ASI&DEMIR_limon agaci….

291 Yanıt to “ASI&DEMIR_limon agaci….”

  1. cemre Says:

    Genç Diyor ki:
    24/10/2010 15:55 e

    geçenki tam bir fiyaskoydu ya.herşey üst üste gelmişti.kursun en sevmediğim arabasıyla sınava girmiştim bu 1,hocalardan en çok konuşan hocayla girmiştim bu 2 🙂 milli eğitimden gelen 2 kişininde 2si morukların önde gideniydi, tipleride hiç müsait değildi 🙂 sıram en sonda olduğu için 3buçuk saat beklemiştim ve dolayıyla hem heyecanlanmış hemde sersemleşmiştim artık ve son olarakta müdür arabasını döneceğim yerde koymuştu.

    ama bu kez hoca kursun en iyi hocası bence,arabada diğer arabadan çok daha iyiydi.bu kezde söylenen saatten 40 dakika sonra orda olmama rağmen yinede 1 saatten fazla bekledim.milli eğitimden gelenler diğerlerine nazaran daha iyiydiler orta yaşlarda bir bay ile bir bayan vardı bu kez.

    öğle işte

  2. cemre Says:

    aylammm sana kopyaladim bacimmm

  3. günes Says:

    aaaa netinde sorunmu var giiiiii

  4. cemre Says:

    ablammmm nerdeeee yaa bugünnn hic gelmediiiiiiiiiiiiii 😦 😦 püfffffffff ben yikildim yikilcammmmmmm 😦

  5. İlknur Says:

    uzattm öp abla 😀

  6. günes Says:

    oooo melom cok sagol okudummmm ve kardesim icin sevindimm busefere eminim aldi darisi furkanin basinaaaa 😀

  7. günes Says:

    öptüm kuzumm tane tane 😀

    ablam nasil melom iyidir insallah diyer canolar nasillar
    belki misafiri vardir giiii telas etme senn

  8. İlknur Says:

    😀 Ohh ne kadar güzel 😀

  9. günes Says:

    yikilma giii dur bi tansiyonun firlamasinnnnn

  10. İlknur Says:

    ayla abla tut meral ablayı gı :S

  11. cemre Says:

    digerleride iyilerdir aylamm yok ondan degilll ne bilimm büyükyaaa birgün ekslikligi oldumu terslikler oluyor sankimm

  12. günes Says:

    dersler nasil gidiyo ilknurcum 😀 bayram yaklasiyor tatil varmi okullar kapaniyormu bizim bir hafta sonra tatile cikiyor ögrenciler

  13. İlknur Says:

    abla nasıl gitsn yogun 😀 abla ya program verdiler 😀 ters tekrarı saatleri ve dersn adı ödev saatleri ve dersin adı soru çözme saatleri ve dersn adı kitab okuma kitabı adı ve sayfası 😀 sonrada annem yaptıysam imza atıor güzel bsey 😀

  14. günes Says:

    hehehehehe bizim burda birinci sinifta öyle yapmislardi kuzummmm 😀 ama sanirim büyük cocuklar icinde iyidirrrrrr

  15. günes Says:

    melom ben diyorum ki 😀 yarin biraz daha erken gelsen de bizde beraber senin badana isi icin boya baksak angelaya gitmedenn ne dersin olurmu 😀

  16. cemre Says:

    tmm aylammm olduuu oda olur dogru ama badanayi ne zaman yapcazzz

  17. günes Says:

    yapariz melom ben hele bi araba derdini cözeyim 😀 ben en iyisi avukatimi arayayim ne dersin belki onun fikri vardirrrr 😀

  18. İlknur Says:

    😀 kardesimede ypıorlar ama biraz farklı o 😀 hehee

  19. İlknur Says:

    Bizim öyle olamamsı lazm cnku yazıLı war o hafta 😀

  20. cemre Says:

    aylammm ne bilimm bacimmm sen bilinn sen bir araa vukatii bence vardirr senin bazi haklarinn ah senin gibi dilim olcak kimsenin gözünün yasina bakmam bacimm

  21. günes Says:

    kardesin kaca gidiyor ilknurum

  22. İlknur Says:

    Anne hakkı ödenmez,sevmeye ömür yetmez,bütün dünya benim olsun,bir tane annem etmez

    Seviyorum Su sözü ya 😀

  23. İlknur Says:

    birinci sınıfa ya 😀 ama cok zor yaa güzel yazı yazıyorlar ya zor da :S

  24. günes Says:

    hehehehehe bilmezmiyim giii ama bizim bacilarinin gözyasina bakiyon kiyamiyonnn 😀

  25. İlknur Says:

    Anne bak üşüyorum
    Isınmak istiyorum
    Kucağın nerde anne
    Şefkatin nerde
    Kucağın nerde anne
    Şefkatin nerde
    Ellerin nerde anne
    Yalnız gecelerimde
    Sokulduğum göğsün
    Ve içimde gülümseyen
    Yüzün nerde
    Nerde anne
    Rüyalarımın en güzel yanı
    Yalnızlığım anne
    Sensizliğim nerde
    Neden ellerin donmuş
    Neden gözlerin ölmüş
    Fakat sen kimsin
    Anne sen kimsin
    Anne neredesin
    Soruyorum bak anne
    Korkuyorum
    Şeker karamela istemiyorum
    Çizgi film oyuncak istemiyorum
    Anne sana geliyorum
    Fakat ellerin donmuş
    Fakat gözlerin ölmüş
    Anne sen kimsin
    Anne nerdesin
    Soruyorum bak anne
    Korkuyorum
    Korkuyorum
    Anne bak üşüyorum
    Isınmak istiyorum
    Kucağın nerde anne
    Şefkatin nerde
    Bu yaldızlar
    Bu yapma kuşlar
    Bu yalancı memeler
    Bu naylon bebekler
    Düşümde bir dağ görüyorum
    Üstünde çiçekler
    Anne bak ölüyorum
    Anne ölüyorum
    Anne
    Ölüyorum

    birde bu siire 😦

  26. İlknur Says:

    Seni sevmek sana inanmaktı,
    Seni sevmek sana teslim olmaktı,
    Seni sevmek sende huzur bulmaktı,
    Senin yokluğun ise ateşlerde yanmaktı…

    Hüzün gemisine bindirdin sonunda,
    Dümani kırık, rotası kayıp,yelkeni yırtık.
    Sevginin özgürlüğünden,ayrılığın esaretine düşürdün,
    Müebbete mahkum ettin seni seven yüreğimi…

    Sevda bir örümcek gibi usul usul ağlarını örerken,
    Dört duvar arasında senin yokluğunu yaşıyorum.
    Bu sevdayı ben tek başıma başlatmadım ki,
    Sen gittin diye de bitiremiyorum……

  27. günes Says:

    cok güzelmis bu sözler kuzummmmm

    kardesinede hayirli olsun okul hayatina ilk adimini atmis allahim zehin acikli versin yapar ooo kimin kardesi 😀

  28. cemre Says:

    evettt aylamm öyle oluyorr 🙂 kizcelerr nasil iyilermiii

  29. İlknur Says:

    İlk durakta inecek bir yolcuydun bende
    Cebinde yalan yanlış
    Yol üstü uğrak bir tüccardan alınmış
    Ucuz bir hikâye
    Güzelliğin ise bir karanfille eş değerde

    Bense yılların yaraladığı
    Uzun yolların sancısında kaybolan bir ömre tutsak
    Hani miadı dolunca çürümeye bırakılan
    Kimine göre sevda, kimine göre durak

    Ağlamak kadar ucuz bir kaybetme yoktur
    Ve karanfillerin ağladığı görülmemiştir
    Koparıldığı zaman dallarından
    Mümkün mertebe ağlayan dal olur

    İlk durakta inecek bir yolcuydun bende
    Gönlüm kaybedilmiş bir yolun dönemecinde
    Ve ağlayacağını bile bile
    Dal oldu bir karanfile…

  30. İlknur Says:

    evet cok hosuma gitti paylasmak istedm 😀

    tşk ederim ablacıgım hayırlısı bakalaım inşallah yapar eeed abla dogru benim kardesm 😀 hehe

  31. cemre Says:

    ayy durunn yaa aklim gitti benimm sayfa acayimmm

  32. İlknur Says:

    bugun mac var biliyorsunuz değilmi 😀

  33. cemre Says:

    ilknurumm siirin cokk güzell kuzum tesekürlerr

  34. İlknur Says:

    Abla macLA İlgili ac hade ya hade ya oley oley 😀

  35. günes Says:

    acil cikmam lazim
    yine gelirim

  36. İlknur Says:

    bisey değil ablacıgım 😀 ben öğretmenler gunuyle ilgili yazmıstm öğretmen istemsti herkezden kendim yazmıstm verdm 😀 bakalım noLcak 😀

  37. İlknur Says:

    grşrz ayla abla

  38. günes Says:

    siz acin sayfayi ben sonra katilirim size simdiden hayirli olsunnnn 😀

  39. sevim Says:

    off ya sürekli kesiliyor mac :(neyse aylammmm günesim h.g. nasilsin?nerdesin bacim?

Bir Cevap Yazın

