

    ——————
    cemre Diyor ki:

    20/10/2010 21:16
    demek duygum cikmiss iyi olmasina sevindim evet sabah aradim gecmis olsun demek icin acmayinca erkenmi aradim yatiyordur diyee tekrar aramadim sonrada gün arasi birseyler girdi araya, fatomm senn nerdesin erkenden gitmissinn

    ——
    anlayışınızdan ötürü hepinize çok teşekkürler.

    Kapsama alanı dışında kalasınız,şarj aletinizi hemstırlar kemire,şebekeniz hep meşgul ola,sinyal sesini bile duyamıyasınız,kontörünüz bite,bataryanız zayıf ola emi.

    😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 :P.Adminimizzzzz uyarmisti sizi :Psimdi hemstirler kemirmeye baslamistir hatlarinizi 😛

  25. sevim Says:

    tmm biliyom kücültmeyide,demek öyle bakilabiliyor.hmm.o zaman bekle ben bir deneyeyim.hele oluyormu?

  26. cemre Says:

    ivettttt 😀 gencerr sobeledii bizziiiii 🙂 bundan sonra daha dikkatli oluruzzz 🙂

  27. cemre Says:

    tmm bacim bakk olur yani olmasi lazimmm

  28. sevim Says:

    yaptim ama nasilki buraya yaziyom gidiyor meralim.

  29. cemre Says:

    hmm nasil yanii iki sayfayi yan yana getirince yani 2 ayri sayfa yan yana duruyor ve sen birini tiklayinca digeri gidiyormu

  30. sevim Says:

    evet bacim.gidiyor.bu sayfayida kücülttüm öbürünüde.yanyanalar.ama nasilki buraya yaziyom öbürü gidiyor

Bir Yanıt Bırakın

