Asi & Demir – Basardin Aglatmayi

 

183 Yanıt to “Asi & Demir – Basardin Aglatmayi”

  1. wwwışşş yegene bak yegene .gazetelerede çıkarmış 😀 vay be bu benide geçti 🙂 tebrik ederim ablacım.gurur duydum vallaha 🙂 artık yarın bakarım bende.

    bu sefer kesin kaçtım

  2. günes Says:

    sayfayi iyice asagi indiriyorsunuz son resimli yorum 😀

    güle güle gencer iyi geceler dilerim ablacim
    yarin ilkdefa deniycem kabak corbasini insallah iyi olur sanada ayiririm yeterki sen isteeeeee

  3. sevim Says:

    tekrar iyi aksamlar.meralim,aylam,nasilsiniz?azeri güzelim gelmis ve gitmis.ablasi sagol gecmis olsun dileklerin icin.
    aylammmm tebrik ederim denizimi.demek gazetede cikmis.cok öp benden taraf.

  4. sevim Says:

    bu arada bende kabak corbasi icmedim.bana tam tarif yazin bir deneyem yarin 🙂

  5. günes Says:

    sagol gencer 😀

  6. cemre Says:

    tmm gencerr allah rahatlik versin kardesim iyi gecelerr kibb byeee

  7. cemre Says:

    vayy bacilarim gelmisss h.g sevimm bacim öpüyomm nasilsinn canomm iyimisinn nasil oldunnn

  8. günes Says:

    sevimimmmmm canim hos geldin nasil oldun daha iyisin insallahh gecmis olsun bacimmmmm

  9. sevim Says:

    bende gördüm ve okudum.aylam tekrar tebriklerimiilet kizina.dedigin gibi ismini yanlis yazmislar.galiba yasinida :)hani ismi dogru yazilsaydi güzel olurdu :)amagörsel olarak bizim kizimizi koymuslar bunada sükür 🙂
    ya ben denizin dövüslrini canli izledim.masallah rakip yasca büyükmüs,yok uzunmus hic umurunda degil,bir vuruyor (SEVIM TEYZESI GIBI)nakavt 😛

  10. sevim Says:

    iyiyim cok sükür.arada vücuduma yumruk yiyom ama :)güclüyüm :)ama öksürük nezle hapsirma masallah son hiz devam ediyor 🙂
    sizler ne yaptiniz?demek angelika falci gibi herseyini bildi öylemi meral?su kadini benim topraklarima yollasaniz hic fena olmaz 🙂

  11. günes Says:

    sevimmm devam okumak icin weiter lesen ne tikliyosun orda yasi ve deniz yaziso ama soyadi yannis bastan baska kizdan basediyor yazinin sonunda denizden basediyor

  12. günes Says:

    ablamin getirdi cicekler cok hos olmuussssssss sagol ablammmmmm

  13. günes Says:

    iyi geceler canolarrrrrrrrrr
    görüsürüzzzzzz

  14. ela_nur Says:

    günaydınnnnnnnn biricik evim günlerdir pc yi birkere açabildim oda çok kısa süreliğine 😀 telden gelemiyorum zaten nete yorumlara bakmadan direk daldım 😀 herkes iyidir umarım biz iyiyiz çok şükür yiğitin peşinden koşturmakla geçiyor bütün günüm ev işleri yemek bir bakıyorum akşam olmuş aslında işe gitmiyorum ama ciddi tempoda gece gündüz çalışıyorum 😀 😀 😀 ay denizimin resmini gördüm çok tebrik ederim guzumuuuu çok kalamıycam yiğit uyanık üzerini giydirmem lazım en azındna bir kafamı uzatayım dedim bugün oğlum 1. yaşını dolduruyor 😀 onun için ben dilek dileyeceğim lütfen tüm gece deliksiz uyumaya alışsınnnn 😀 😀 ben birazcık olsun kendime zaman ayıralbileyim lütfennnnnn 😀 dileğimide diledim şimdi çıkmalıyım hepinizi çok seviyor ve öpüyorum biz iyiyiz merak etmeyin sadece gelemiyorum okadar 😀 görüşürüzzz

  15. ela_nur Says:

    bugünkü kahvaltınız benden afiyet olsunnnnn

  16. Gulu Says:

    Gunaydinnn herkese.

  17. Gulu Says:

    iyi geceler gülü.ben sana nasıl gideceğini sölüyüm.bincen dolmuşa ver elini üni ee birazda yürüycen tabi.ne kadar zekiyim dımı?
    Gencer coooook zekisin tabi oyle geldim ama uyuyaraq

  18. Gulu Says:

    Gozde abla bu gun pasamizin dogum gunumu?dogum gunu kutlu olsun saglikli mutlu bi hayat diliyorum Yigitimee

  19. Gulu Says:

    Ayla abla Denizimi gordum cok sekermis.tebrik edirem onu

  20. Gulu Says:

    uzucu haber vermek istemezdim ama babaannem 2ci defa kalp krizi gecirdi dun.kotulesmesine sebeb buymus.doktor da kesin bi sey demiyorr umarim iylesir

  21. Gulu Says:

    kimse gelmez simdi herhalde ben de ciktim byee

  22. karşıyakalı Says:

    günaydın canlarım.hayırlı sabahlar.

