Emosumuz Nice Mutlu Yillara

 

268 Yanıt to “Emosumuz Nice Mutlu Yillara”

  1. emel Says:

    nasılsınız hanımlarrrrrrrrrrrrrr

  2. cemre Says:

    evettt sevimin ciragiii bendeee aciklama bekliyomm ama az cok tahmin ediyommm 😛

  3. cemre Says:

    vayyy emelimmmmm h.g bacikommm öpüyorum senii nasilsinnnn nelerr yapiyonnn

  4. sevim Says:

    vay assolistim nasilsin?hayirli geceler.keyifler nasil?söyle bir sahneye cikta kulaklarimizin pasi silinsin 🙂

  5. ada Says:

    fatmacım? Sitede başka fatma varda ben mi bilmiyorum? Hayır olsun hayra gelsin inşallah. İşim vardı hallettim.

  6. ada Says:

    h.g assolist nbr

  7. emel Says:

    h.b. bacıcıklarım bende siiz öpüyorum siz nasılsınızzzzzzzzzzzz

  8. cemre Says:

    amann beee sende hicc bir ayrintiyii kacirmiyonnnn dedim farkli bir fatma diyemm neyse fatoooooo oldumuuu 🙂 hmm bende acep farkli bir yerlerde cevrim disimi diye tahmin ettim 🙂

  9. emel Says:

    siz iyimisniz bi yaramazlık yokturrrrrrrrrr inşallahhhhhhh

  10. cemre Says:

    bizde bacim görmedigin gibi iyiyizzz 😀

  11. emel Says:

    bi taraftanda kavak yellerini izliyom geç yazıyom ama kusura bakmayın :)kimin bacısıyımm

  12. ada Says:

    ben olmuşum çevrim dışı dediğine bak elemanın. Sanalda değildim. İşim vardı.

  13. İlknur Says:

    😀 hehehe tamam azcıkta olsa seviyim iri kemiikLi ablam

  14. cemre Says:

    hmm hepsideee basimiza dizikolik kesildiii iyi gii izlee izell 🙂

  15. emel Says:

    sevimim sen nere kayboldun bacımmmmmmm

  16. İlknur Says:

    Hoşgeldin yawrm benimmm fatom Hoşgeldn emel ablam

  17. ada Says:

    yoldan geçen herifin bile bacısı olabildiğin bi toplumda bu soru saçma gelir 🙂 hele ki wordpress limanlarındaki dişi insan sayısını hesaba katarsak kimin bacısı olduğunu belirtgençleştirmelisin.

Bir Cevap Yazın