  23. karşıyakalı Says:

    gülnarım babaannene acil şifalar diliyorum.
    inşallah tez zamanda sağlığına kavuşur.öptüm seni canım.

  24. karşıyakalı Says:

    aylam denizimi tebrik ediyorum.
    resmini gördüm canım benim.daha nice büyük başarılara
    imza atar benim kuzum.pambıhım senide kızçeleride çok öptüm.

  25. karşıyakalı Says:

    sevoşum bacım geçmiş olsun sanada.
    ben daha tam atamadım üstümden.öksürüğüm devam ediyor.
    biz canım çarşamba akşam gidecez kısmet olursa.
    pazar geceside dönecez.senide öptüm bacikom.

  26. karşıyakalı Says:

    YİĞİDİM EMİR SULTANIM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.
    SAĞLIKLI UZUN BİR ÖMÜR DİLİYORUM.
    ANNEN VE BABANLA UZUN MUTLU YILLAR GEÇİRMENİ
    YÜCE RABBİMDEN İSTİYORUM.BÜYÜK ADAM OL.
    BU DÜZENE ,ÇEKİ DÜZEN GETİREN BÜYÜK ADAMLARDAN OLURSUN İNŞALLAH.KARA GÖZLÜ DEMİR BAKIŞLIM,
    BÖYÜK EZEN SENİN KARA GÖZLERİNDEN ÖPÜYOR
    GÖZDECİM YİĞİDOMUN DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN.
    NİCE NİCE UZUN YILLAR SAĞLIKLI VE MUTLULUKLAR DİLİYORUM.
    SENİ VE YİĞİDİMİ ÇOK ÖPÜYORUM.

  27. karşıyakalı Says:

    meralim furkanıda tebrik ediyorum.
    kazasız belasız sürüşler diliyorum.he he he he heeee
    demek iki ehliyetin pastasınıda sen yapcan.
    ama ben gençerimden antakyanın künefesinden istiyorum.
    öğle kaçamaz kusura bakmasın.
    o ancelaya benimde ihtiyacım var.keşke yakın olsaydıkta bende rahatlasaydım.her yerim ağrıyor inan.
    senide öptüm bacikom.görüşürüz.

  28. karşıyakalı Says:

    emoşum birtanem annenmi hastalandı.geçmiş olsun.acil şifalar diliyorum.
    tez zamanda sağlığına kavuşur inşallah.senide öptüm canım.

  29. karşıyakalı Says:

    bizim bir fatoşumuz vardı sanki.
    nerededir acep.özledim kuzuyu.
    senide öptüm nazar boncuğum.uğur böcüğüm.

  30. karşıyakalı Says:

    BU FIKRAYI FACEDEN ALDIM.BENİM HOŞUMA GİTTİ CANLARIM.

    Adamın biri arkadaşıyla yemek yerken “Kolumun ağrısından ölüyorum” diye dert yandı.Arkadaşı da “Ilerde köşedeki marketin önüne yeni bir bilgisayarli cihaz koydular.Üç dolara bir jeton alıyorsun , yanında getirdiğin idrar örnegini açılan kapaktan içeri veriyorsun, on saniye sonra neticeyi ve tedavi için yapman gerekenleri ögreniyorsun”demiş.

    Adam hemen idrarını bilgisayara vermiş.10 saniye sonra yazılı olarak cevap gelmiş: “Kolunuzda bir cins eklem agrisi olan Teniselbo oluşmuş. Sıcak tutun, ağır işlerden kaçının, iki haftada düzelecek”

    Adam, muzurca bu akıllı cihazi nasıl aldatalabileceğini düşünmüş.Bir miktar çesme suyuna köpeginden alınmış bir kılı koymuş, üstüne karısının ve kızının idrar örneklerini eklemiş. cihaza
    atmış. 10 saniye sonra yazılı yanıt gelmiş:
    1. Çesme suyunuz çok kireçli. Bir filtre cihazi almayı düşünün.
    2. Köpeğinizde kene var.Eczaneden özel bir şampuan alıp köpeğinizi yıkayın.
    3. Kızınız kokain bağımlısı.Bir psikiyatri kliniğine yatırın.
    4. Karınız hamile. İkizler sizden degil. İyi bir avukat bulun.
    5. Kendinizi bu yolla tatmin etmeyi bırakmazsanız kolunuz iyileşmez

  31. karşıyakalı Says:

    GÖZDECİM KAHVALTI İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
    ELLERİNE SAĞLIK CANIM.ŞİMDİLİK HOŞÇAKALIN.BYE BYE.

Bir Cevap Yazın

